Ik loop enorm achter vergeleken met jullie maar heb net eindelijk eens de eerste van RPDR Holland gekeken maar sjeeeeeezzzzz stfu Nikkie.
Ik vind Envy Peru echt fantastisch 

Ik zou bij 2 beginnen, bij 1 was het nog niet bekend (logisch) en dat seizoen was dus ook niet zo spannend
Wie gaat et winnen denk je?
- Abby
- Janey
- Envy
- Mama
0 stemmers
1 heb ik ook nog steeds niet gezien, ik zou zelf nog iets later beginnen, bij vijf ofzo. Ik heb 2 - 12 gezien maar ben begonnen bij 7 - 10 en heb toen teruggekeken en live meegekeken.
Abby in de halve finale. Wat een fucking joke dit programma…
Die lipsynch was zoooo slecht…
Ja en laat halve maar weg helaas
Ik vond die open mond van Edsilia wel leuk. Ik vind het altijd zo leuk/aandoenlijk als een gastjurylid zo enthousiast is.
Dit is echt mijn fave;
Ik was in de eerste aflevering echt onder de indruk van Abbey, ik vond haar zo mooi en leuk overkomen. Tot Sedergine haar opbouwende kritiek gaf en ze zoooo bitchy reageerde. Ik krijg echt kippenvel van haar, zo’n naar mens? Ze bewijst ook elke aflevering opnieuw dat ze absoluut geen tegenspraak of kritiek kan hebben. Ik ben wel echt fan van Janey Jake, maar gun hem Envy ook enorm
Ik ga nog steeds stuk om ‘she done already done had horses’ 
Ik hoef alleen nog maar de finale van seizoen 12 te bekijken, ben benieuwd wie er gaat winnen. Vanavond ga ik er eens lekker voor zitten.
Spoiler
Ik begin Gigi Goode wel een beetje beu te raken, ik vind haar heel goed maar wel altijd een beetje van hetzelfde. Crystal vind ik heel leuk en ik geniet ook echt van Jaida Essence Hall. Ik hoop dat zij wint.
Zo zonde dat ik deze show niet eerder heb ontdekt haha, maar nu kan ik wel lekker bingen. Mijn vriend vindt het ook leuk om mee te kijken en zelfs mijn baby vindt het fantastisch.
Welk seizoen is jullie favoriet?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
0 stemmers
Ik vond seizoen 6 erg leuk, maar niet iedereen houdt van Bianca (ik vind haar geweldig, of ja, ik vond haar in dat seizoen geweldig en vernieuwend grappig, vind het nu een beetje hetzelfde worden). Ik vond seizoen 12 verrassend leuk, ik heb erg veel lol gehad met vanjie (seizoen 11 dan toch?). Ik vond eigenlijk elk seizoen wel wat hebben, maar 10 was voor mij wel echt het minste. Had niet zoveel met de Queens in dat seizoen en had het idee dat ik het allemaal wel al een keer eerder gezien had. Maar daarentegen vond ik seizoen 12 dus wel weer heel verrassend.
Terechte winnaar!
De Instagram nikkiesdrekrace is verwijderd :o. Had het helemaal gemist.
Ja leuke winnaar!
Jeetje ik was al die andere kandidaten alweer vergeten joh.
Ik vond het ook zeker een terechte winnaar
MAAR (spoiler finale)
Ik vond de outfit van Janey Jacké echt fan-tas-tisch echt het beste van het seizoen. Het klopte zo mooi. En fucking dom commentaar kreeg ze erop. Ouderwets? En dan vertellen dat het haar eerste couturestuk was en dan ineens oja wel leuk. Nee geweldig toch? Echt een prachtige outfit met nog een geweldig verhaal ook
Oh die laatste twee, beide mijn favo’s! Stiekem hoopte ik wel op de runner up als winnaar.
Hele late reactie, maar ik zou sowieso seizoen 3 niet overslaan! Raja, Manila, Shangie, zoveel iconische contestants!