Rotterdammerts unite

Je kunt toch gewoon de Roteb bellen voor een gratis grofvuilafspraak? Dan zet je hem op de afgesproken dag op straat en nemen ze hem mee. Bomen staan op de lijst, dus dat zou gewoon moeten gaan. Geen moeite en stuk netter dan op straat laten zwerven toch?

5 likes

Even die boom terug naar binnen halen en dan bovenstaande uitvoeren

Heujjjj

3 likes

Haha ik heb in die buurt gewoond, je kon daar spullen op straat gooien en het was binnen een dag weg, maakt niet uit wat voor meuk t was. Zou ik in mijn huidige buurt niet zo snel doen.

Mijn overburen hebben hun boom van de tweede etage naar beneden laten vallen. De techniek was om hem in een laken te wikkelen en een beetje te zwaaien. Hadden ze duidelijk eerder gedaan. Ik vermaakte me kostelijk.

4 likes

Tot en met vandaag kun je naar de tentoonstelling over Boijmans en de tweede Wereldoorlog. Daarna even niets en vanaf begin februari tot eind mei hebben ze een tentoonstelling van alle hoogtepunten uit de collectie, en een tentoonstelling over Bauhaus. Het grootste deel van het gebouw is al dicht, maar je kunt binnenkort dus nog wel de hoogtepunten zien, neem aan dat dus nog niet alle mooie dingen dan al weg zijn!

Ik wil heel graag naar het eindfeest van IFFR, maar niemand wilt mee! Is er animo om met wat mensen van het forum te gaan?

1 like

Gaat iemand zo naar Adem Inn toevallig?

Ik wil morgen thee drinken met een vriendin bij een tentje waar je echt lekker /leuk een paar uur kan zitten. Dus bv met een bankje, dekentjes of schommelstoelen ofzo. Dat het dus comfortabel is (we kunnen niet thuis afspreken helaas) en eigk wil ik ook nog dat ze er een vegan taart/koek optie hebben.
Iemand suggesties? (als je niet weet of ze er vegan eten hebben mag je het alsnog noemen hoor :x)

1 like

Backyard

2 likes

Lot & Daan of Sue

1 like

The tea lab

2 likes

Amada of Coffeelicious (beide vaak vegan dingen)

1 like

Hebben jullie tips om een appartement in Rotterdam (of omgeving) te huren? Het is allemaal of waanzinnig duur, en via woonnet sta ik zo enorm laag elke keer.
Ik ben maar alleen, dus het hoeft niet groot te zijn

Heb je al gekeken in Schiedam (Oost)? Ik weet niet of bepaalde wijken in Rotterdam liever niet hebt, maar een vriendin van mij is laatst in een kamer getrokken bij Mathernesserplein in de buurt voor 350 euro per maand ongeveer. Zij had het via FB gevonden.

1 like

Wat @unwrittensmiles zegt, Schiedam is ook prima te doen. Goed bereikbaar én een stuk goedkoper dan Rotterdam. Via woonnet kun je op Direct Kans woningen reageren, als je ervoor gaat zitten om 8 uur 's avonds.

3 likes

Ik zou bij Woonnet steevast elke avond om 8 uur gaan kijken want er komen regelmatig woningen voorbij die Direct Kans zijn (zoals hierboven al gezegd is). Ken meerdere mensen in mijn omgeving die zo binnen 1-3 maanden een huisje gevonden hebben. Succes!

2 likes

Dankjulliewel! Schiedam is ook helemaal prima. Ik ga er eens voor zitten met die direct kans woningen. Wie weet zijn die tijdstippen wel beter!

2 likes

Ik heb altijd wel redelijk in de buurt van Rotterdam gewoond, maar nu ga ik ook daadwerkelijk verhuizen naar Rotterdam(-West)!

Ik ben nog een op zoek naar een leuke sportschool in Rotterdam-West of Schiedam-Oost. Zou leuk zijn als ik er ook (recreatief) kan boksen, maar hoeft niet per se. Hebben jullie aanraders?

Oh en als iemand nog op zoek is naar een sportmaatje, I’m in :raising_hand_woman:t2:‍♀

1 like

Ik lees over een dansavond ‘Microclub’ in de Weena. Iemand wel eens naar zo’n feestje geweest en zo ja, is het wat?

Is dat voor mannen met kleine piemels?

12 likes

Ik heb gehoord van collega’s dat de Microclub in Amsterdam SUPERleuk is dus als je kan zou ik het zeker eens proberen!

En ook met grote piemels mag je naar binnen @Twijfelaar

2 likes