Rotterdammerts unite

Schiedam is ook nultien dus dat hoort wat mij betreft gewoon hier thuis. :ok_hand:Ik woon al 3 jaar in Schiedam en moet binnen anderhalf jaar verhuizen naar een andere woning ivm sloop. Als je een beetje goed oplet weet je gelijk mijn adres :joy:

In welke wijk ga je wonen? Ben je nieuw hier of woon je al langer in de regio?

Ik wil ook wel meeten! :raising_hand_woman:t3:‍♀ Al vind ik het ergens ook doodeng

1 like

Ik wil ook wel meeten! Hoop binnenkort naar Rotterdam te verhuizen dus komt mooi uit!

2 likes

Ik zou het ook leuk vinden om te meeten!

1 like

Oh dat vind ik een goed plan! Ik wilde zondag er goed voor gaan zitten (ook om data te bekijken). En zo heeft hoop ik iedereen het idee kunnen zien en erover na kunnen denken :blush:.

En als iemand liever niet in de groepsapp wil, dan hoeft dit niet perse. Ik denk alleen wel dat het handig is als in ieder geval 1 iemand van de groep diegene haar/zijn telefoonnummer heeft. Zodat er wel contact gelegd kan worden.

Ik ben ook wel in voor een meeting!

1 like

Ik wil ook wel meeten!
Maak jij een groepschat hier @Bella of kan ik iets doen?

Ik heb ook interesse!

Wat ontzettend leuk dat zoveel mensen al mee willen doen!

Ik zit even in een dilemma met de groepsapp/chat. Er komen inprincipe 2 meetings omdat niet iedereen doordeweeks of in t weekend kan. Is het dan handiger om gelijk 2 chats te starten of gewoon 1 zodat iedereen elkaar ook leert kennen? (En zo ja hoe start ik een groepschat🙈) Of weet jij @Sax hoe dat moet en zou jij er 1 willen starten?

Ik ben sinds kort geen officiële Rotterdammer meer maar woon nog steeds dichtbij dus misschien dat ik ook aanhaak, afhankelijk van de data die worden geprikt

2 likes

Ik werk in Rotterdam, hoop dat dat ook meetelt :smiley: Woon wel in de buurt dus het zou mij ook wel leuk lijken om te meeten!

1 like

Het is geen vereiste om in Rotterdam te wonen! Ik woon zelf in Capelle aan den Ijssel dus dan zou ik zelf niet eens mee mogen :see_no_evil:

Als in de groepschat de data besproken wordt, dan zal ik hem ook hier nog posten! Iedereen is welkom :grin:

Zou er gewoon 1 starten. Meest overzichtelijk.

2 likes

Ik wil er ook in :slight_smile:

1 like

Ik zou er ook gewoon 1 starten want misschien zijn er zelf mensen die naar allebei willen komen en ik kan misschien ook doordeweeks ipv het weekend hangt van de dag af.

1 like

Ik wil ook wel

1 like

Ik wil ook wel meeten!!

1 like

@Bella Ik heb een groep aangemaakt, volgens mij staat iedereen die interesse had erin. Als ik je ben vergeten alvast excuses, maar laat het dan vooral even weten dan zet ik je erbij!

2 likes

Dankjewel, heel tof dit! :heart:

Ik heb ook wel interesse!