Rupauls drag race

Bah ik had hier zoveel zin in, Fred als presentator vond ik al zo teleurstellend want ik hou niet van die lekker gezellige BN’ers, maar Nikkie Plessen? Wie bedenkt zoiets :frowning: :frowning: Ik krijg hier een ranzig gevoel van.
Kijk wel uit naar Amber, Nikkie Tutorials en Ryanne als gastjuryleden.
En de queens zelf zijn wel heel leuk natuurlijk, dus daar focus ik me maar op.

5 likes

Ik kijk nu (pas) seizoen 12 en ik vind Heidi echt zo leuk Hahaha. Normaliter vind ik dit type zo irritant maar zij grew on me

6 likes

Oke ik had hele lage verwachtingen van dragrace holland, maar het viel me heel erg mee!
Alleen die nikkie is vreselijk irritant.
Beetje zeiken dat er maar 1 iemand op duren design schoenen loopt. Uuuh no thanks.
Maar als je twijfelt om te kijken ik raad het zeker aan!

1 like

Het viel me ook mee, maar alsnog voelt allemaal wel heel erg RPDR on a budget. Ik ben echt blij verrast door het niveau, de outfits en de make-up van de meeste queens was top. De hoofdprijs vind ik wel echt teleurstellend, een covershoot en een jurk. Kleding is toch fundamenteel onderdeel van je drag persona, wat moet je met een designerjurk die totaal niet bij je past? De maxichallenge was om één zin op te schrijven? :thinking: De LFYL vond ik ook meh.

Sederginne springt voor mij qua persoonlijkheid wel echt ver boven de rest uit. Ze doet me ook een beetje denken aan Jimbo van Canada’s Drag Race.

Spoiler afl. 1

Roem had blijkbaar een andere outfit gepland, maar die was niet koninginnerig genoeg.

3 likes

Jammer wel dat Fred de verkeerde Nikkie gebeld heeft om vast jurylid te worden. Kon 'ie vast niet meer terugkrabbelen en zeggen ‘oh nee sorry ik moest nikkietutorials hebben, joe’.

10 likes

Een fotoshoot voor cosmopolitan ook echt :woman_facepalming:t2: de jurk is wel echt vet, maar wel een beetje een magere prijs. In usa kon je als beste queen van de aflevering wel eens een jurk winnen, niet als je wint

Hahahhaha neeee die Hema boekjes ook :joy::joy:

3 likes

Ik vond het leuker dan verwacht! Ik vond het ook top dat Fred in drag was. Wel vind ik alles nog een beetje ongemakkelijk ofzo, de commentaren van de jury waren niet scherp en bijvoorbeeld tijdens de lipsync was er helemaal geen commentaar van een andere queen tussendoor. Dus de montage kan nog wel beter ofzo.

En inderdaad Nikkie die het dan heeft over “dure schoenen”, dan sta je er toch ook helemaal verkeerd in. Rpdr heeft ook zo vaak drag on a dime opdrachten gehad, voelt alsof het ook moet uitdragen: het gaat niet om je budget maar je creativiteit.

Btw Rotterdamse kermis? Vond ik een gare opmerking haha ik snap ook niet wat het moet betekenen. Tokkie zeker ofzo.

5 likes

Nikkie zat vooral een beetje te zeiken tijdens de runway, Zou ze überhaupt ooit drag race hebben gekeken?

7 likes

Ja ik denk dat dat hoofdstuk leek op een reuzenrad met lichten, dat snapte ik ergens, de link dan. Dat gezeur over dure schoenen is ook zo stom. Like Chichi Devayne gebruikte make up van de dollar store omdat ze gewoon geen geld had en daar is nooit iets over gezegd. Gaat er bij drag om hoe je iets eigens maakt, niet of je dure spullen gebruikt

5 likes

Ja dat denk ik ook, ik snapte alleen niet hoezo Rotterdam haha

Maar jaa inderdaad, ik moest ook al aan Chi Chi denken :broken_heart:

1 like

Het is wel tot in detail hetzelfde als de Amerikaanse maar weer lekker hysterisch :smile:

1 like

Nee dat begreep ik ook niet echt hahaha, elke kermis ziet er in mijn ogen ongeveer hetzelfde uit. Ze proberen allemaal grappig te doen, maar zijn het steeds net niet

Jaa shit, onze lieve queen :cry: ze was zo puur en JUIST zo’n mooi voorbeeld dat kwaliteit van drag niet afhangt van je budget

3 likes

Nou soms gewoon ronduit gemeen en onnodig… echt deeply unimpressed. Duidelijk ook dat ze die onderwaterchallenge niet hadden getest als de helft van de queens niet eens fatsoenlijk onder water kon komen. En heel skeer die prijzen, lelijke jurk, kroon en een cosmopolitan (wtf) shoot?

Trouwens zei Nikkie niet ook over een queen dat ze onder al die make-up niet kon zien of ze knap was of niet? Daar viel m’n bek echt van open. Als ik ergens een petitie kan ondertekenen om haar uit die jury te krijgen met haar domme gelul over dure schoenen, liever vandaag dan morgen

14 likes

Is ook een keer bij de USA versie geweest dus was meer onkunde en pech met keuze vd outfits denk ik

En ik moest er heel hard om lachen :stuck_out_tongue_winking_eye: dus vond t goede content

Ja weet ik! Maar toch, zeker als allereerste challenge best wel zonde

1 like

Het verschil is alleen dat bij RPDR (eerste aflevering van seizoen 5 was dit), er balken over het water waren, waardoor de queens zich onderwater konden duwen. Het is dus niet zozeer onkunde van de queens, maar meer van het productieteam. (Hier kan je dat zien: https://www.youtube.com/watch?v=D2p-HdjqNL4)

2 likes

Toen Nikkie zich voorstelde zei ze ook iets van:’ ik heb een enorme garderobe dus ik ben ook bijna een drag queen’
Wat?

Oh en ik vond die Diana Ross pruik ook echt wtf. Maar goed, dat gebeurt in de Amerikaanse versie ook. Als JeanPaul Paula in de jury had gezeten was die queen daar zeker op aangesproken.

3 likes

Ohhh dat heb je goed opgemerkt!

Ja en iets met dat ze altijd glitters heeft :woman_facepalming:t2:

1 like

Ik kan Fred echt niet aan die constant RuPaul imiteert, wat een cringe. En ik vind z’n make up bij de runway (aflv 2) ook echt lelijk, je ziet die hele foundationlijn gewoon zitten.

4 likes