Rupauls drag race

het gaf ons ook trasha smellour vs bebe zahara benet

Ik ben ook geen fan van de lipsync for the crown maar de oude finalevorm vond ik ook altijd behoorlijk saai (interviews met alle deelnemers en daarna de bekendmaking vd winnaar en dat was t dan). Stom eigenlijk dat ze na 10+ seizoenen nog steeds geen echt sterke finale hebben kunnen bedenken.

3 likes

Sorry dubbelpost
Maar seizoen 3 moet je echt kijken!! Een van de beste seizoenen vind ik. Ik heb echt genoten van al die design challenges

2 likes

Ik geloof ook niet dat lipsync for the crown echt is. Zou de eerste talentenjacht ooit zijn waar de winnaar nog niet voor de finale bepaald is.

1 like

Voor wie geïntersseerd is in meer cultuur/achtergrond: op netflix staat Pose. Ik vind het tot nu toe echt goed.

7 likes

Ja seizoen 3 is echt leuk! Die heb ik vorige week pas voor het eerst gekeken! Ik vond het niveau echt behoorlijk hoog en de challenges leuk. Ik denk dat ik 3, 5 en 6 de leukste seizoenen vond.
Ik ben nu weer aan seizoen 7 begonnen, daar zitten echt veel queens in die je zo vergeten bent. Kandy Ho, Jaidyn Diore Fierce, Sasha Belle, Tempest Dujour… Gaap. Maar goed, dat is ook maar mijn mening.

5 likes

Ik kwam hier vorige keer met ohh seizoen 3 vind iedereen goed, laat ik die gaan kijken! Om erachter te komen dat ik die net al had gezien :sweat_smile: maar dacht dat het twee was, omdat ik ze snel achter elkaar gekeken heb.
Carmen Carrera is btw een dame nu (of dat was ze natuurlijk al in drag maar ik weet niet de juiste terminologie niet zo goed van dus correct me if im wrong), ik ging haar even opzoeken toen ik haar in de videoclip van Manila zag.
Carmen-Carrera-x400

episode 8 all stars 4

Wat vonden jullie van de exit van Manila? Ik vind dat Naomi wel erg veel negatief commentaar krijgt eigenlijk. Waarom is het zo vanzelfsprekend dat Manila gekroond zou worden. Ik weet overigens niet wie ik het beste vind performen dit seizoen, het is echt allemaal wisselend. Ben benieuwd wie Monet gekozen had. (En waarom ze niet aan het performen was tijdens die lipsync, ze leek Charlie Hides wel).

3 likes

Ja zij is zo ontzettend mooi he vind ik! Echt een topmodellook. In seizoen 3 vond ik haar ook al prachtig en een mooie uitstraling. Volgens mij werkt ze ook als model nu.

All Stars 4 ben ik nog niet aan het kijken. Al weet ik wel wie er tot nu toe uit zijn. Ik vind het jammer dat er 2 queens van seizoen 10 in zitten.

2 likes

Ja ik vond 7 ook niet zoveel memorabelen Queens hebben. Maar ik ben wel echt fan van violet en katya.

Hebben jullie favoriete en minder favorieten? Ik vind Bianca, Katya, Violet, Jinkx en Bob leuk en Alaska ook wel.
Maar ik was echt geen fan van Eureka, Ginger, Gia, Courtney, Roxxxy en Detox bijvoorbeeld. Al denk ik wel dat bijvoorbeeld Courtney ook op een slechte manier weergegeven is. In het echt is ze volgens mij veel liever. Willam kon ik trouwens ook wel waarderen. Heb niet alle seizoenen nog gezien maar ik doe even een pauze want ik droom al nachten lang over drag queens.

2 likes

dit kan ik beamen, pose is heel goed op alle vlakken

1 like
Episode 8

Ik vond Manila wel leuk maar zij was net als Latrice eigenlijk iemand die zo populair is dat die wel moet winnen ofzo? Vond dat Naomi wel eerlijk won, leuk om haar transformatie te zien. Ik denk zo langzamerhand ook dat Naomi gaat winnen? Had ik eigenlijk niet verwacht. Ik vond het trouwens ook wel een leuke challenge, lijkt me echt leuk om dat met je beste vriend/vriend/man/whatever te mogen doen

1 like
Samenvatting

Helemaal eens! En Latrice + Manila hebben allebei al twee seizoenen gedaan dus in dat licht is het toch ook apart dat ze zogenaamd meer recht hebben om er te zijn.
Ik vind Naomi al vanaf haar seizoen heel leuk en nu verrassend goed performen dus zou tof zijn als ze in ieder geval de finale haalt.
Ik vind trinity juist erg tegenvallen. Ook echt dat stomme pak bij de lipsync pff.

Samenvatting

Ik blijf trinity altijd wel leuk vinden haha. Maar inderdaad, dat “recht”?? Ik vond het ook wel vreemd dat er gezegd werd dat niemand Latrice weg zou stemmen omdat ze zo populair is. Dat is toch geen manier om te winnen?? Begin ook echt fan te worden van Naomi! Nog steeds geen fan van haar lipfillers though, ik kon me altijd wel met haar identificeren in haar seizoen haha

1 like

ja maar dat was toch duidelijk omdat ze niet wou winnen? :’) komt vaak genoeg voor dat het overduidelijk is dat er iemand de LSFYL niet wilt winnen omdat er zoveel backlash op komt

1 like

Ja denk je dat dat er ook eentje was? Ik hoop het want ik vond het echt heel erg lame.

ik ben er 100% zeker van, genoeg van die meiden weten zelf ook dat het heel gevaarlijk wordt zodra je zelf iemand moet gaan elimineren. Juist daarom vind ik vorige week wel leuk :’)

1 like

Iemand de finale al gezien van AS4?

Spoiler winnaar finale

Er zijn dit seizoen dus twee winnaars, Monét en Trinity, vind het maar apart?

2 likes

Helemaal mee eens. Vond het nogal een domper.

2 likes
Finale

Sowieso had ik van de vier graag Monique Heart zien winnen persoonlijk, maar het was toch al niet echt eerlijk nadat Manila geëlimineerd was, dus deze ‘twist’ kan er ook nog wel bij haha. Over een weekje begint seizoen 11 dus dan is alles alweer vergeten, denk ik🤷🏻‍♀️

2 likes
Samenvatting

Jeeeeezus wat een kutontknoping joh.

4 likes