Rupauls drag race

Ja, en er komt dit jaar nog die celeb versie, en een tweede seizoen UK (en AS5?). Beetje overdosis, maar ik ga toch weer alles kijken waarschijnlijk :grimacing:

2 likes

Lijkt iemand ook al seizoen 12? Ik vond de eerste aflevering leuk!

Kan je ergens seizoen 12 al zien?

Ik volg t ook! Vind het wel leuker dan het vorige seizoen tot nu toe, maar de afgelopen aflevering sloeg NERGENS op. Degene die eruit moest was op het laatste nippertje safe. Als dit soort buffoonery vaker gaat gebeuren is de lol er wel snel weer af.
Leek er gelukkig wel op dat ze Sherry er meer uit hebben geedit.

1 like

Ja ik ben ook echt zo verontwaardigd daarover! Echt niet oké hoor, zij had er gewoon uitgemoeten. En degene die de lipsync won ook niet terecht wat mij betreft.

Wel beter dat sherry minder zichtbaar is ja. Ik vond namelijk die aflevering waarin het voor het eerst bekend was echt vreselijk om haar nog te zien.

1 like

Ik kijk via deze site
https://fuzzconews.blogspot.com/?m=1

Je moet wel 100 advertenties doorklikken :woman_facepalming:t3:

Oh helemaal mee eens! Ik keek het samen met een vriendin (samen als in online en dan via whatsapp reageren) en degene die toch nog safe was waren we eerst best fan van. Maar nu na deze aflevering… Haar houding is echt vervelend. Ik baal er zo van dat de queen die weg moest er nu uit is.

3 likes

Voor de Trixiefans, haar docu Moving Parts staat nu op Netflix: https://www.netflix.com/title/81249044

1 like

Favo van seizoen 12?

• Jan
  • Jackie Cox
  • Sherry Pie
  • Crystal Methyd
  • Gigi Goode
  • Nicky Doll
  • Heidi N Closet
  • Jaida Essence Hall
  • Brita
  • Dahlia Sin
  • Rock M. Sakura
  • Aiden Zhane
  • Widow Von’Du

0 stemmers

1 like

Kennen jullie deze instagram al?
Vast wel, ik moet er zo om lachen steeds

3 likes

Joehoeeeee!

6 likes

Ohh ben benieuwd!!
Hebben ze dat al opgenomen joh? Wel heel fijn.

1 like

Ben heel benieuwd naar het seizoen! Fijne mix van old school en nieuwe generatie queens. Vond alleen de houding van Blair St. Clair een beetje geforceerd/te veel?

zie ook dit filmpje:

3 likes

Ja, denk ook niet dat dit wel voor haar gaat werken, van lief schuchter naar dit is een beetje too much.
Vind het echt super nice dat Miz Cracker erin zit, love her!

2 likes

Ja he, reminds me a bit of Laganja met haar gedrag denk ik. Miz Cracker, Jujubee en Ongina ben ik echt heel blij mee! Van Derrick Barry vraag ik mij in godsnaam af wat ze komt doen.

3 likes

Omg wat een leuke mix!!! Alleen minder enthousiast over Derrick Barry maar ik verwacht ook wel dat die er snel uit gaat. Kijk hier echt weer naar uit, dit kan net zo leuk worden als drag race uk

3 likes

‘‘I want to show people that I can do more than Britney’’

*komt binnen in een Britney look, verandert in de entrance in een 2e Britney look en roept ‘Oops I did it again’.

12 likes
aflevering 11

Oh neee Heidi :sob: zo jammer. En dat die kut Sherry Pie er dan nog inzit he, ik hoop elke keer dat zij eruit vliegt.

1 like
afl 12

Damnnnn Jackie Cox eruit :sob::sob::sob: Zo zonde aangezien Sherry Pie is gediskwalificeerd. Nu ik dit typ bedenk ik me dat ze Jackie hopelijk nog een finaleplekje geven!!!

2 likes

Ik moest nog even wat afleveringen inhalen maar nu ook de laatste gezien

spoiler afl 12

Jaaa ik hoop ook heel erg dat Jackie alsnog mee mag doen! Ik vind de queens dit seizoen echt zo lief en supportive allemaal, gun ze allemaal de winst!

1 like