Rupauls drag race

Wie heeft er al espana gezien? Ik ben erg benieuwd

Nee, waar kan je dat kijken?

Mijn favorieten van s13 zijn rosé en gottmik!!

1 like

Ik heb een abonnement! Laat het nog doorlopen om het nieuwe seizoen van All stars te volgen. Maar daarna begint er vast weer iets anders wat ik wil volgen haha. Werkt fijn, het staat snel online en nooit problemen met de app.

1 like

Ik dacht dat het op Netflix stond maar ging net even kijken en zie dat alleen AS 4&5 beschikbaar zijn😔

Ja UK begint ook weer dit najaar! Net als Holland (helaas, maar toch hate watchen).Ik heb ook wowpresentsplus en volgensmij al sinds januari geen week zonder nieuwe aflevering gezeten :hot_face: wel echt een bit much

2 likes

Oehhh leuk!!
Ben een jaar of 3 geleden (zwangert) naar de kerstshow geweest met een vriendin en dat was fantastisch!

2 likes

Wij gaan via de website op de smarttv

1 like

Yes, app downloaden! 4 euri per maand en er staat echt véél op!

1 like

Heb net een abonnement afgesloten. Ik weet wat ik dit weekend ga doen. Sowieso UK S2 en AS6 inhalen.

2 likes

Jaa, UK! En heb je alle seizoenen US gezien? Anders zijn s4/5/6/8/9 ook echt de moeite waard om terug te kijken!

1 like

Ja van de US seizoenen heb ik nu alles gezien! Vandaag nog de laatste 2 afleveringen van S13 gekeken.
Ik ben nu begonnen aan UK S2. Heb veel goeds gehoord over dit seizoen.

S13 afl6

Ik ben echt in shock van deze lipsync. Hoe was Kandy beter dan Tamisha? Tamisha was veeeeel leuker om naar te kijken en het leek net of Kandy alles verkeerd lipsyncte. Maar misschien ben ik biased omdat ik Kandy gruwelijk irritant vind.

Lees de berichten hier ergens boven, daar wordt doorgestoken kaart gesuggereerd…

Had niet zo ver terug gelezen, maar dat kan bijna niet anders…

2 likes

Oké, ik ben bijna bij de finale, en ik zal maar niet spoilen, maar Utica zit echt zwaar in mijn allergiezone.

3 likes

Oh wat ben ik blij dat die vreselijke Nikkie Plessen niet meer bij drag race holland zit

9 likes

Yess super leuke cast, echt veel verschillende queens

Geniaal!! Bianca del Rio is deze week ook in NL met shows en ik was bijna gegaan maar het kwam niet zo lekker uit helaas :worried:
Was the Werq echt alleen dansen of een leuke mix van performances? Ik zie op vanjie d’r IG altijd alleen maar dans namelijk…

2 likes

Ja vooral playback en dans! En Bob the dragqueen was toen degene die het allemaal een beetje aan elkaar praatte, maar er zat verder geen verhaallijn in ofzo.

1 like

Ooooh I love bob the dragqueen, maar dit is inderdaad wel wat ik al wat bang voor was!

2 likes