Oh helemaal mee eens! Ik keek het samen met een vriendin (samen als in online en dan via whatsapp reageren) en degene die toch nog safe was waren we eerst best fan van. Maar nu na deze aflevering… Haar houding is echt vervelend. Ik baal er zo van dat de queen die weg moest er nu uit is.
Voor de Trixiefans, haar docu Moving Parts staat nu op Netflix: https://www.netflix.com/title/81249044
Favo van seizoen 12?
- Jan
- Jackie Cox
- Sherry Pie
- Crystal Methyd
- Gigi Goode
- Nicky Doll
- Heidi N Closet
- Jaida Essence Hall
- Brita
- Dahlia Sin
- Rock M. Sakura
- Aiden Zhane
- Widow Von’Du
0 stemmers
Kennen jullie deze instagram al?
Vast wel, ik moet er zo om lachen steeds
Joehoeeeee!
Ohh ben benieuwd!!
Hebben ze dat al opgenomen joh? Wel heel fijn.
Ben heel benieuwd naar het seizoen! Fijne mix van old school en nieuwe generatie queens. Vond alleen de houding van Blair St. Clair een beetje geforceerd/te veel?
zie ook dit filmpje:
Ja, denk ook niet dat dit wel voor haar gaat werken, van lief schuchter naar dit is een beetje too much.
Vind het echt super nice dat Miz Cracker erin zit, love her!
Ja he, reminds me a bit of Laganja met haar gedrag denk ik. Miz Cracker, Jujubee en Ongina ben ik echt heel blij mee! Van Derrick Barry vraag ik mij in godsnaam af wat ze komt doen.
Omg wat een leuke mix!!! Alleen minder enthousiast over Derrick Barry maar ik verwacht ook wel dat die er snel uit gaat. Kijk hier echt weer naar uit, dit kan net zo leuk worden als drag race uk
‘‘I want to show people that I can do more than Britney’’
*komt binnen in een Britney look, verandert in de entrance in een 2e Britney look en roept ‘Oops I did it again’.

aflevering 11
Oh neee Heidi
zo jammer. En dat die kut Sherry Pie er dan nog inzit he, ik hoop elke keer dat zij eruit vliegt.
afl 12
Damnnnn Jackie Cox eruit 

Zo zonde aangezien Sherry Pie is gediskwalificeerd. Nu ik dit typ bedenk ik me dat ze Jackie hopelijk nog een finaleplekje geven!!!
Ik ben wel heel enthousiast dat Shea erin zit!
Ben wel heel blij met deze Line up!!! Echt zoveel zin in. De all stars seizoenen vind ik extra leuk.
Heeft iemand enig idee waar mensen nu al seizoen 5 aan het kijken zijn? Of moet die nu nog uitkomen?
Ik kijk het met mijn vpn op de VS, met incognito modus en een tijdelijk account met temporary email. En dus op VH1!
Dat klinkt… als mega veel moeite. Ik wacht wel op Netflix hahah
Je kan hier kijken: https://fuzzconews.blogspot.com/2020/05/rupauls-drag-race-all-stars-s05.html
Wel een irritante reclame-doorlink, maar geen account of vpn nodig.
Over een van de deelnemers:
Ik kende Jujubee niet echt, maar ik vind haar hilarisch!
.
En spoiler E06 backyard ball
Wauw ik vond het echt onterecht dat Alexis eruit ging, ze had een ZWEMBAD ALS JURKHOEPEL?! En Blair een stuk stof om zich heen gedrapeerd…
Terwijl ik een interview tegenkwam dat wat India zei allemaal pas na het stemmen was gebeurd, heftig hoe dat dan toch zo’n effect kan hebben.
https://twitter.com/yosoymichael/status/1281749702699110402
Zo lang d’r maar geen Nederlandse versie komt