Komt wel goed
ik hoop het
Huh ben het echt niet eens met de afvaller van vandaag?
Neeeeee waar slaat dit nou weer op
En wat ook nergens op sloeg was een echt die focus op man/vrouw bij dat split gebeuren, ik vond mama Queen echt een van de beste met haar look?
Oke na deze aflevering ga ik dus niet meer kijken.
Echt die jury, niet te doen.
Onterechte winnaar, onterechte afvaller
Vind het ook echt heel jammer! Deze outfit was wel echt drag race onwaardig vind ik, maar haar fantastische outfits in de voorgaande afleveringen maken deze uitglijder echt weer goed.
Fred geilt op dit soort types
Ik vond alle afleveringen maar zo zo maar dit was echt wel het dieptepunt. Komt niet door de Queens maar door de opzet, presentatie van Fred en de jury. Hoezo opeens man/vrouw, zo verschrikkelijk ondoordacht, juist bij dit programma. En Nikkie die alleen maar op schoenen kwijlt. En Abby weer door, om wat? Zo jammer en echt ook zo onterecht van de verliezer.
Dat moet wel want een andere reden is niet te bedenken.
Jaaaa love Bianca juist
Abby is echt helemaal niet goed… fuuuck ik mis de afvaller nu al
Ik snap er ook echt niks van en ben er zelfs een beetje gefrustreerd van. Ja haar runwaylook was niet echt top deze week, maar kijk wat ze eerder neer heeft gezet en hoe Abby al wekenlang op het randje balanceert?
Zou Fred echt alleen bepalen wie er uit gaat of zou een team zich daarmee bemoeien?
Deze Nederlandse “jury” verkracht het hele concept. Echt niet om aan te gluren.
Ik vond de naaktfoto opdracht ook niet passen. Heel tof hoor en mooie foto’s, maar wat is er drag aan als ze niet eens make-up mochten dragen? En over de man-vrouw insteek wil ik het niet eens hebben. Ga Sederginne missen want ik vond haar tof en vernieuwend.
Ja echt hoor
Vind het ook zo jammer dat ze overal ruzie om zoekt en niet tegen kritiek kan. De afvaller is alleen deze week iets minder, en die vliegt er meteen uit
Ik vind Envy wel echt heel knap Wel hééél jammer van de afvaller, vond ik de leukste!
Op de RPDR reddit staan ook best veel shady comments over Fred in drag. Dat het te pedestrian is en dat hij lijkt op Gothy Kendoll van DRUK en deze look van Derrick Barry
Ik ben ook nog steeds niet bekomen van die veel te hoge tietcontour in aflevering 2.
Deze thread over het jurycommentaar (op Ma’ma Queen’s non-binary identiteit) is ook wel de moeite waard: https://www.reddit.com/r/rupaulsdragrace/comments/jbz0ds/drag_race_holland_judging/
Omg ik was er van overtuigd dat degene die er nu uit is het seizoen zou winnen… Fred en Nikkie geven echt alleen om ‘pretty’
Snatch game had zoveel leuker gekund!!! De gekozen characters waren er wel naar
Ik ben Janey jacke fan maar denk dat envy Peru wint