Akkerman op de meent
Ik wilde even het raam open zetten voor wat frisse lucht maar er kwam echt zo’n gore afvalwalm binnen.
Echt helemaal klaar mee. Heb maar weer een melding gemaakt in de app maar ben echt aan het overwegen een heel passief-agressief briefje op te hangen dat de dichtstbijzijnde container een minuut lopen is. En als die vol is weet ik het ook niet meer maar NIET NAAST DE BAK.
Oh gadver dat lijkt me heel goor inderdaad. ![]()
Van der Linden & De Vos, zijstraatje van de Pannekoekstraat. Zeker niet de goedkoopste maar wel super service van een familiebedrijf.
dit is een beetje vergezocht misschien maar weet iemand wat voor sambal ze gebruiken bij kampong express? of hoe dat soort sambal heet? ik ben niet zo heel erg thuis in de maleisische keuken maar ik vind die echt zo lekker. heb hem ook wel eens daar gewoon gekocht maar dan krijg je gewoon een bakje en niet een pot zoals in de winkel waar je langer mee kan doen
Bedoel je die bij nasi lemak etc? Dan denk ik dat je sambal tumis bedoelt, belachan doet daar veel voor de smaak (ook wel trassi).
ja die bedoel ik, thanks! ook @ShmaptainShmerica. ik hoopte eigenlijk dat die vegan zou zijn omdat hij bij de vegan nasi lemak zit want mijn regel is eigenlijk dat binnenshuis alles vegan is
ik ga het gewoon eens vragen dan want daar zit echt crack in geloof ik
Ze kunnen ook een vegan versie maken! Sambal tumis blijft dan de basis (het gaat er ook om dat het lang gesudderd heeft en bijna karameliseert). Tamarinde, ui, knoflook, gember en Gula melaka etc geven ook zoveel smaak af. Wie weet voegen ze dan later voor de niet vega versies later de ansjovis etc.
Ik heb best veel Singaporese en Maleise kookboeken thuis dus kan altijd even opsnorren of er ook een vega versie in staat als je ooit zin hebt om zelf aan de slag te gaan.
oh ja dat lijkt me wel leuk! lief maar ik kan ook gewoon googelen hoor, dan hoef jij geen moeite te doen
Weet iemand hier of je met de Rotterdampas naar meerdere Pannenkoe restaurants kan en dan elke keer een gratis pannenkoek?
dus bij elk filiaal 1x.
In de actie zelf staan geen specifieke voorwaarden, maar 1x vat ik op als 1x bij 1 filiaal. Als ze je pas daadwerkelijk scannen dan kunnen ze ook wel zien dat je al gebruik hebt gemaakt van de actie
Niet geprobeerd met de Pannenkoe, maar weet wel van vergelijkbare acties dat ze zijn afgevinkt zijn zodra je ze één keer hebt gebruikt.
@lix @Twijfelaar ja ik denk dus ook dat je maar 1x gebruik kan maken… maar bij de pathe bijv staat ook dat je 1x gratis mag en dan is het wel per filiaal 1x. Ik kan wel de Rotterdampas gaan bellen. Dan weet ik het zeker natuurlijk. Maar schaam me eigenlijk dood haha 🫣
O ja joh? Dat wist ik niet. Ik bestel altijd die vouchercode en die krijg je wel maar 1x. Dus zou best kunnen dat het dan 1x bij elk filiaal is + die vouchercode ![]()
Maar bij Pathé is het toch ook alleen 1x? Vroeger was Schiedam wel apart, maar dacht ook dat het maar 1x was? Of doet die code het dan bij alle drie de filialen?
Ik zou in ieder geval zelf uitgaan van echt maar 1 x.
Dat was “vroeger” iig wel zo! Maar heb nu de pas weer na enkele jaren niet.
Ik zie trouwens nu in de app dat de Pannenkoe actie idd afgevinkt is dus ik het niet meer kan doen.
En bij de pathe staat hij niet afgevinkt terwijl ik wel naar de pathe ben geweest. Maar er was toen wel iets raars aan de hand, hij accepteerde de Rotterdampas niet bij de dikkie dik film, en toen heeft de cassiere na overleg met manager volgens mij losse kaartjes gedaan voor ons.
Ja vroeger ging ik naar de pathe Schouburgplein en de kuip, en de cinerama etc allemaal op 1 pas. Maar misschien is dat nu dan anders.
O ja slim om bij je acties te kijken! Dat van Pathe is denk ik een meevaller voor jou dan want ik geloof niet dat je bij elk filiaal een keer gebruik kan maken van de actie
Zou leuk zijn, dan kan ik nog een keer ![]()