Het is wel tot in detail hetzelfde als de Amerikaanse maar weer lekker hysterisch 
Nee dat begreep ik ook niet echt hahaha, elke kermis ziet er in mijn ogen ongeveer hetzelfde uit. Ze proberen allemaal grappig te doen, maar zijn het steeds net niet
Jaa shit, onze lieve queen
ze was zo puur en JUIST zo’n mooi voorbeeld dat kwaliteit van drag niet afhangt van je budget
Nou soms gewoon ronduit gemeen en onnodig… echt deeply unimpressed. Duidelijk ook dat ze die onderwaterchallenge niet hadden getest als de helft van de queens niet eens fatsoenlijk onder water kon komen. En heel skeer die prijzen, lelijke jurk, kroon en een cosmopolitan (wtf) shoot?
Trouwens zei Nikkie niet ook over een queen dat ze onder al die make-up niet kon zien of ze knap was of niet? Daar viel m’n bek echt van open. Als ik ergens een petitie kan ondertekenen om haar uit die jury te krijgen met haar domme gelul over dure schoenen, liever vandaag dan morgen
Is ook een keer bij de USA versie geweest dus was meer onkunde en pech met keuze vd outfits denk ik
En ik moest er heel hard om lachen
dus vond t goede content
Ja weet ik! Maar toch, zeker als allereerste challenge best wel zonde
Het verschil is alleen dat bij RPDR (eerste aflevering van seizoen 5 was dit), er balken over het water waren, waardoor de queens zich onderwater konden duwen. Het is dus niet zozeer onkunde van de queens, maar meer van het productieteam. (Hier kan je dat zien: https://www.youtube.com/watch?v=D2p-HdjqNL4)
Toen Nikkie zich voorstelde zei ze ook iets van:’ ik heb een enorme garderobe dus ik ben ook bijna een drag queen’
Wat?
Oh en ik vond die Diana Ross pruik ook echt wtf. Maar goed, dat gebeurt in de Amerikaanse versie ook. Als JeanPaul Paula in de jury had gezeten was die queen daar zeker op aangesproken.
Ohhh dat heb je goed opgemerkt!
Ja en iets met dat ze altijd glitters heeft 
Ik kan Fred echt niet aan die constant RuPaul imiteert, wat een cringe. En ik vind z’n make up bij de runway (aflv 2) ook echt lelijk, je ziet die hele foundationlijn gewoon zitten.
En die wenkbrauwen 
Ik heb afl 2 nog niet gezien maar gister wel afl 1 en ik vind het echt een belediging gewoon die fucking Nikki Plessen in de jury. Wat. Doet. Zij. Daar. En dan dat “ja ik heb zoveel kleding ik ben ook bijna een drag queen”. Whut???
Echt en waarom ook Sanne Wallis de Vries omdat ze Máxima wel eens nadoet? Wat heeft zij verder met deze scene?
Maak me er echt een beetje boos om dat je zo een kans hebt om mensen in de spotlight te zetten die zelf LHBTI+ zijn of die juist heel erg dat steunen en dan kies je voor deze 2 totale random vrouwen want eentje heeft “veel kleding” en de andere doet wel eens een koningin na. Wat een armoe.
Einde rant.
Ik vind Nikkie plessen echt vreselijk in de jury. Ze is zo gemaakt en ook echt totaal niet grappig.
Ja dat nummer is echt heerlijk, love it in de auto
Aah ja leuke queens bij elkaar in die clip! Ik vind Vanjie echt zoo leuk haha
Error in m’n hoofd toen Madame Madness zei: “En toen ging er maar 1 ding door m’n hoofd… sleeën”
Sleeën?? Ohh SLAYen!
VER schrikkelijk
Wat moet dit voor decolleté voorstellen?
En Nikkie Plessen in afl 2
Samenvatting
die zeurt omdat een van de queens niet meer zo stabiel op d’r naaldhakken staat na een draaidag van 13 uur. En dan daarna demonstratief haar eigen pump in de lucht steekt van “kijk, ik kan het toch ook?”. Je zit. op een STOEL.
Ik wou dat Roxeanne en Nikkie Tutorials standaard in de jury zaten.
Ja ik vond dat ook heel raar eruit zien? De make-up houdt letterlijk in de decolleté op… doe dan gewoon zo’n stel nepborsten erin. Heel trashy…
en ja ik snap die nikki plessen echt niet. Ff benadrukken dat iemand die loubetins (öfzo??) aan heeft en de rest niet … het is geen modeshow van josh v, het is een drag runway.
Oke. Ik haal denk na twee afleveringen af.
Te goedkoop, te nep, te net niet. Zonde
Maar zo typisch Nederlands, altijd net niet qua programma’s die ze namaken