Rotterdammerts unite

Ik weet niet of je het toevallig ook in een ander topic had gevraagd. Maar ik ben nu twee jaar geweest omdat ik er op de fiets heen kan.

Het is best geinig, maar in mijn ogen echt niet de moeite waard om (ver) voor te reizen. De prijs/kwaliteit gaat ook steeds meer uit balans.

2 likes

Haha, ja klopt. Alleen dan iets uitgebreider ipv enkel over De Grote Schijn. Had misschien beter even kunnen wachten want ik lees idd meer dat het ‘’ wel geinig ‘’ is voor als je echt in de buurt woont. Maar ik was ongeduldig en heb het erop gegokt :joy: Maar alsnog dank voor je antwoord!

Ik ben jaren geleden geweest en ik vond het toen qua kosten al bizar en nu helemaal. 40 euro om met zijn tweetjes in een grote optocht met irritante mensen naar wat lichtjes te kijken waar je in een kwartier doorheen bent? 70 als je met 2 kinderen zou gaan. Debiele prijzen wat mij betreft.

3 likes

Ja, mee eens. Toen het net startte was het goed te betalen en heel gezellig, de laatste keer dat ik er was (jaar of 4 terug) was het superdruk. Als in: alsof je in de wachtrij bij de Efteling stond, maar dan langzaam schuivend door het bos. En door die drukte ook lawaaiig. De fijne sfeer van eerder was er echt vanaf, en dan voor inderdaad debiele prijzen… Ik zou ‘m voorbij laten gaan.

1 like

Dacht, ik deel dit ook even hier: de Pauluskerk heeft een tekort aan slaapzakken en heeft recent een oproep geplaatst of mensen die willen doneren. Mag nieuw, maar mag ook tweedehands zijn.

19 likes

Weet iemand een leuke plek om met 10 mensen en een paar kleine kinderen te lunchen met kerst. Vorig jaar waren we bij Westerpaviljoen maar het is daar best wel groot en luid dus we konden elkaar moeilijk verstaan. Het moet rolstoeltoegankelijk zijn en het is fijn als er wijn is

Tips voor vegan lunch in Rotterdam? In de avond eten we bij Rotonde.

1 like

Spirit

2 likes

Backyard of Sue op de kareldoorman. Bij Bertmans hebben ze geloof ik ook wel vegan opties.

2 likes

Copper Branch aan de korte Hoogstraat!

2 likes

Xian aan de Karel doormanstraat. Hand pulled noodles. Kan je extra tofu ipv ei vragen. Die tofu is echt mega lekker daar.

4 likes

omgggg de spicy hot oil noodles van xian :hot_face::hot_face::hot_face::hot_face:

1 like

Ik ben echt geen vergadertijger :nauseated_face: maar ik moet een vergadering + borrel regelen in Rotterdam centrum. Iemand een leuke plek voor 20 p waar je apart kunt zitten en daarna gewoon aan kunt borrelen?

1 like

Wel een afrader: hotel new york

Marriot, niet per se leuk als in echt een leuke kroeg ofzo maar wel een mega mooi uitzicht, erg fijne vergaderkamers en koffie, drinken en lunch is erg goed verzorgd + fijne bediening.

1 like

Misschien Microlab. Zij hebben een skybar maar ik weet niet of die te boeken is na afloop of in ieder geval dat je daar op verzoek gebruik van kan maken of dat ze een borrel verzorgen in je ruimte. Voor een vergadering is het in ieder geval prima en centraal.

2 likes

Als vergaderlocatie? Wij hebben er volgend jaar geloof ik wel een event. Moet ik die nog verplaatsen :joy:?

Ja, ik vond de lunch leuk en lekker maar de zalen zelf zijn echt vergane glorie. Vond de service ook echt heel matig, te weinig koffie en thee bijv en aanvullen daarvan duurde erg lang. Oh en wij zaten vlakbij de toiletten en daar was denk ik de riolering niet helemaal lekker.
Maar neem aan dat jullie op locatiebezoek gaan of zijn geweest dus misschien hebben ze inmiddels een en ander opgeknapt en hadden wij gewoon pech :joy:

Wij hebben daar elk kwartaal vergadering /event. Ik zou het ook afraden. Teveel herrie. Ik organiseer net niet, anders zou ik het elders doen.

1 like

@Druppels o wat jammer. We gaan er nog heen, dus ik neem jullie blik mee!
Heineken gebouw kan ik als tip wel teruggeven. Echt catering top, locatie mooi!