Rotterdammerts unite

Leuk!! Ben ook megafan van de pas. Een abonnement bij de bieb is ook 50%, dan betaal je nog maar iets van €21 voor een heel jaar. Beste €21 die ik elk jaar uitgeef😃

Het Natuurhistorisch vind ik ook een superlief en leuk museum. En bijna elk jaar komt er wel iemand op bezoek die nog niet in de kubuswoningen is geweest of op de Euromast, daar mag je ook gratis naartoe.

Een Rotterdampas maakt het ook makkelijker om dingen te gaan doen, vind ik. Als je gratis naar musea kan ga je makkelijker even een uurtje naar Boijmans of de Kunsthal. Als je de volle mep moet betalen voelt dat dan als ‘zonde, we moeten er dan wel meer uithalen’.

1 like

Ik wil binnenkort weer eens uitgaan in Rotterdam maar het is jaren geleden dat ik dat deed, en ik denk niet dat ik nu weer naar de plekken wil waar ik vroeger heen ging. Wil toch liever een iets ouder publiek ipv allemaal 18-jarigen haha. Beetje midden twintig ofzo. Qua muziek ben ik niet zo van house of techno, verder vind ik het meeste wel leuk. Wil wel gaan om te dansen eigenlijk. En dan daarvoor ergens anders iets drinken misschien. Ben trouwens ook niet zo’n fan van dingen als Thalia, beetje ‘kijk mij eens’ vibe vind ik dat vaak hebben. Liever iets met een wat relaxtere sfeer. En het liefst wel knappe mannen, maar verder ben ik totaal niet veeleisend ofzo :upside_down_face: Heeft iemand tips?

1x, ik kreeg voor 2 personen op alles

1 like

Ja hier ben ik ook benieuwd naar! De kelder bij Thoms is misschien een optie? Moet er eerlijk bij zeggen dat dat niet mijn publiek is, beetje hetzelfde als 1nul8 (sorry als ik nu iemand op de tenen trap)

Vriendin van mij zei dat de kelder van Supermercado best leuk is om lekker te dansen.

2 likes

Of Bird misschien? @Arecales

Yay een Rotterdam-topic! Ik verhuis in de loop van dit jaar met mijn vriend richting Rotterdam… mijn vriend komt er vandaan en kan niet wachten om nu weer terug te keren. Ik vind het wel iets spannender, omdat ik er nog niet zoveel mensen ken.

Zijn er hier ook Rotterdammers die graag hardlopen of bij bijv. een atletiek vereniging zitten?

1 like

Ja ik loop hard en ook bij een club, je mag me wel PB’en als je er meer over wilt weten!

Met de pas kost schaatsen bij de schaatsbaan ook maar 1 euro

@Taichung @Wonderland @Brum @tukker Bedankt voor de tips, zal er eens naar kijken!

Ik ga maandag met m’n vriend naar de stad en dan willen we ergens lekker lunchen. Iemand aanraders? :relaxed:

Ik ben weleens bij het keilecafe geweest, de locatie is leuk (de dansvloer draaimolen). Het is vooral tof als het lekker weer is, omdat je ook op het gras kunt chillen.

Ik hoorde dat het eten lekker is.

Bertmans

1 like

Iemand hier die een gratis IKEA dekbed overtrek met kussensloopjes wil van 220x240cm?

Waar houden jullie van?

Wel lief dat je dat vraagt! Mijn bed is helaas iets kleiner :frowning:

In stukken knippen/zagen en in de groene container doen?

Het is Rotterdam. Ik stem voor alsnog op straat pleuren. In mijn straat liggen er ook nog een paar, uiteindelijk worden die echt wel meegenomen.

5 likes

Ik misschien wel. Moet morgen even kijken welke afmeting ons dekbed heeft. Maar vind deze echt super mooi en ben al een tijdje op zoek naar een dekbed met paisley print! Wil er trouwens wel iets voor betalen hoor!

1 like

Ik zou m zoals @Twijfelaar zegt ook gewoon op straat gooien. Rotterdamse tradities moet je in stand houden, toch? Bij mij in de buurt liggen ze ook nog naast de container.

1 like

@En_17_Anderen inderdaad, in het kader van het inburgeren in Rotterdam kun je hem nu best nog op straat pleurahh