Rupauls drag race

En die wenkbrauwen :tired_face:

1 like

Ik heb afl 2 nog niet gezien maar gister wel afl 1 en ik vind het echt een belediging gewoon die fucking Nikki Plessen in de jury. Wat. Doet. Zij. Daar. En dan dat “ja ik heb zoveel kleding ik ben ook bijna een drag queen”. Whut???

Echt en waarom ook Sanne Wallis de Vries omdat ze Máxima wel eens nadoet? Wat heeft zij verder met deze scene?

Maak me er echt een beetje boos om dat je zo een kans hebt om mensen in de spotlight te zetten die zelf LHBTI+ zijn of die juist heel erg dat steunen en dan kies je voor deze 2 totale random vrouwen want eentje heeft “veel kleding” en de andere doet wel eens een koningin na. Wat een armoe.

Einde rant.

7 likes

13 likes

Ik vind Nikkie plessen echt vreselijk in de jury. Ze is zo gemaakt en ook echt totaal niet grappig.

9 likes

Ja dat nummer is echt heerlijk, love it in de auto

Aah ja leuke queens bij elkaar in die clip! Ik vind Vanjie echt zoo leuk haha

Error in m’n hoofd toen Madame Madness zei: “En toen ging er maar 1 ding door m’n hoofd… sleeën”
Sleeën?? Ohh SLAYen!

VER schrikkelijk

Wat moet dit voor decolleté voorstellen?

En Nikkie Plessen in afl 2

Samenvatting

die zeurt omdat een van de queens niet meer zo stabiel op d’r naaldhakken staat na een draaidag van 13 uur. En dan daarna demonstratief haar eigen pump in de lucht steekt van “kijk, ik kan het toch ook?”. Je zit. op een STOEL.

Ik wou dat Roxeanne en Nikkie Tutorials standaard in de jury zaten.

15 likes

Ja ik vond dat ook heel raar eruit zien? De make-up houdt letterlijk in de decolleté op… doe dan gewoon zo’n stel nepborsten erin. Heel trashy…

en ja ik snap die nikki plessen echt niet. Ff benadrukken dat iemand die loubetins (öfzo??) aan heeft en de rest niet … het is geen modeshow van josh v, het is een drag runway.

4 likes

Oke. Ik haal denk na twee afleveringen af.
Te goedkoop, te nep, te net niet. Zonde
Maar zo typisch Nederlands, altijd net niet qua programma’s die ze namaken

3 likes

Mijn vriend en ik zijn nu aangeschoten en gaan een poging wagen. Ik bleek nog een videoland abonnement te hebben. Zo word ik natuurlijk nooit rijk.

Omg dit wordt gewoon irritainment. Fred die zegt ‘eindelijk iemand met een taille zoals ik!’ terwijl er best wel een padding onder die jurk van hem had gemogen. Ik zie bij jou geen taille hoor schaaaaat En Nikkie “eindelijk zie ik hoe knap je bent!!!” :roll_eyes:

Samenvatting

Vond die tweede Gooische Vrouwen afl wel echt komisch geacteerd.

En het was godverredomme geen hooi maar STRO ja.

4 likes

Hahaha ja same, ik vind de queens wel heel leuk! Maar die jury…
afbeelding

12 likes

Nee, stro voor zover ik kon zien

Samenvatting

Stro afbeelding

Hooi afbeelding (groener, dunner, minder stug)
Groetjes, een boeren/paardenmeisje

3 likes

Hmmm op deze foto https://www.instagram.com/p/CF00882pNvG/?igshid=1vhllb9696zkq ziet het er wel groener uit idd! Miss lag het aan mijn tv
(HAHA deze discussie in dit topic :heart:)

1 like

Late to the party maar ik heb net de finale van seizoen 12 gezien en hoewel ik dit evht een heel leuk seizoen vond, weet ik niet waar ik een uur van mijn leven aan verspild heb zojuist. Ik waardeer de soort van finale wel maar dit was het zo net niet. Net de Nederlandse drag race

4 likes

Ik vind het ook belachelijk. Ik heb heel veel doorgespoeld!

2 likes

love miss abby OMG.

Ik kijk op jullie aanraden nu s06 maar ik haaaaat die Bianca wat een bitch is dat zeg

1 like

Ah, Bianca is echt m’n all time favorite :heart:

13 likes