Rotterdammerts unite

Hoi mede Rotterdammers,

Ik ben op zoek naar tips voor bruiloft fotografen uit Rotterdam. We gaan volgend jaar zomer trouwen, maar zie door de bomen het bos niet meeršŸ˜ƒ.

Misschien kun je je vraag beter plaatsen in het Trouwtopic, daar zullen vast ook Rotterdammers in zitten of mensen uit de omgeving Rotterdam die je tips kunnen geven

1 like

Jaaa zo jammer :frowning:

Oh ik wist niet dat het eerst alleen maar sluiten was, dan was dit inderdaad wel goed nieuws haha! Vond de locatie wel leuk vooral met biergarten enz in het midden. Maar zit er meer op de keil.ewerf?

Het was toch al bekend dat ze plannen hadden voor een locatie daar? Alleen was het een combinatie, als erbij. Nog los van of dat niet te veel voor ze zou worden, was het volgens mij niet bedoeld als vervanger. Het komt nu zo/goed uit, maar denk niet dat dit de bedoeling was

1 like

Ik ga trouwens oud en nieuw vieren in perron! Zo blij als een kind, ben er echt sinds de closing niet geweest
Verkoop mā€™n kaartjes voor Amsterdam, lekker dicht bij huis vieren, ik heb er nu al zin in

1 like

Weet iemand een charmante plek in Noord of Hillegersberg (ergens in die richting) om een kerstboom te halen? AH en Praxis oid tellen dus in principe niet mee.

Thanks, ik ga straks kijken!

Weet iemand hoe het met de meeste winkels zit op tweede kerstdag?
De bijenkorf is wel open toch?

Bijna alles is tweede kerstdag open! Veelal zondag tijden geloof ik, dus van 12-18 ofzo.

1 like

Een vriendin van me is getrouwd in de Eau Lounge en ik vond dit wel een mega mooie locatie!

1 like

De bijenkorf is letterlijk altijd open :joy:

Zeker een super locatie en heel transparant over hun prijzen. We gaan waarschijnlijk voor aloha bar, de combinatie binnen-buiten vinden we erg aantrekkelijk :grinning:

2 likes

Oh daar heb ik ook naar gekeken, zo mooi maar was echt superduur. Word een vette bruiloft denk ik! Doen jullie eten en hapjes ook via daar?

@Mhysa ja Zuidplein, Bloemhof, Tarwewijk, Hillesluis, heb ik 't idee. Ik moet eerlijk zeggen dat dat niet op heel veel gebaseerd is: ik heb wel ongeveer in alle buurten van Rotterdam rondgelopen 's avonds (ik ben op zoek naar een koophuis) en toch ook door nieuwsberichten. Ik vind ook dat het stuk Nieuwe Westen/Middelland wel erg slecht uit de bus komt laatste tijd, veel schiet- en steekpartijen enzo. Dat valt me echt op, maar wellicht ligt dat aan mij.

Uiteraard zullen er mensen hier fijn wonen maar ik heb wel het idee dat deze gebieden vaker negatief in het nieuws komen.

1 like

Rotterdammer hier! Woon in Kralingen (dichtbij Oostplein) en ben benieuwd naar culturele dingetjes die jullie hier ondernemen :slight_smile:

1 like

We zijn inmiddels naar de buren overgestapt: blue city. Daar is het iets betaalbaarder en voor het eten kunnen we uit meerdere catereraars kiezen waarmee ze samenwerken:).

1 like

Ik ga bij Reflexe aan de oude haven. Hele lieve kapster en heb door haar mijn haar kort durven knippen.

1 like

Niet cultuurgerelateerd maar de korting op het eten is ook super nice. Evergreen veggies met 25% korting en patat en milkshake bij tante nel met 50% korting!

4 likes

En 25% bij Wagamama!
Ik gebruik die pas elk jaar echt te weinig, heb nog maar 5 acties gedaan.