Rotterdammerts unite

Ja bij strevelsweg ik kreeg een alert. Super grote brand.

2 likes

Oh wat gek joh dat je dat in noord ruikt, in het centrum echt 0?

Ja misschien is het dan niet van Zuid hoor, geen idee, geen idee hoe de wind staat ook

Happy birthday trouwens :birthday::birthday:

1 like

Heeft iemand de tip voor een goede salon voor bindweefselmassage voor benen?

Lijf Massage!
Hele lieve dame, krachtige behandeling die op het moment zelf pijn doet maar daarna veel verlichting brengt.

Of zoek je meer cupping?

Heb zelf ook een vraag, qua restaurants:
Waar kun je fijn eten, evt buiten, of binnen in airco? Dus met name in de hitte komend weekend. Soms smelt je echt weg op plekken

1 like

Weet iemand of het peuterbad in Kralingse plas al gevuld is?

Ik kreeg laatst deze link: https://www.dehavenloods.nl/nieuws/algemeen/64951/buurt-vreest-verdwijnen-gratis-kinderbadje-kralingse-bos-peti

Dus ben er bang voor maar ik weet het niet 100% zeker. Misschien is er al een oplossing!

Super sneu

2 likes

Ik lees toevallig net in de Havenloods dat ze een nieuwe aannemer hebben gevonden die garant staat voor de kwaliteit, dus zou weer gevuld moeten zijn (sinds afgelopen week)

4 likes

Krijg net een foto van een vriendin doorgestuurd dat het badje weer gevuld is! :sun_with_face::sun_with_face:

4 likes

Top thanks!

2 likes

Aah super goed nieuws!

Iemand al naar de parade geweest? Ik zou zaterdagmiddag gaan (met kinderen) maar ben bang dat het te warm is.

1 like

Ik overwoog zondag maar ik ga echt niet in zo’n bloedhete tent zitten.

Er is nu ook hitteplan bij de parade voor de komende 2 dagen, gaat om 18u open en tot 19u gratis entree

1 like

Mijn man en ik willen morgenochtend naar het Trompenburg Arboretum en 's middags het centrum in. We willen sowieso even snuffelen bij Donner.

Wat is verder leuk voor eten/drinken en wat winkelen? We houden van (Engels) lezen, bordspellen en zijn vegetariër.

(Ja ik weet dat dit allemaal makkelijk op google te vinden is, maar vind het leuk om minder bekende/toeristische plekjes te ontdekken)

Emma’s Bookshop aan de Zwaanshals voor Engels lezen
Oogstmarkt op het Noordplein meepakken en de rest van de winkels aan de Zwaanshals

Voor bordspellen zit er nu iets nieuws in de Witte de With, daar kun je betalen en spelen (en eten geloof ik)
Er is ook een bordspellenwinkel aan Weena/Hofplein: Tabletop Kingdom Rotterdam

3 likes

Normaal gesproken top plan! Maar Oogstmarkt is toevallig helaas dit weekend op het Heemraadsplein.
Maar winkeltjes op Zwaanshals zijn leuk en ook leuke tentjes voor koffie/lunch.

En spelletjescafe zit op de Schilderstraat (zelf nog niet geweest) maar dan kun je idd ook de omgeving van de Witte de With verkennen.
Evt misschien OV fiets huren? Zwaanshals is best een stukje lopen vanaf centrum.

1 like

O ja Blue Grass Festival is dit weekend. Dat is ook een aanrader. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zouden jullie zeggen dat de metro van Vlaardingen richting Rotterdam west grimmig is op woensdag nacht of geen probleem? Ik ben hier niet zo bekend en in twijfel of ik vannacht met de metro naar huis (van een vriendin) ga of met de taxi.