Rotterdammerts unite

Wat bedoel je met kid friendly? Want veel restaurants hebben wel iets op het menu speciaal voor kinderen toch? Of je vraagt om een kleinere portie als dat is wat je bedoelt?

Haha ja meestal is het er wel, maar zeker niet altijd. Bedoel er vooral mee dat een chique restaurant of erg experimenteel niet de meest geschikte plek is

1 like

Osteria Vincini of Old Scuola?

1 like

Hm ja er blijven dan echt heeel veel opties over, welke keuken kan je vriend erg waarderen?

Voor Italiaans is Old Scuola inderdaad makkelijk en als je beetje fancy, maar toegankelijk voor families wil, dan Due Tonino :drooling_face:

1 like

Voor de mensen die een Rotterdam pas hebben: vinden jullie het de €65 aanschaf waard?
Ik twijfel erover.

3 likes

Ja! Maar ik neem sowieso het abonnement op Blijdorp. Verder gebruik ik het vooral voor uitjes met kind (Plaswijck, Villa Zebra) en musea

1 like

Je hebt het er echt zo uit als je graag naar de Kunsthal, Depot etc gaat en geen museumkaart hebt. Ook kan je naar verschillende bioscopen een keertje gratis en dan is er nog meer korting op bepaalde andere dingen zoals Blijdorp etc.

Edit: ook bepaalde musea in Den Haag vallen eronder.

5 likes

Ja, zeker! Ik ga sowieso naar alle bioscopen en naar de meeste musea (ook in Den Haag en Delft bijv) en sommige zwembaden. Je hebt het er echt zo uit.

4 likes

Thanks allemaal! We hebben al een abonnement op Blijdorp dus daar zullen we niet voor gebruiken.

2 likes

Ja ik vind het heel erg waard. Wat iemand al zei, er doen ook musea uit Gouda/Delft/Den Haag mee. Van de week nog gratis naar Museon en Omniversum geweest.

Gratis naar de bios en zwemmen is ook heel fijn.

2 likes

Ik niet, maar ik word geïrriteerd van dingen die ik dan nog ‘moet’ doen om het eruit te halen. Ik geef liever wat meer uit over het jaar gespreid maar dat ik het wel compleet naar eigen zin kan doen.

2 likes

Ik haal het er niet uit, maar ik krijg ‘m van m’n werkgever dus voel ook geen druk om het bedrag eruit te halen en vergeet ‘m ook vaak…

1 like

Als je de app hebt, staat je pas daar ook in

Ja vergeten in te zetten. De app heb ik sinds vorig pasjaar ontdekt. Dat helpt iets ja :smiley:

1 like

Dankzij de zoekfunctie ga ik hier volgende week eten! Heel veel zin in.

1 like

Als het warm is is het wel lekker om op het terras te zitten daar! Binnen is het of 40 graden of -20 door de airco.

1 like

Atithi? Heb wel genoeg geduld. Ik ben er meermaals geweest en de bediening en bereiding duurt echt heel lang. Lekker, maar kost wel tijd. Iets om rekening mee te houden.

3 likes

Kent iemand nog leuke lunchplekjes / restaurants aan het water?

Ben een keer bij Atithi geweest en vond het niet echt een aanrader, vond het eten helemaal niet zo lekker en verder ook redelijk ongezellige plek (wat me totaal niet interesseert als het eten goed is, maar daar was beide dus meh)

Het ruikt bij mij in Noord naar vuur, bij jullie ook? Ik zag iets over een grote brand op Zuid, kan dat het zijn?