Rupauls drag race

Niet, dat is de truc van Videoland en hun gratis 2 weken. Dan kun je 2 of meer afl kijken en is de kans groter dat je blijft hangen en een abbo neemt. Denk dat er in NL sowieso een te kleine doelgroep is om het op tv uit te zenden, iig RTL zenders (en ik ga er vanuit dat RTL de rechten heeft aangezien het op VL komt).

1 like

Ik heb net seizoen 12 gekeken en ik vind Crystal Methyd en Heidi zo leuk! :blush:
Echt een leuk seizoen ook, zeker vergeleken met seizoen 11, veel minder ruzies en ze lijken het allemaal eigenlijk heel goed met elkaar te kunnen vinden.

3 likes

Ligt er een beetje aan hoe ook de jury is. Ben ergens bang dat ze aliexpress versies van Rupaul, Michelle en Ross gaan neerzetten

3 likes

Volgens mij is in ieder geval zeker dat Nikkie de Jager dat gaat doen.
En daarnaast gingen er geruchten over Nikkie Plessen ( :sob: :sob:)
Claes Iversen (zou nog wel leuk zijn) en Roxeanne Hazes (?)

Nikkie plessen?? Sorry maar waar slaat dat op… Goddank geen mensen als chantal janzen of Wendy van dijk

3 likes

Ja zo kut als dat zo is. Ik denk ook echt dat zij geen één aflevering heeft gezien van rpdr.

Nee daarom. Je zou toch mensen verwachten die de lgbtq+ steunen en daar ook echt iets voor doen. Nikkie de jager is een top keuze, maar een meid als Nikkie plessen? Heel raar

3 likes

Ik hoop wel op minstens twee mensen uit de dragcommunity in de jury (ik hoop op Mayday), anders maakt het programma zich bij voorbaat al belachelijk.

8 likes

Jean Paul Paula is denk ik ook een goede kandidaat voor de jury

7 likes

Die ligt juist om de meest suffe platte grappen he-le-maal dubbel?

6 likes

Mijn favoriete look is ook Violet, maar een hele andere:

12 likes

Hahaha ja true. Maar hij maakt zelf ook wel leuke woordspelingen enzo. Met de namen van de queens. en How’s you head, lach ik nog steeds om…

Ik vind die platte grappen juist ook wel leuk hoor, maar vind persoonlijk fred van leer niet grappig, wel schreeuwerig.

What’s up met Ru’s gezichtsmasker in de laatste twee afleveringen van S12?? Ze zeggen dat ze herstellende zou kunnen zijn van plastische chirurgie MAAR er wordt ook gesuggereerd dat Ru zichzelf niet kan painten en daarom dus in quarantaine zit met alleen een masker op.
Ik vond het heel opvallend, vooral de finale aflevering, meestal is ze dan full blown glam

Hmm maar als ze zichzelf niet kan painten, was ze wel gewoon in pak verscheen als man, dus ik zou dan het eerste vermoeden

Bohhhh ik ben net begonnen aan de finale maar vind het helemaal niets! Die kabels ook bij Jada in de woonkamer. Ze hadden beter even kunnen wachten met opnames.

Ik vind het ook een beetje sneu voor de kandidaten dat dit hun finale is… vond het niet heel boeiend of spectaculair zo.

En die domme maskers van RuPaul!

Ja dat was ook gewoon jammer!
Vond hem er wel meteen ook 20 jaar ouder uitzien dan normaal.

Ja hele vreemde keuze! Maar ook de edits waren om te huilen. Heb echt even doorgespoeld om te zien wie won en dat was het.

Ja inderdaad! Die ouders van Crystal Methyd lazen ook overduidelijk voor van een blaadje en het was het allemaal gewoon net niet, ofja helemaal niet eigenlijk :joy: