Rupauls drag race

Mijn favoriete look is ook Violet, maar een hele andere:

12 likes

Hahaha ja true. Maar hij maakt zelf ook wel leuke woordspelingen enzo. Met de namen van de queens. en How’s you head, lach ik nog steeds om…

Ik vind die platte grappen juist ook wel leuk hoor, maar vind persoonlijk fred van leer niet grappig, wel schreeuwerig.

What’s up met Ru’s gezichtsmasker in de laatste twee afleveringen van S12?? Ze zeggen dat ze herstellende zou kunnen zijn van plastische chirurgie MAAR er wordt ook gesuggereerd dat Ru zichzelf niet kan painten en daarom dus in quarantaine zit met alleen een masker op.
Ik vond het heel opvallend, vooral de finale aflevering, meestal is ze dan full blown glam

Hmm maar als ze zichzelf niet kan painten, was ze wel gewoon in pak verscheen als man, dus ik zou dan het eerste vermoeden

Bohhhh ik ben net begonnen aan de finale maar vind het helemaal niets! Die kabels ook bij Jada in de woonkamer. Ze hadden beter even kunnen wachten met opnames.

Ik vind het ook een beetje sneu voor de kandidaten dat dit hun finale is… vond het niet heel boeiend of spectaculair zo.

En die domme maskers van RuPaul!

Ja dat was ook gewoon jammer!
Vond hem er wel meteen ook 20 jaar ouder uitzien dan normaal.

Ja hele vreemde keuze! Maar ook de edits waren om te huilen. Heb echt even doorgespoeld om te zien wie won en dat was het.

Ja inderdaad! Die ouders van Crystal Methyd lazen ook overduidelijk voor van een blaadje en het was het allemaal gewoon net niet, ofja helemaal niet eigenlijk :joy:

O dat heb ik niet eens gezien. Vond haar ook echt niet leuk! Hopelijk is het komende seizoen weer normaal!

Nou het eerste jurylid voor Drag Race NL naast Fred van Leer is Nikkie Plessen :roll_eyes:

Had dan Nikkie Tutorials gedaan, wat heeft Nikkie Plessen nu met drag?

2 likes

Oh gaat ze zeker zogenaamd shady doen tegen de queens :roll_eyes:

3 likes

Echt typisch Nederlands tv. Alles jatten en dan net niet.
En idd doe dan Nikkie of Jessie Maya of Mayday als gasten. Niet een over het paard getilde Nikkie Plessen

4 likes

Dit wordt echt helemaal niks.

2 likes

Blegh, waarom zij nou weer

2 likes

Het zou zo leuk kunnen zijn :sleepy:
Heb het hier al eerder gezegd maar wtf man, weet zeker dat ze geen ene aflevering gezien heeft. Zoveel leuke Nederlanders in de drag community en dan dit

2 likes

In dit artikel worden allerlei gast judges genoemd:

Vier soort van roulerende: Roxeanne Hazes, Claes Iversen, Sanne Wallis de Vries & Rick Paul van Mulligen

En dan nog gasten: Loiza Lamers, Ruth Jacott, Nikkitutorials, Ryanne van Dorst, Amber Vineyard, Edsilia Rombley & Carlo Boszhard

Vind dit lijstje juist wel veel leuke (en goede) mensen tussen zitten

4 likes

En heeft Fred van Leer eerder opgetreden als drag queen of is dat nu ook alleen voor dit programma?
Ik kon alleen vinden een keer bij tv kantine voor een drag race parodie?

Ik zou alleen het lijstje met gastjuryleden en vaste juryleden omdraaien eigenlijk

7 likes