Rupauls drag race

Ik zou graag alle all stars seizoenen willen zien. Jammer dat ze niet allemaal op Netflix staan. Hoe hebben jullie deze gezien? Hebben jullie misschien een linkje?

Nieuw seizoen, nieuwe twist, nieuwe aflevering die niet bepaald boeiend is. Teveel lipsyncs, 1 is genoeg. Het is ook niet bepaald spannend gezien je weet dat ze echt niet iedereen er meteen uit sturen zo.
Tot nu toe vind ik Symone de leukste, incl haar promo look. Rose doet me denken aan Shane Dawson lol

6 likes

:joy:

Vond het wel goed dat in ieder geval iedereen één keer een lipsync heeft gedaan. Er zijn ook winnaars geweest die nog nooit een LFYL hebben gedaan, behalve in de finale, terwijl dat wel een belangrijk onderdeel is van drag. Ik vond het wel overduidelijk dat de queens zelf al wisten dat ze niet echt geëlimineerd zouden worden.

2 likes

Mij OOK
Ik ben wel echt gagged door deze eerste aflevering love de twist

Nog meer meningen

Denali op DIE SCHAATSEN

The Lady Marmalade lipsync killlled me

Leuk om te zien dat Nikkie Tutorials verloofde mee doet (Elliott with 2 t’s) haha wow die lijken op elkaar

Tina Burner nu al de grappigste en huge Marshall HIMYM vibes no shade

Utica vind ik (Nikkie Plessen voice) heeel knap benieuwd wat zij gaat doen

1 like

Vond het wel schandalig dat Denali niet de lipsync won! Ze deed het op schaatsen, I mean, come on!

4 likes

Ja 100% mee eens. Maar ik heb ook het idee dat ze soms expres niet de voor de hand liggende persoon lieten winnen. Zodat het feit dat de ander weg moest nog heftiger zou lijken ofzo

1 like

Drag race kennende is dat idd waarschijnlijk wel waar. Net zoals dat Rosé verloor, een doorgewinterde queen die verliest van iemand die het nog maar 1,5 jaar doet. Puur om te stangen.

2 likes

Seizoen 13 is begonnen! Iemand al begonnen met kijken? En zo ja, waar? Hehe

https://emptycinema.tumblr.com/ Hij/zij post altijd linkjes waar je de afleveringen+ untucked kan kijken :slight_smile:

4 likes

Omg dankjewel, hoef ik niet meer op Netflix te wachten :raised_hands:t2:

Shit, hij is er helaas mee gestopt. Iemand anders een tip hoe te kijken?

Deze misschien? https://fuzzconews.blogspot.com/

1 like

Thanks! 10 popup meldingen verder maar het werkt :), zometeen aflevering 4 en 5 kijken.

1 like

Mijn vriend betaalt tegenwoordig voor een downloadservice, dus ik hoef zelf niet meer te streamen, maar had met adblocker altijd veel minder last van de popups. Sowieso zoveel fijner internetten :smiley:

2 likes

Ik heb altijd alles via zulke streaming gekeken maar wacht nu denk ik toch tot het op netflix staat. Iemand enig idee hoe lang dat ongeveer duurt normaal?

Tip: via WOWpresentsplus is ook alles te kijken (alle US seizoenen plus andere landen en Untucked, AllStars etc). Is €4 per maand! :slight_smile:

5 likes

Oeh ik moet de untucked nog kijken, maar sowieso die attitude van Kandy Muse? Duidelijk dat Dahlia Sin haar zus is, die had ook zo’n enorm irritant zichzelf overschattende attitude.

4 likes

Oeh ik ben hyped nu haha ik vind Gottmik echt heeeel leuk trouwens

4 likes

Kijken jullie ook UK S02? Ik ben echt fan van Lawrence! Sowieso zijn de UK queens veel leuker vind ik, veel minder gepolijst

6 likes

Yesss! Ben fan van Ellie!

1 like