Naw, Chi Chi.
Ja me too! Ook echt jong.
Ik had precies hetzelfde
Yesss seizoen 12 op Netflix!
Wel heftig van de sherry pie
Gaan jullie ook de NL versie kijken? Ik wil graag maar eigenlijk wil ik geen videoland
Nee ik wil mijn minimale levenslust behouden
(nee grapje maar ik vind de Nederlandse versie van grote series/shows altijd zo’n slappe aftrek dat ik het niet aan kan)
Ik wou het wel gaan kijken tot ik zag dat Fred van Leer het presenteert.
Ik heb dit ook, maar soms pijnig ik mezelf ook heel graag (net als met HNTM)
Same zoo voorspelbaar en hij is zo schreeuwerig en plat. Ik houd juist van ru’s slimme humor?
Maar vind drag race zo leuk dat ik het tóch een kans ga geven.
Eerst s12 op netflix kijken
Zou er niet vanuit gaan
Niet, dat is de truc van Videoland en hun gratis 2 weken. Dan kun je 2 of meer afl kijken en is de kans groter dat je blijft hangen en een abbo neemt. Denk dat er in NL sowieso een te kleine doelgroep is om het op tv uit te zenden, iig RTL zenders (en ik ga er vanuit dat RTL de rechten heeft aangezien het op VL komt).
Ik heb net seizoen 12 gekeken en ik vind Crystal Methyd en Heidi zo leuk!
Echt een leuk seizoen ook, zeker vergeleken met seizoen 11, veel minder ruzies en ze lijken het allemaal eigenlijk heel goed met elkaar te kunnen vinden.
Ligt er een beetje aan hoe ook de jury is. Ben ergens bang dat ze aliexpress versies van Rupaul, Michelle en Ross gaan neerzetten
Volgens mij is in ieder geval zeker dat Nikkie de Jager dat gaat doen.
En daarnaast gingen er geruchten over Nikkie Plessen (
)
Claes Iversen (zou nog wel leuk zijn) en Roxeanne Hazes (?)
Nikkie plessen?? Sorry maar waar slaat dat op… Goddank geen mensen als chantal janzen of Wendy van dijk
Ja zo kut als dat zo is. Ik denk ook echt dat zij geen één aflevering heeft gezien van rpdr.
Nee daarom. Je zou toch mensen verwachten die de lgbtq+ steunen en daar ook echt iets voor doen. Nikkie de jager is een top keuze, maar een meid als Nikkie plessen? Heel raar
Ik hoop wel op minstens twee mensen uit de dragcommunity in de jury (ik hoop op Mayday), anders maakt het programma zich bij voorbaat al belachelijk.
Jean Paul Paula is denk ik ook een goede kandidaat voor de jury