Ik luister Sibling Rivalry met Bob en Monet, echt hardop lachen 
Haha niet Elise Schaap die Nikkie nadoet in de jury van Drag Race Holland. Fantastisch dat Marieke haar plek heeft ingenomen trouwens, en de prijs is ook wat meer waard dan die jurk en cover van vorig jaar. Fred had ff een panty aan mogen trekken onder die jurk maar verder: ZIN IN
AS6
Meiden ik ben zo sad dat pandora eruit is :((((
En ik vind het zo spannend dit seizoen, voor mij is er nog geen duidelijke winnaar iig
Ja sip he! Maar ergens ook terecht gezien track record…? Vind het een heel leuk seizoen tot nu toe!
Ja wel terecht denk ik! En ik denk ook dat ze pas grote concurrentie gaan elimineren zodra er een queen terug is gekomen. Om wraak te vermijden haha
AS 6
Ja ben zeer benieuwd wanneer die “game within a game” nou gaat terugkomen, word wel een beetje moe van iedere keer “hey dinges! Je hebt je zes tassen ingepakt maar dat was voor jan lul want je maakt nog kans! Ga nu maar in je hotelkamer rotten tot we je weer nodig hebben”
AS6
Ik vond het geheel in lijn der verwachtingen. Vond haar heel sympathiek, maar geen winnaar.
Love het seizoen ook tot nu toe, begin zelfs Eureka te waarderen 
@vitaminwater Ja, duurt wel heel lang voordat bekend wordt wat dat nou is, mag nu wel eens gaan komen
Ik vond deze afl een beetje saai, maar het voorstukje voor volgende week belooft veel goeds
Ik kijk ga nu de finale van s13 kijken, maar wtf was dat voor kut reünie aflevering??? Hadden ze niet ff een paar pcr testen kunnen doen in plaats van deze brave shit 
ook zo eens met alles wat hier over Kandy wordt gezegd hoezooo zit zij in de finale
Blij te zien dat Freds decollete in aflevering 2 wel op normale hoogte is geverfd (al vind ik nog steeds dat hij een panty moet dragen)
Ben zo intens gelukkig dat ze Nikkie Plessen hebben gedumpt en eindelijk een relevant iemand voor die community in de jury gezet hebben
Moesten ze trouwens met een engelse zin binnenkomen? Kwam zo geforceerd over hahaha
Favorieten voor Holland S2? Van tevoren was Reggy bij mij favoriet omdat ik haar ‘ken’ uit de bars, maar ben sinds aflevering 1 echt fan van Keta! Vind Love Masisi ook leuk, en eigenlijk bijna de hele cast wel sterk.
Ik vind de cast juist nog niet zo leuk, maar weet niet precies waardoor het komt. Ik gun het Love Masisi tot nu toe het meest, vind haar heel lief overkomen. Misschien wel iets te bescheiden? Ik vind Vivaldi ook wel leuk. En Reggy inderdaad maar ja, die is er al uit.
Reggy vond ik ook erg sterk! De rest niet zo memorable eigenlijk? Ik heb ook betere queens in NL gezien, dus ik vraag me soms wel af hoe bepaalde queens door de selectie komen
@anon37686689 hoezo Reggy is eruit?
Toch? Of niet? heb wel de lip sync gezien van de laatste aflevering, dacht echt dat zij eruit was. Of verwar ik haar nu met iemand anders?
Jawel.
Oooh kut je hebt helemaal gelijk, ik loop een aflevering achter zie ik
De single van Juicy Kutoure staat trouwens op Spotify, mocht iemand dat leuk vinden.
ik wel. Poseren teef!
Haha ja mooi dat zij eruit is gebonjourd
En dat Elise ook nog even een imitatie deed, ik vraag me heel erg af wat daar gebeurd is, ben benieuwd hoe zuur Nikkie nu is 
Ohhh sorry, onbedoelde spoiler dan!