Rupauls drag race

Ik ben wel heel enthousiast dat Shea erin zit!

1 like

Ben wel heel blij met deze Line up!!! Echt zoveel zin in. De all stars seizoenen vind ik extra leuk.

1 like

Heeft iemand enig idee waar mensen nu al seizoen 5 aan het kijken zijn? Of moet die nu nog uitkomen?

Ik kijk het met mijn vpn op de VS, met incognito modus en een tijdelijk account met temporary email. En dus op VH1!

Dat klinkt… als mega veel moeite. Ik wacht wel op Netflix hahah

Je kan hier kijken: https://fuzzconews.blogspot.com/2020/05/rupauls-drag-race-all-stars-s05.html
Wel een irritante reclame-doorlink, maar geen account of vpn nodig.

Over een van de deelnemers:

Ik kende Jujubee niet echt, maar ik vind haar hilarisch!

.

En spoiler E06 backyard ball

Wauw ik vond het echt onterecht dat Alexis eruit ging, ze had een ZWEMBAD ALS JURKHOEPEL?! En Blair een stuk stof om zich heen gedrapeerd…
Terwijl ik een interview tegenkwam dat wat India zei allemaal pas na het stemmen was gebeurd, heftig hoe dat dan toch zo’n effect kan hebben.
https://twitter.com/yosoymichael/status/1281749702699110402

1 like

Heeft iemand RPDR Canada al gezien? Echt best wel leuk! Oa Brooklynn Hytes presenteert en ze doet het echt goed! Ze heeft wel de Rupaul feel vind ik.

Vind het wel een beetje een overload aan het worden wbt spinoffs

Zo lang d’r maar geen Nederlandse versie komt :upside_down_face:

1 like

Ik ken iemand die voor RTL werkt en verrassing:

Met de geweldige Fred van Leer als presentator :nauseated_face:

2 likes

N e e

Mayday is volgens mij wel jurylid. Hoewel ze een drag icoon is hier in NL, vind ik haar niet perse hoog niveau drag tbh

2 likes

Hoax le Beau

1 like

Echt zin in deze enorme mess kan niet wachten

1 like

Neeee wat kut

2 likes

Ah gads, met Fred van leer ook echf? Wordt hier echt het tegenovergestelde van enthousiast van en ik denk dat ons landje daar ook wat te klein voor is. Worden sowieso queens uit Amsterdam dan

Chi chi devayne is overleden :cry::cry:
Ze had scledodermie (autoimmuunziekte) en was opgenomen met een longontsteking
Shit man, echt sip

2 likes

Oh man, hier schrik ik echt van. Het ging steeds slechter en toen opeens meerdere queens haar fundraiser postten vreesde ik dat het achter de schermen veel serieuzer was dan het leek. Vreselijk. Chi Chi was zo lief.

1 like

Bahh ja, heftig he! Ik vond haar ook zooo leuk en lief :frowning:

1 like

:pensive:

Shit Ik had echt gehoopt dat ze er bovenop zou komen :sob: