Rotterdammerts unite

Ik ben zelf mega fan van onefit en wat mij betreft is het het geld dubbel en dwars waard. Je kan van alles doen en je kan ook vaak ergens terecht. De lessen zijn ook veel interessanter dan de lessen die je bij een reguliere sportschool hebt, althans dat is mijn ervaring.

2 likes

Ja ben ik het helemaal mee eens! 55 euro per maand is relatief duur maar ik vind het echt niks voor wat je ervoor terug krijgt.

Heb jij nog tips voor leuke locaties/lesjes in Rotterdam?

Ik vind Balanzs heel chill. Vind daar bijna alle lessen fijn, het is er alleen wel vaak heel druk. Verder vind ik Crossfit 010 wel nice en ik ga soms boksen bij Krachtig. :smile:

1 like

:joy: zelfde adresjes? Hahaha

Superinteressant wat jullie ervaringen zijn met Onefit! Ik heb de afgelopen dagen de app gedownload en alle locaties die me interessant lijken een hartje gegeven, maar nu moet ik nog beslissen of ik het ga doen of niet :sweat_smile: er staan ook best veel small Group training dingen op die me ook wel interessant lijken (zoals Free Werkt), en yoga dingen zoals Balansz, yogaground en bikram yoga. En ballet-achtige barre toestanden lijken me ook best wel leuk en dat wordt ook op meerdere plekken aangeboden. Bovendien mag je ook in Den Haag sporten en daar werk ik, dus dat is best een groot aanbod waar je uit kunt kiezen. Eigenlijk zit ik er met 1 been in al zou je kunnen zeggen. Hebben jullie nog meer aanraders of afraders? En gaan jullie altijd alleen?

Ja inderdaad dat maakt wel dat je gaat! Heb je vaak gehad dat lessen die je zou willen volgen, vol zitten?

1 like

Ik ben een paar keer bij Free werkt geweest (de billen workout), maar ik vind haar eigenlijk niet zo sympathiek. Sinds kort heeft Spartaan Circuit ook een billenworkout en die vind ik veel beter! Sowieso ben ik fan van Spartaan Circuit, de trainer is echt heel goed.

Verder ben ik meerdere malen bij The Pilates Place geweest maar sinds kort hebben ze een nieuwe docente en die vind ik een tikkeltje te overdreven. Voel de dag erna ook geen spierpijn en bij veel andere workouts wel. Oh en STRIDE 6ft8 is ook een goede!

1 like

Iemand nog een leuke locatie tip voor een date? Ik wil gewoon wat drinken morgen maar ben een beetje inspiratieloos

Ik ga voor een drankje graag ergens bij Blaak zitten, bijvoorbeeld Oude Haven of rond de Botersloot. Daar zitten veel tentjes.

1 like

Oja de botersloot die kant kom ik eigenlijk nooit! Dat is wel een goeie, thanks!

De Gele Kanarie! Op de hoek Goudsesingel/Mariniersweg. Is van dezelfde eigenaar als Bokaal (Pannekoekstraat). Hangt wel een gezellige sfeer. Goeie hapjes-/borrelplanken ook.

3 likes

Ik vroeg mij af of misschien een paar mensen het leuk zouden vinden om in maart op Rotterdam Beurs/Blaak af te spreken en wat te gaan winkelen/ eventueel terrasje pakken?

2 likes

La bru! Hartmansstraat

2 likes

Door de weeks of in het weekend? En welk tijdstip ongeveer? Lijkt me wel leuk als ik kan.

Ik kan inprincipe doordeweeks en in het weekend. Met tijden ben ik ook best flexibel. Ik
Moet alleen als ik ‘s ochtends afspreek rond half 3 weg omdat ik dan mijn hond moet uitlaten. En ik kan anders altijd na de lunch afspreken als dat beter uitkomt voor anderen :blush:

2 likes

Ik had mijn eerste date met mijn vriend bij de Fenix Loods, vind ik ook een leuke locatie zo met uitzicht op de maas/ Hotel New York

3 likes

Als het op een door de weekse dag is en niet op een woensdag of vrijdag dan kan ik aansluiten. Ik moet alleen half 3 ongeveer ook weg maar dan om mijn kind uit school te halen.

Maar ben benieuwd of meer dames het leuk lijken en we dan met ze alle tot een dag en tijdstip komen. Lijkt me nogmaals leuk!

2 likes

Lijkt mij leuk ik kan wel alleen in het weekend en soms op vrijdag.

1 like

Ik vind het geen enkel probleem om 2 meetings te organiseren. 1 voor doordeweeks (en dan de maandag, dinsdag of donderdag in principe) en 1 voor t weekend.
Als meer mensen willen aansluiten kan het voor beide opties!
En als er mensen zijn die liever 1 op 1 willen afspreken met een shopsessie erbij, dan sta ik hier ook voor open! Ik ben namelijk bezig met mijn stijl ontdekken en als iemand t leuk vind om hier advies in te geven. Dan hou ik mij aanbevolen. :blush:
En als ik dit berichtje niet in het juiste topic nu heb gezet. Dan hoor ik het graag!

Zodra er meer reacties zijn, zal ik wat concretere ideeën opgooien :blush:

4 likes

Ik vind een meeting ook leuk, I’m in! :ok_woman:‍♀ Ik ben voornamelijk doordeweeks beschikbaar trouwens, dat splitsen in 2 meetings is echt top

1 like