Rotterdammerts unite

Volgens mij niet! In verband met het weer ook, en veel konden toch niet

Oke, jammer! Goed dat ik het weet, anders stond ik er voor niets :wink:

Oei, dat zou niet handig zijn… Geloof dat nu de planning is dat we in april een nieuwe poging wagen. Mits het weer wat beter is :joy:.

1 like

Iemand tips voor adressen (rotterdam of omgeving) waar je goede en mooie planten kan kopen, die niet extreem duur zijn?

1 like

spullen voor je huis en praxis

1 like

Aw dit is zo zielig icm met jouw foto in het andere topic :cry:.
Ik zou kijken op de markt (zaterdag) of anders bij Ranzijn, Intratuin (Rhoon), of Stek (Nieuwe binnenweg). Bij Hornbach verkopen ze ook planten.

1 like

Ik zag net je overlijdensbericht van je cactus in het andere topic :frowning: als je op zoek bent naar een cactus én een auto hebt, raad ik je de cactuskwekerij in Honselersdijk (klein halfuurtje) aan. Heel veel keuze en ook super betaalbaar. Een mega cactus voor maar 35 euro bijvoorbeeld (waarvoor je in Intratuin 100 euro moet betalen).

En voor andere planten is Stek op de Nieuwe Binnenweg wel leuk

2 likes

@Xiomara @Smooth_operator @Patagonia

Ja mijn arme cactus :frowning:
Ik ga zaterdag een rondje doen voor een vervanger, bedankt voor de tips!

Ik ga graag naar de plantenwinkel bij de Nettorama op Zuid, de plantenwinkel bij de AH Eudokiaplein, voor kleinere plantjes ga ik graag naar Dille & Kamille of de Blaakmarkt op dinsdag of zaterdag (goede tip als je nieuwe cactus wilt) en de Intratuin in Rhoon is ook een optie.

1 like

Stek @ nieuwe binnenweg

1 like

Weet iemand een goed adresje om een laptop te laten maken?

istein.nl, je kunt via Whatsapp contact opnemen :hugs:

1 like

Spullen voor je huis vind ik juist hartstikke duur, beetje monstera kost daar 50 euro, heb dezelfde grootte op de markt gehaald voor een tientje!
Hartstikke leuke winkel, daar niet van, maar alles behalve goedkoop :joy:

Ik haal dus op de markt en idd Eudokiaplein, of Geschikt, zit op de Bergselaan maar of ze betaalbaar zijn weet ik niet, heb daar tot nu toe alleen rondgekeken en nog niks gekocht!

Oh wat grappig, ik heb wel een andere ervaring. Maar misschien ligt het ook een beetje aan de planten. Ik had namelijk een keer een plant daar gekocht die bij andere winkels juist 10 euro duurder was.
Maar de markt zal sowieso wel goedkoper zijn!

Beetje laat misschien, maar bij de Praxis bij Marconiplein hebben ze een best groot assortiment aan planten!

1 like

Ik ben opzoek naar een nieuwe woning. Dus alle tips qua sites etc. zijn welkom.

Iemand tips voor parkeren bij Ahoy? Een parkeerkaart kost 17,50…

Parkeren bij P+R Slinge en de metro naar Zuidplein pakken? Is maar 1 halte

1 like

Ga je naar Florence? :smirk:

1 like

Als je het niet online koopt, maar gewoon op het parkeerterrein is het €13

1 like