Ha ja zo was er ooit een queen die haar tegenstander ging liften tijdens het lipsyncen en dr liet vallen. Die mocht natuurlijk per direct naar huis
Hahaha in welk seizoen was dit en welke lipsynch battle?
Seizoen 3, Mimi imfurst en India Ferrah
Drag is not a contact sport!
Ik heb het seizoen 2 keer gekeken en de eerste keer had ik ook niet het idee dat ze überhaupt weggeedit was. Maar de tweede keer wel. Al haar solo dingen/voorbereidingen zijn niet uit gezonden, 1 op 1 met rupaul niet, de make over niet. Alleen dingen in groepsverband. Ze heeft ook echt irritant veel gewonnen.
Ik geloof dat niet hoor. Zie dat meer als een kans om iemand eruit te sturen…
Sowieso is Fred echt een lul, mensen blokkeren die hem erop aanspreken en ondertussen nu doen alsof hij alleen maar de goede lieve vrede wil bewaren (Nikki is hetzelfde BTW). Bah.
Hans
. Ik vond het een mooie aflevering, met mooie gesprekken off stage (maar de toespraken waren misschien wat veel). Baal wel echt (weer) van de afvaller. Alle drags die een beetje buiten de lijntjes kleuren vallen af, terwijl ik juist hun creativiteit waardeer.
Oke ik heb het hele Hollandse seizoen bijgekeken… maar waarom steeds die Photoshoots terwijl we de resultaten en consequenties niet eens te zien krijgen. Tis allemaal zo hak op de tak. En hoezo gaat Abby steeds niet naar huis terwijl ze elke week dezelfde jurk aantrekt
Oh ja dit vond ik evht lastig. Ik weet wat ze gedaan heeft en hoe erg het niet door de beugel kan, maar ik merkte dat ik ook regelmatig dacht dat zij evht wel zou winnen…
Niet dat ik het eens ben met de uiteindelijke winnaar
Hahaha ja die vergelijking maakte ik in mn hoofd ook steeds
Spoiler ep 6
4 wins???
We weten nu wel op wie Fred een oogje heeft… Raja en Raven booten haar look en bij de jury wint ze. Klopt niks van. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in een seizoen van Drag Race.
Pfff de laatste lipsync… echt spannend!!!
Hahaha dat schoot me net ook al te binnen. En n.a.v. van de post in het FF boulevard topic dacht ik een kort moment: Het zal toch niet… Maar ik gun Freddie zn private sexlife dus zal er niet verder over speculeren.
Wat een deceptie deze aflevering 
Ik ben echt een beetje fan van Janey aan het worden 
Ik vond haar zo mooi in de laatste maxima aflevering
Ja ik vind haar echt prachtig! Denk wel dat Envy gaat winnen though.
Ik had dit programma overigens nog nooit gezien voor het Nederlandse seizoen. Dus ik ben nu ook maar aan seizoen 12 van Amerika begonnen (nou ja, bijna klaar haha) en nu twijfel ik of ik niet alles vanaf seizoen 1 had moeten bekijken. Ik heb wel S01 E01 geprobeerd maar vond de beeldkwaliteit zo slecht. Welke seizoenen raden jullie aan? Is het toch de moeite om alles vanaf seizoen 1 te bekijken?