Ik vond die Rob trouwens wel een dotje en de naaktshoot ook wel mooi om te zien, ook al sloeg het eigenlijk nergens op.
Janey lijkt op sommige foto’s echt bizar op jessie maya, zo bloedmooi vind ik haar ook, envy peru vind ik ook bloedsexy, wat een vrouwen echt
Ik vind het ook jammer hoeveel waarde de Nederlandse jury hecht aan de looks. In RPDR is het 80% challenge en 20% je look die meetelt, hier lijkt het wel andersom.
Ik vond Sedergine deze aflevering echt ontzettend slecht Maar even, hoe kut voor Mama die opmerking van Nikkie.
Ja ik vind dat echt niet normaal hoor, zeker ik een programma als dit. Maar goed dat heb ik al vaker gedacht, ook met die ‘afropruik’ van Megan Schoonbrood. Hoe éénzijdig moet die productie dan wel niet zijn, dat er echt niemand is die zegt: ‘Hé mensen, dit kan niet hè.’
Ik vind Abby echt niet leuk. Ze kan niks hebben, zit constant ruzie te zoeken. Girl, als je die attitude steeds opzet, zorg dan ook dat je de kritiek met die attitude kan handelen
en hoezo een naaktshoot ?? Het is geen HNTM
Even FBI gedaan en Fred laat bij Abby op Insta ook hartjes achter in de comments (en niet bij de andere drags).
Madame Madness heeft ie zelfs geblokkeerd, dat kan echt niet als presentator
Juicccyyy.
Waar is de screenshot gurl
Nee ik ken mensen die madame madness persoonlijk kennen en zij zeiden dat, maar misschien is het een opgeblazen roddel
Mayday is het er ook niet mee eens. Zij had beter vast jurylid kunnen zijn.
Dat dacht ik eerst ook.
Tot ik dit zag https://twitter.com/ricardoboersma/status/1314103084591742976?s=19
Wow.
Ik zag deze ook ja, ugh. Heb hierna de video van Fred gekeken die ik echt BIJZONDER slap vond, en de comments zijn bijna alleen maar positief en kontkruiperig
Dat Rupaul dit soort comments heeft gemaakt betekent niet dat een Nederlandse jury aangesproken mag worden op dit soort kortzichtige comments. Super kwalijk natuurlijk dat zo’n groot icoon als Rupaul blijkbaar deze houding heeft (dat excuseer ik ook op geen manier) maar dit staat er los van imho.
Ik denk dat je er ook wel vanuit kunt gaan dat wanneer het uitgezonden wordt, Ru Paul erachter staat. Althans ik denk dat hij of zijn team alles controleert. Het is toch zijn naam die eronder komt.