Ik ga nog steeds stuk om ‘she done already done had horses’
Ik hoef alleen nog maar de finale van seizoen 12 te bekijken, ben benieuwd wie er gaat winnen. Vanavond ga ik er eens lekker voor zitten.
Spoiler
Ik begin Gigi Goode wel een beetje beu te raken, ik vind haar heel goed maar wel altijd een beetje van hetzelfde. Crystal vind ik heel leuk en ik geniet ook echt van Jaida Essence Hall. Ik hoop dat zij wint.
Zo zonde dat ik deze show niet eerder heb ontdekt haha, maar nu kan ik wel lekker bingen. Mijn vriend vindt het ook leuk om mee te kijken en zelfs mijn baby vindt het fantastisch.
Welk seizoen is jullie favoriet?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
0 stemmers
Ik vond seizoen 6 erg leuk, maar niet iedereen houdt van Bianca (ik vind haar geweldig, of ja, ik vond haar in dat seizoen geweldig en vernieuwend grappig, vind het nu een beetje hetzelfde worden). Ik vond seizoen 12 verrassend leuk, ik heb erg veel lol gehad met vanjie (seizoen 11 dan toch?). Ik vond eigenlijk elk seizoen wel wat hebben, maar 10 was voor mij wel echt het minste. Had niet zoveel met de Queens in dat seizoen en had het idee dat ik het allemaal wel al een keer eerder gezien had. Maar daarentegen vond ik seizoen 12 dus wel weer heel verrassend.
Terechte winnaar!
De Instagram nikkiesdrekrace is verwijderd :o. Had het helemaal gemist.
Ja leuke winnaar!
Jeetje ik was al die andere kandidaten alweer vergeten joh.
Ik vond het ook zeker een terechte winnaar
MAAR (spoiler finale)
Ik vond de outfit van Janey Jacké echt fan-tas-tisch echt het beste van het seizoen. Het klopte zo mooi. En fucking dom commentaar kreeg ze erop. Ouderwets? En dan vertellen dat het haar eerste couturestuk was en dan ineens oja wel leuk. Nee geweldig toch? Echt een prachtige outfit met nog een geweldig verhaal ook
Oh die laatste twee, beide mijn favo’s! Stiekem hoopte ik wel op de runner up als winnaar.
Hele late reactie, maar ik zou sowieso seizoen 3 niet overslaan! Raja, Manila, Shangie, zoveel iconische contestants!
Eindelijk begonnen aan dragraceholland. De Queens vind ik getalenteerd, vooral Sedergine is mijn favoriet maar ik erger me echt dood aan de jury. Het commentaar tijdens de runway is echt NIET grappig en de beoordeling slaat echt nergens op. Ik heb ook het idee dat de Queens 1000x meer verstand hebben van drag, makeup en kleding dan de jury.
Ik vraag me trouwens af of Fred zelf beslist wie er wint en naar huis gaat of dat de productie daar over gaat l.
Heb je All Stars seizoen 5 (mei 2020), en Canada’s Drag Race (juli 2020) ook al gezien? De docuserie Werq the World (2 seizoenen) over de RPDR Werq the World tour is ook een aanrader! En als je Drag Race UK al hebt gezien is God Shave The Queens (ook behind the scenes docuserie, maar dan van de Drag Race UK tour) ook leuk om te kijken.
Nee niks, vond ik enorm frustrerend!
Legaal de meeste via Amazon Prime, en ze zijn allemaal beschikbaar via WowPresents. Videoland heeft op Drag Race Holland na helaas nog niets anders RPDR te bekijken.
Tegen die tijd komt er ook weer een nieuw seizoen RPDR UK, en ik zag vandaag dat er ook een Drag Race Spanje aankomt. Dus bang voor een zwart gat hoef je (gelukkig) voorlopig nog niet te zijn haha.
Rock was leuk inderdaad!!
Deze look van Chelsea is zo leuk!! Van mij had ze moeten winnen
Ik kijk bij de normale seizoenen altijd uit naar de reunie omdat dan alle drama komt. Maar ik vond die van seizoen 12 maar saai… Ook gek dat ze niks zeiden over Sherry.
Ik kijk nu allstars 5 en ik hoop dat Shea coulee of jujube winnen
Spoiler
omgggg Sheaaaa
Gisteren alle aflevering tijdens het “thuiswerken” gekeken, heerlijk
Yes ik! Vind t heel goed tot nu toe! Love juju en shea!