Shit, hij is er helaas mee gestopt. Iemand anders een tip hoe te kijken?
Thanks! 10 popup meldingen verder maar het werkt :), zometeen aflevering 4 en 5 kijken.
Mijn vriend betaalt tegenwoordig voor een downloadservice, dus ik hoef zelf niet meer te streamen, maar had met adblocker altijd veel minder last van de popups. Sowieso zoveel fijner internetten 
Ik heb altijd alles via zulke streaming gekeken maar wacht nu denk ik toch tot het op netflix staat. Iemand enig idee hoe lang dat ongeveer duurt normaal?
Tip: via WOWpresentsplus is ook alles te kijken (alle US seizoenen plus andere landen en Untucked, AllStars etc). Is €4 per maand! 
Oeh ik moet de untucked nog kijken, maar sowieso die attitude van Kandy Muse? Duidelijk dat Dahlia Sin haar zus is, die had ook zo’n enorm irritant zichzelf overschattende attitude.
Oeh ik ben hyped nu haha ik vind Gottmik echt heeeel leuk trouwens
Kijken jullie ook UK S02? Ik ben echt fan van Lawrence! Sowieso zijn de UK queens veel leuker vind ik, veel minder gepolijst
Yesss! Ben fan van Ellie!
Ik ook, love Tia Kofi
Echt, ook na de runway look van vorige week??
Same, Tia Kofi is echt bae. Ze is zo cute en heeft een goede zelfreflectie en zelfbewustzijn. Grappige is, doordat ik haar zo leuk vindt, vond ik haar outfit eigenlijk helemaal niet zo lelijk. Vond de jurk van Ginny erger, hoewel ik ook dol ben op Ginny
Ja joh tuurlijk. Echt humor hoe ze daar stond en hoe ze reageerde op Michelle. Hoop wel dat ze d’r fashiongame nog versterkt hoor, maar ik hou gewoon van zelfspot
Hier worden ook links gepost:
s13 https://twitter.com/pathcarcer/status/1336731241425485824
uk s2 https://twitter.com/pathcarcer/status/1349354906969284611
Met pop-ups dus adblock aan te raden, maar directere links dan fuzzco
Vond haar niet zo met Kandy siden eigenlijk. Ze zegt niet echt iets, wat ik lame vind, maar ging iig niet meeschreeuwen ofzo.
Heel chill, dankjewel!
Ik kijk zowel us als uk op tv2me, op telefoon is het ruk maar op laptop goed te doen, 4 advertenties wegklikken en daarna rustig kijken. Van de UK queens is Bimini denk ik m’n fave maar ik ben ook fan van Ginny, Tia Kofi en Lawrence, en Tayce vind ik gewoon heel heel erg mooi. Maar eigenlijk vind ik iedereen wel leuk! Ben het hier wel mee eens
Van de US queens zijn Utica en Gottmik m’n lievelings, maar Symone is ook heel tof en Olivia Lux vind ik prachtig. Rosé vind ik leuker dan ik in eerste instantie verwacht had, en Tina Burner is niet zo m’n ding. Elliott ook niet echt trouwens.
Die looks van Utica en Gottmik zijn in aflevering 5 waren echt fantastisch. Begreep echt niks van de look van Lala Ri, het was echt zo slecht.
Valt me trouwens echt op hoeveel dubbele outfits er telkens zijn.