Nee ik ken mensen die madame madness persoonlijk kennen en zij zeiden dat, maar misschien is het een opgeblazen roddel
Mayday is het er ook niet mee eens. Zij had beter vast jurylid kunnen zijn.
Dat dacht ik eerst ook.
Tot ik dit zag https://twitter.com/ricardoboersma/status/1314103084591742976?s=19
Wow. 
Ik zag deze ook ja, ugh. Heb hierna de video van Fred gekeken die ik echt BIJZONDER slap vond, en de comments zijn bijna alleen maar positief en kontkruiperig 
Dat Rupaul dit soort comments heeft gemaakt betekent niet dat een Nederlandse jury aangesproken mag worden op dit soort kortzichtige comments. Super kwalijk natuurlijk dat zo’n groot icoon als Rupaul blijkbaar deze houding heeft (dat excuseer ik ook op geen manier) maar dit staat er los van imho.
Ik denk dat je er ook wel vanuit kunt gaan dat wanneer het uitgezonden wordt, Ru Paul erachter staat. Althans ik denk dat hij of zijn team alles controleert. Het is toch zijn naam die eronder komt.
Wat ik dan toch steeds eigenlijk niet snap, hij heeft nu de tekst van ‘You’ve got she-mail’ weggelaten uit het programma, maar het woord cunt gebruiken ze de hele tijd ? alsof dat niet een woord is wat altijd als mega belediging voor vrouwen gebruikt wordt, waarom kan dit dan weer wel.
Na die vreselijke finale met RuPaul in een omgekeerde string op zijn hoofd kijk ik nergens meer van op.
Bedoel je de disclaimer van Sherry Pie?
Volgens mij was het doel ook om er minder aandacht aan te besteden en haar bijna volledig weg te editen uit de afleveringen. Juist zo min mogelijk ‘‘fame’’ geven.
Ja dat is gelukkig wel redelijk gelukt.
Er wordt in de show niet gezegd waarom ze gediskwalificeerd is, maar ook google kan je het wel vinden.
Ik vind haar in de afleveringen eigenlijk nog steeds vrij aanwezig maar misschien klopte het verhaal anders niet meer. Ze is niet te zien in testimonials geloof ik.
Hmm nu je het zegt vraag ik me ook waarom ze de runways niet hebben weggelaten.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat de Netflix versies anders zijn dan de us uitgezonden versie? Dat ze daar wel veel meer in gehakt hebben
Fred heeft gereageerd op de ‘commotie’ omtrent de laatste aflevering.
Over de afvaller zei hij dat het bij de lipsync for your life weer op 0 staat en dat het dan totaal niet uitmaakt wat er in de vorige afleveringen en in de challenge/runway is gebeurt. Is dat écht zo? Ik heb namelijk het idee dat het in de originele versie allemaal meetelt.
Ik heb de aflevering niet gezien, was de lipsync van degene die doorgaat dan wel inderdaad beter dan die van de afvaller?
Volgens mij in de Amerikaanse is dat tot op zekere hoogte wel zo. Er zijn mensen onverwacht afgevallen vanwege een slechte lipsync (Valentina bijv?). Maar als ze het een beetje vergelijkbaar doen of iemand er voor de derde keer ofzo staat dan is het toch vaak degene met het slechtste track record die eruit gaat.
Maar ongeacht dat, hij is degene die die beslissing maakt toch, dus hij is dan ook degene die bepaald op basis waarvan de beslissing gemaakt wordt…