Hahaha ja die vergelijking maakte ik in mn hoofd ook steeds
Spoiler ep 6
4 wins???
We weten nu wel op wie Fred een oogje heeft… Raja en Raven booten haar look en bij de jury wint ze. Klopt niks van. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in een seizoen van Drag Race.
Pfff de laatste lipsync… echt spannend!!!
Hahaha dat schoot me net ook al te binnen. En n.a.v. van de post in het FF boulevard topic dacht ik een kort moment: Het zal toch niet… Maar ik gun Freddie zn private sexlife dus zal er niet verder over speculeren.
Wat een deceptie deze aflevering
Ik ben echt een beetje fan van Janey aan het worden
Ik vond haar zo mooi in de laatste maxima aflevering
Ja ik vind haar echt prachtig! Denk wel dat Envy gaat winnen though.
Ik had dit programma overigens nog nooit gezien voor het Nederlandse seizoen. Dus ik ben nu ook maar aan seizoen 12 van Amerika begonnen (nou ja, bijna klaar haha) en nu twijfel ik of ik niet alles vanaf seizoen 1 had moeten bekijken. Ik heb wel S01 E01 geprobeerd maar vond de beeldkwaliteit zo slecht. Welke seizoenen raden jullie aan? Is het toch de moeite om alles vanaf seizoen 1 te bekijken?
Ik loop enorm achter vergeleken met jullie maar heb net eindelijk eens de eerste van RPDR Holland gekeken maar sjeeeeeezzzzz stfu Nikkie.
Ik vind Envy Peru echt fantastisch
Ik zou bij 2 beginnen, bij 1 was het nog niet bekend (logisch) en dat seizoen was dus ook niet zo spannend
Wie gaat et winnen denk je?
- Abby
- Janey
- Envy
- Mama
0 stemmers
1 heb ik ook nog steeds niet gezien, ik zou zelf nog iets later beginnen, bij vijf ofzo. Ik heb 2 - 12 gezien maar ben begonnen bij 7 - 10 en heb toen teruggekeken en live meegekeken.
Abby in de halve finale. Wat een fucking joke dit programma…
Die lipsynch was zoooo slecht…
Ja en laat halve maar weg helaas
Ik vond die open mond van Edsilia wel leuk. Ik vind het altijd zo leuk/aandoenlijk als een gastjurylid zo enthousiast is.
Dit is echt mijn fave;
Ik was in de eerste aflevering echt onder de indruk van Abbey, ik vond haar zo mooi en leuk overkomen. Tot Sedergine haar opbouwende kritiek gaf en ze zoooo bitchy reageerde. Ik krijg echt kippenvel van haar, zo’n naar mens? Ze bewijst ook elke aflevering opnieuw dat ze absoluut geen tegenspraak of kritiek kan hebben. Ik ben wel echt fan van Janey Jake, maar gun hem Envy ook enorm