Rotterdammerts unite

Nee ik ook niet maar het “uitbundige” imago staat me een beetje tegen. Terwijl er af en toe echt goeie namen staan… Het is eerder een principe kwestie denk ik

Hee dankje voor je reactie! Wat je zegt klopt wel inderdaad! Ik moet toegeven dat het leren kennen van nieuwe mensen niet per see mijn eerste doel is, maar meer dat ik me ook meer op mijn gemak voel in een groep van wat meer gelijkgestemden zegmaar. Dus niet pottenbakken samen met allemaal mannen van 60 bedoelde ik vooral!

1 like

Ik was zaterdag in Now & Wow, het is wel vet vind ik! Maar ik was ook nog nooit in de Maassilo geweest. Het was niet heel druk ondanks dat Hunee draaide, het was wel echt keiharde techno en ik vond het geluid niet heel prachtig. De leeftijd was of rond 50, of rond de 18 dus ik voelde me niet helemaal thuis. Ik miste knappe mannen maar ik weet sowieso niet waar ik die moet vinden nog hier? Iemand tips? Nou tot zover mijn review

2 likes

Ik zou zeggen Nhow? Dat is relatief goedkoop en qua locatie / uitzicht echt perfect.

Verder heb ik eigenlijk geen idee :sweat_smile: Ken alleen de dure hotels van naam.

1 like

Bij Maashaven, bij de rotonde zit de Knip. Heel betaalbaar en echt kundig

1 like

Ik overweeg al een tijdje om vanaf januari/februari (even kijken wanneer de cursus begint) een cursus pottenbakken bij skvr te gaan doen! Omdat het me leuk lijkt vooral, maar ik ben 25 en als jij ook al jong bent en het leuk vindt dan zullen er vast wel mee jonge mensen zijn daar toch!

1 like

Ik heb een tijdje geleden een cursus boekbinden via de skvr gedaan en 't was echt een mix van leeftijden. Ik denk dat we van 25 tot 65 ertussen hadden. Was inderdaad wel fijn dat ik een leeftijdsgenoot had, maar 't was hoe dan ook een heel wisselend gezelschap!

Da Gianfranco! Is alleen wel in schiebroek…

Weet iemand of de fietsenkelder bij centraal de hele nacht open is? Ik wil vanavond na een feestje graag terug naar huis met de trein, kom als het goed is om 4 uur ‘s nachts aan. Kan ik dan die kelder nog in om m’n fiets te pakken of gaat die ‘s nachts een tijdje dicht?

1 like

Volgens mij blijft die wel altijd open, maar dan moet je wel omlopen en kan je niet meer via de metro.

2 likes

Ik plaats even een oproep hier maar ik ben op zoek naar een eigen woning. Het liefst een studio maar eventueel iets gedeeld met 1 huisgenoot is ook prima. Max. 700 euro en mag ook eventueel in Capelle.

Ben echt hopeloos. Dus mochten jullie tips hebben voor site’s of via via iets weten. Zou er erg blij mee zijn.

Ik dacht tot 2 maar dat is wel al een jaar geleden, maar dit kun je sowieso ergens op internet vinden! Heb het toen ook nagezocht om dezelfde reden

Hij is 24 uur open je moet 's nachts alleen wel via buiten omlopen.

1 like

Jaaaaa perron!! Toch nog iets!!
Heb wel het idee dat het in de jaren van afwezigheid bijna een soort mythe is geworden haha, 't zal er wel stervensdruk worden.

2 likes

Hoi! Ik ga zondag weer eens naar Rotterdam en ben op zoek naar een leuke plek om te lunchen (hoeft niet fancy) of een lekker taartje te eten. Hebben jullie tips?

Edit: een leuke plek voor een high tea mag ook.

1 like

Ik heb laatst heel lekker gelunchd bij Bertmans!

4 likes

Tea Lab, Coffeelicious, Lilith, Hotel New York, Koekela, Lof der Zoetheid en ik kan nog wel even doorgaan eigenlijk :stuck_out_tongue:

2 likes

Baker and Moore voor lunch en/of high tea
De koffiebar, koekela, tealab voor taart
New Fork en Backyard zijn ook wel leuk

2 likes

Bagel Bakery vind ik ook fijn!

1 like