Rotterdammerts unite

Iemand nog tips voor laidback barretjes, ideaal voor een date?

1 like

Alexandrium!

Alexandrium

1 like

@Bunnyslippers heb je nog aanraders voor lekkere brunchtentjes in Rotterdam? Waar je uitgebreid vegan kan eten met pannekoekjes etc maar ook vleesopties hebt?? Het liefst niet te kneuterig eco green maar gewoon “normaal”. Sorry hele waslijst haha maar ik dacht als iemand de expert is ben jij het

1 like

Zal even nadenken als ik thuis ben!
Weet dat Picknick in ieder geval een goede mix heeft van vegan-vega-vlees en wel echt een populaire brunch plek is. Wel beetje alternatief qua interieur, en ook apartere dingen maar keren dat ik er was heel lekker.

Baker & Moore ook.

Edit: O, en Arzu heeft tegenwoordig ook vegan pannenkoekjes! Is wel in Noord.

1 like

Green Delight?

2 likes

Coffeelicious!

2 likes

Bertmans!

1 like

Bertmans! Maar ik kreeg ook backyard getipt maar weet niet of die ook vlees hebben of alleen vega

1 like

Alleen vega(n)! Alle kaas is ook vegan, en geen vlees. Je krijgt ook automatisch plantaardige melk in je koffie tenzij je specifiek vraagt om koemelk.

Zelf vind ik Bertmans wisselend.

1 like

Ik denk dat het deze wordt!! Nu nog een datum prikken! Wat heb jij daar al eens gehad en hoe was het??
Iedereen bedankt! @Bunnyslippers @unwrittensmiles @Boondigga @Kusjessoldaat

5 likes

Oef, geen idee meer! Ja, 's avonds shaksuka en die was erg lekker. Maar jij wil brunchen. Veel plezier!

Lieve Rotterdammerts, ik zit in een kleine crisis. Ik ben met spoed op zoek naar nieuwe woonruimte en ik weet dat dit al vaker is gevraagd, maar hebben jullie nog tips waar ik kan kijken? Of weten jullie toevallig een kamer die vrij komt?

Vond het enorm tegenvallen. Het idee van vegan chique dining is heel tof, maar prijs-kwaliteitverhouding is scheef. We waren €130 voor 2 man kwijt (zonder alcoholische drankjes)

De gerechten zijn vanaf €24 pp voor een paar gangen. Wij hadden de large variant €42 pp en dat vond ik qua hoeveelheid prima, ik weet niet of ik vol zou raken van de €24 of €34 variant.

Hoort misschien niet helemaal hier thuis gezien het niet officieel Rotterdam is, maarrr ik vroeg me af of er FF’ers zijn die in Schiedam wonen of gaan wonen? Ik en mijn vriend hebben daar een nieuwbouwhuis gekocht, vandaar de interesse :slight_smile:

Ik ben opzoek naar een leuke sportschool met groepslessen in de stad. Onefit vind ik bijvoorbeeld heel leuk, maar echt te duur (60 euro). Het liefst zoek ik dus wat goedkopers. Heeft iemand aanraders?

Is Onefit inmiddels 60 eu?

55 euro, even nogmaals gecheckt haha

@floreales als ik heel eerlijk ben, die sportscholen in het centrum (Fitland, Healthcity, David Lloyd etc) zijn ongeveer even duur als OF dus qua prijs/kwaliteit zou ik altijd voor OF kiezen, ook omdat je die maandelijks op pauze kan zetten (wat bij een normaal sportschool abonnement niet kan). En als het je echt om het geld gaat dan blijven denk ik alleen BasicFit en Fit4Free over…

1 like