Rupauls drag race

Ik vind seizoen 13 tot nu toe relatief saai. Het lijkt wel alsof de productie er écht niks meer om geeft dat iedereen kan zien hoe het vooraf bepaald is wie er langer in mag blijven. De rusical deze week was ook zo cringey.

UK is wel een stuk leuker, jammer alleen dat de judging als een tang op een varken slaat. Hoop dat Bimini wint.

3 likes

Oh vertel :sweat_smile:

Kandy is achterlijk slecht in meerdere challenges en alsnog een double chantay, Gottmik werd tijdens de disco challenge er heel hard uit geedit zodat je niet zag hoe slecht ze was.

Overigens, bij de ball challenge waren (zoals elk seizoen) veel kapotte naaimachines, waardoor Joey Jay geen tijd en kans had iets fatsoenlijks te maken.
Persoonlijk vond ik het ook zwaar overdreven dat Tamisha in de bottom 2 zat bij de disco challenge want ze deed in ieder geval alle passen goed op de maat van de muziek (zeker in vergelijking met Gottmik).

Ik bedoel, dit soort dingen gebeuren elk seizoen natuurlijk. Bepaalde queens krijgen een bepaalde edit en dit manipuleert je beeld van wie goed is en wie niet, maar het wordt een beetje tergend zo.

3 likes

Ook @Crusti_Croc : Thanks! Shit ik dacht altijd naïef dat de jury wel dingen zou zien die ik niet zie (want edits) maar jullie denken dus dat het andersom is? Is er nog iets werkelijkheid in deze wereld? :sob::broken_heart:

Ik vind 13 ook een beetje meh, het is inderdaad heel duidelijk wie ze bewust welke edit geven. UK vind ik wel echt heel leuk, zulke toffe queens! Wel eens met @Tampie over de jurering, was het afgelopen week ook helemaal niet eens met Awhora in de bottom 3. Bimini is m’n lievelings sinds aflevering 1 dus ben wel blij dat die het zo goed doet!

Edit: ik word nog steeds elke ochtend wakker met BING BANG BONG in m’n hoofd trouwens :thumbsup:

3 likes

Sing sang song

1 like

DING DANG DONG

1 like

UK hun?

3 likes

Dammit, ik was hem net eindelijk kwijt :angry:

1 like

Ik ben net begonnen aan AS6 en holy shit die tieten van Yara ik gier

1 like

Seizoen 13 staat op Netflix :partying_face:

8 likes

Ik zit halverwege de eerste aflevering, dus kom er nog bij je op terug :grin:

1 like

Ik dacht eerst dat die twist vanwege covid was, zodat ze niet tegelijk op het podium zouden staan. Maar dat is niet zo. Ik vind het mwah.

Heb nu 3 afleveringen gekeken en Symone is echt mijn favo! En Gottmik vind ik ook heeeel erg tof qua looks, maar minder op het podium.

Utica vind ik ook irritant ja. Erger me nu al aan haar overdreven mond bewegingen enzo.

1 like

Zo lang blijkbaar. Las je bericht en dacht ik stuur een bericht dat het er nu opstaat. :slight_smile:

1 like

Jaa top echt zin om te kijken :heart_eyes:

Kijkt iemand al AS6?

Echt RUdepmption voor Eureka, vond haar zo vervelend in haar seizoen(en), en nu echt heel leuk!

2 likes

Werq the world komt volgend jaar mei ook weer NL!!

1 like

Rudemption voor Rajah!

2 likes

Mijn favoriet tot nu toe (aflevering 2) is Olivia Lux! Symone vind ik ook wel leuk en Gottmik vind ik ook nog wel interessant haha.

En er zit weer zo’n irritante bij, aaaargh. Ik vond Eureka en Silky vreselijk en nu Kandy dus ook. 🥲

4 likes

Ik vind eigenlijk niemand echt leuk v S13? Ja Symone wel en en verder gaan Rosé en Olivia nog wel en Lala Ri is wel charismatisch maar vind het tegenvallen ten opzichte van andere seizoenen. Denali was de fan favorite maar vind haar maar meh.

Dat groepje Kandy, Gottmik en Tina is zo onsympathiek. Tweedehands Rolaskatox.

1 like