Rupauls drag race

Mijn vriend en ik zijn nu aangeschoten en gaan een poging wagen. Ik bleek nog een videoland abonnement te hebben. Zo word ik natuurlijk nooit rijk.

Omg dit wordt gewoon irritainment. Fred die zegt ‘eindelijk iemand met een taille zoals ik!’ terwijl er best wel een padding onder die jurk van hem had gemogen. Ik zie bij jou geen taille hoor schaaaaat En Nikkie “eindelijk zie ik hoe knap je bent!!!” :roll_eyes:

Samenvatting

Vond die tweede Gooische Vrouwen afl wel echt komisch geacteerd.

En het was godverredomme geen hooi maar STRO ja.

4 likes

Hahaha ja same, ik vind de queens wel heel leuk! Maar die jury…
afbeelding

12 likes

Nee, stro voor zover ik kon zien

Samenvatting

Stro afbeelding

Hooi afbeelding (groener, dunner, minder stug)
Groetjes, een boeren/paardenmeisje

3 likes

Hmmm op deze foto https://www.instagram.com/p/CF00882pNvG/?igshid=1vhllb9696zkq ziet het er wel groener uit idd! Miss lag het aan mijn tv
(HAHA deze discussie in dit topic :heart:)

1 like

Late to the party maar ik heb net de finale van seizoen 12 gezien en hoewel ik dit evht een heel leuk seizoen vond, weet ik niet waar ik een uur van mijn leven aan verspild heb zojuist. Ik waardeer de soort van finale wel maar dit was het zo net niet. Net de Nederlandse drag race

4 likes

Ik vind het ook belachelijk. Ik heb heel veel doorgespoeld!

2 likes

love miss abby OMG.

Ik kijk op jullie aanraden nu s06 maar ik haaaaat die Bianca wat een bitch is dat zeg

1 like

Ah, Bianca is echt m’n all time favorite :heart:

13 likes

Komt wel goed :joy::wink:

3 likes

ik hoop het :joy:

1 like

:rofl:

7 likes

Huh ben het echt niet eens met de afvaller van vandaag?

2 likes

Neeeeee waar slaat dit nou weer op

En wat ook nergens op sloeg was een echt die focus op man/vrouw bij dat split gebeuren, ik vond mama Queen echt een van de beste met haar look?

5 likes

Oke na deze aflevering ga ik dus niet meer kijken.
Echt die jury, niet te doen.

Onterechte winnaar, onterechte afvaller

3 likes

Vind het ook echt heel jammer! Deze outfit was wel echt drag race onwaardig vind ik, maar haar fantastische outfits in de voorgaande afleveringen maken deze uitglijder echt weer goed.

4 likes

Fred geilt op dit soort types

4 likes

Ik vond alle afleveringen maar zo zo maar dit was echt wel het dieptepunt. Komt niet door de Queens maar door de opzet, presentatie van Fred en de jury. Hoezo opeens man/vrouw, zo verschrikkelijk ondoordacht, juist bij dit programma. En Nikkie die alleen maar op schoenen kwijlt. En Abby weer door, om wat? Zo jammer en echt ook zo onterecht van de verliezer.

6 likes

Dat moet wel want een andere reden is niet te bedenken.

1 like