Rotterdammerts unite

Ik heb je uitgenodigd voor de chat

Ik wil ook wel, maar ik kan alleen in het weekend!

Ik wil ook wel!

Ik wil ook wel! Vind het wel erg spannend

https://www.change.org/p/gemeente-rotterdam-red-de-ferro-haven-en-de-mavv-opstaanvoordenacht

Allemaal even tekenen als je dat nog niet had gedaan!

3 likes

Ohh ik heb ook wel interesse in de meet! Ik kan alleen in het weekend.

Ik heb trouwens echt zin in de museumnacht weer. Waar gaan jullie heen? Ik sowieso Kunsthal denk ik.

Zal ik je in de groepschat zetten? Ik heb net een poll aangemaakt erin :blush:

Ik ga ook! Alleen nog niet gekeken naar het programma, dus geen idee wat we precies gaan doen.

Ja graag, thanks!

Hebben jullie de nieuwe Rotterdampas al? De huidige verloopt bijna, maar ik heb nog helemaal geen post gehad

Ja vorige week een brief gehad met dat ie verlengd is.

1 like

Ja ik ook vorige week een brief om 'm te verlengen maar het oudje pasje hou je gewoon

1 like

Mijn vriend had hem ook niet gehad, maar je kan verlengen via de website met je DigiD!

Ik heb dan eerst de vouchercode nodig die ik normaal per brief ontvang

Heeft iemand toevallig tips voor leuke plekken om iets te drinken in het zonnetje? Mijn vriend en ik hebben vakantie en willen vanmiddag even de stad in gaan om wat te wandelen en ergens wijntjes/bier te drinken, maar met dit weer wel graag buiten. Zat zelf te denken aan aloha, alleen ben bang dat het daar helemaal vol zit en er dus voor niets heen fietsen? Of is dat sowieso geen aanrader?

1 like

Ik wilde ook Aloha zeggen haha, inderdaad wel druk denk ik

Anders is het terras van Rotown ook leuk of op de boot van V11 aan de Wijnhaven

Zou je mij ook willen toevoegen? Ik heb ook interesse!

Ik heb de brief!! Woooo

2 likes

Zooooo het zat helemaal vol! Stonden 4 groepjes mensen te wachten op een tafeltje dus zijn toen naar de gele kanarie gegaan, daar wel lekker gezeten nog :slight_smile:

2 likes

Hee meiden, ging de meeting van vanmiddag nog door? Ging eigenlijk met @Revelry maar zij is ziek geworden en uit de chat gestapt. Dus ik ben de draad een beetje kwijt …