Rotterdammerts unite

Weg

Brenda’s Balance, Burg. Meineszlaan :slight_smile:

1 like

Ik wil naar Balanzs gaan! Hebben 2 locaties, en heel erg veel soorten yoga en ook gewoon de hele dag door en in het weekend. Twijfel er al heel lang over maar nu wil mijn vriend zelfs samen gaan haha, dus ik ga het binnenkort eens proberen daar!

2 likes

@Musa @djodie dank voor de tips! Klinkt goed, ik ga het even bekijken beide :grimacing::grimacing:

Heeft iemand tips voor een massage in Rotterdam? Ik wil een cadeaubon weggeven, en zoek een plek waar je een goede ontspannende massage kan boeken. Dus geen Thaise yoga massages enzo, maar meer de klassieke relax massages met olie.

https://www.qoqomassage.com/nl/locaties misschien?
Ik vond hem superrelaxed!

Ik wil ook graag yoga gaan doen, en zat hier ook naar te kijken! Zou je misschien iets meer willen vertellen over de sfeer daar? Ik zoek iets met het liefst ook wat jongere mensen en niet alllll te duur namelijk!

Klopt!

Als jullie op een vrijdag of zaterdag wat gaan drinken in rotterdam, waar gaan jullie dan zoal graag naartoe? Of het nou dansen is, of meer kroeg idee, ik vind alles leuk!!

Zag dat die hier eerder in het topic ook werd genoemd, even gegoogeld, maar ziet er leuk uit! dankje :hugs:

ooooh so many options, tnx voor al je tips!!! Cocktails altijd leuk en die tenten zien er ook mooi uit, ben super benieuwd!!!

Niet echt jouw scene, wat voor scene moet ik me dan voorstellen bij die tenten?

1 like

hahahaha ok, sounds good :joy:
Daar kan ik er overal genoeg van vinden ja, maar leuke en mooie tenten waar ik een cocktail kan drinken heb je lang niet zoveel keuze in vind ik!

@Kamerbreed @Twijfelaar wat lief dank voor jullie reacties!! Heb er al helemaal zin in :dancer:

2 likes

Voor een cocktail is Amehoela en Tiki’s leuk!

1 like

Zijn er meiden die ook van spelletjes houden en in zijn voor een Spelletjesmeet? Ik heb zelf exploding en imploding kittens, ticket to ride en 30 seconds. Ik kan eventueel ook nog spelletjes van m’n werk lenen

5 likes

Tuurlijk, maar altijd als ik een biertje heb gedronken heb ik daarna zin in een cocktail en andersom. Net als chips na chocolade en weer door 🤷

1 like

Ik vind Noah voor cocktails lekker, plus chille muziek.

2 likes

Ayla heeft ook lekkere cocktails! En de inrichting daar is echt liefde.

2 likes

Lijkt mij heel leuk! Ik hou ook enorm van spelletjes en kan dan ook nog wel wat meenemen.

2 likes

yes leuk! @Dancingqueen en @En_17_Anderen Ik kan voornamelijk in het weekend. Ik weet trouwens niet waar we het kunnen doen, maar misschien in een café?

2 likes