Succes!
Heel veel succes idd!
Amai, ik merk echt dat mijn ogen prikken nu⦠Het zou je auto maar zijn, of je winkel. Als franchise ben je misschien nog enigszins ingedekt qua verzekering, maar op Zuid wordt nu echt alles geplunderd. Als je rondkijkt op Instagram zie ik van alles voorbij komen. Echt bizar dit, ik snap hoe groepsdruk werkt, maar het blijft me toch verbazen.
Ik heb niks gezien van de rellen, ben zelfs geen politie tegen gekomen. Ben via de putselaan gereden en daar was het stil.
Ik hoop niet dat, zolang de avondklok er is, de pleuris iedere avond uitbreekt maar vrees het ergste.
Is het bij jullie nog te doen? Merken jullie er iets van?
Hoe ging het? Moet je voor werk ook nog de straat op of hoef je pas in de ochtend weer naar buiten?
Ik vind het ook echt achterlijk wat er allemaal gebeurt en ik ben heel blij dat het in mijn wijk nog rustig is.
Edit: Oh haha zie nu je laatste bericht pas. Zoveelste nachtdienst op rij, ben niet echt scherp meer.
Weet iemand hoe het gisteren in West was? Ik moet vanavond rond 19.00 met de tram vanaf Beurs naar het Middellandplein. Maar ik loop echt te stressen omdat ze weer opgeroepen hebben om te gaan rellen bij de Kruiskade. Maar dat hadden ze gisteren ook gedaan en ik heb niks in het nieuws gezien over iets in die omgevingā¦
Edit: ik ga voor de zekerheid toch maar niet
In het centrum timmeren sommige ondernemers hun zaak dicht. Iemand enig idee of er concreet is opgeroepen om in het centrum te gaan rellen/plunderen?
Volgens Rotterdamse memes op insta zijn er weer oproepen om te rellen. Deze willen ze niet verder verspreiden dus ik durf niet te zeggen over hoelaat en waar. Hoop dat het allemaal meevaltā¦
@PaigeMichalchuk vind Aboutaleb wel echt weer een baas hoor.
Ja ik heb hele lijsten gezien over waar ze willen gaan rellen
Ik heb wel wat dingen voorbij zien komen waar o.a. de Lijnbaan op stond.
Gadver, toen ik er vanmiddag liep zag ik nog niks. Wel wat meer politie dan gebruikelijk. En sommige winkels leken helemaal leeg.
Hoop zo dat het uit blijft.
Zou je die naar mij in pb willen sturen? Ik woon in het centrum en wil weten waar ik aan toe ben/of ik iets moet voorbereiden. Vind het best wel heftig!
@Bunnyslippers ah die zullen vast zelf hun winkel hebben leeggehaald, slim. En bizar triest dat het moet natuurlijk.
Oke compleet ongerelateerd dit maar ik ik herkende hem amper als Aboutaleb. Hij is echt veel veranderd of ik moet vaker het Rotterdamse nieuws kijken.
Bleh iemand van het complex waar ik woon zegt dat er ook berichten rondgaan dat er vanavond in Rotterdam Oost en Capelle gereld gaat worden.
Ik ben echt benieuwd hoe vaak ik langs jou ben gelopen zonder het te weten haha.
Ja, ik vond het ook slim! Als er duidelijk niks te halen valt, laten ze het hopelijk ook. Alleen triest dat het nodig is.
Ik ging net op telegram kijken in die relgroepen en t is echt bizar wat daar allemaal gezegd wordt. Helaas nog geen 010 groep ontdekt om op de hoogte te blijven.
Ja hij is ook een tijdje ziek geweest, althans geopereerd in t Erasmus MC.
Maar ik vind hem echt een held, wat een speech!
Hoop echt zo dat t maar grootspraak is op die apps en dat t rustig blijft vanavond
Ik heb nu paar keer de Vlietlaan in Kralingen voor bij zien komen in berichten. En daar staat ook al politie klaar heb ik gehoordā¦
Jemig wat cringe, hier heeft toch niemand wat aan
Veel handhaving op de fiets en stewards. Maar verder allemaal boodschappelend publiek in het centrum. Hoop dat het zo blijft.