Rotterdammerts unite

Ik heb bar picar gereserveerd! Leuke tent lijkt me dat. Dank voor alle tips!

4 likes

Die geef ik juist echt een 4 qua eten :joy: sorry haha

1 like

4 van de 5 of 10?

2 likes

4/10, ik vond het echt bizar slecht

Nou hier mijn review van bar Picar: we hebben heerlijk gegeten. Vooral de gamba’s met knoflook en sambuca waren heel lekker, maar de gnocci met salieboter, de kaasplank en het brood was ook heel lekker. Enige minpuntje was de verdejo, die vond ik niet lekker. Mijn vriend, de kritische vleeseter, vond de vitello tonato en het rode vlees (geen idee wat dat was, ik eet het niet) ook heerlijk.

2 likes

Heeft iemand hier tips voor een fijne medisch pedicure?

Astrid Peperkamp

1 like

Heb even gekeken maar wat een prijs!

Ik ben sinds vorige week naar Rotterdam verhuisd! Ik ken hier verder bijna geen mensen. Hebben jullie tips om mensen te meeten etc? Ik ga wel naar een crossfitbox dus dat zal wellicht wel helpen.

3 likes

Welke crossfit ga je?

Misschien via Bumble voor vrienden? Of als je single bent, via de podcast steeds meer singles kun je je geloof ik ook aanmelden voor Whatsappgroepen in bepaalde steden ook.

1 like

Ik denk crossfit Capelle. Ik ben niet single :)!

3 likes

Er zijn twee hele grote whatsappgroepen waarin veel evenementen gedeeld worden en mensen elkaar meeten. Als je dat leuk vindt mag je me een berichtje sturen, dan stuur ik je de link.

Ik geef zelf etentjes waarbij mensen elkaar kunnen leren kennen (eerst via een platform, daar heb ik eerder iets over gedeeld, maar sinds kort los daarvan/zelf) dus als dat je leuk lijkt dan mag je me ook een berichtje sturen.

Bumble friends vond ik zelf niet zo’n succes. Mensen steken daar over het algemeen nog minder moeite in dan in ‘normale’ bumble dus gaat heel stroef

6 likes

Leuk! Ik heb je een berichtje gestuurd :blush:

1 like

Heel blij met:
Treat your skin & feet (Prinsenland) maar ik weet eigenlijk niet of ze nog nieuwe klanten aanneemt? Sowieso houdt ze de vrije plekjes in haar online agenda wat beperkt zodat ze alle vaste klanten regelmatig kan inplannen, is wel heel fijn

1 like

welke kapper vinden jullie goed voor haar kleuren? Of bayalage? Ik had ooit een hele fijne, maar zij is toen gestopt.

2 likes

Milou (Adrianalaan)

1 like

Ik heb 2 tickets voor Iris van Herpen, zaterdag 7/2 tijdvlak 1330-1400. Staan ook op ticketswap. Iemand interesse? Origineel 19.- per ticket, je mag ze overnemen voor 15.- p/st

Edit > verkocht!

Als ik overdag ergens lekker in een hoekje wil zitten als ik tijd wil overbruggen ken ik wel wat plekken, waar je wat ruimte om je heen hebt, het geen enorme herrie is etc, maar dat zijn dan koffietentjes die tot 5 of 6 open zijn. Weet iemand zulke plekken in de stad die geopend zijn in de avond? Buiten de bibliotheek.

dudok is echt mijn stamkroeg voor 's avonds koffie maar dat is ook wel een beetje gebrek aan beter haha. kan wel rumoerig zijn maar ik ken geen betere koffietent voor in de avond eigenlijk

1 like

Ha ja er hoeft niet per se koffie geserveerd te worden, restaurant achtig of een cafe is ook goed, als het maar wat ~huiselijk~ is en laagdrempelig.
Backyard valt ook wel beetje in die categorie trouwens, misschien kun je die nog uitproberen voor je avondkoffie :d maar ik zoek er meer!

1 like