Nee joh geeft niet, mn eigen schuld hoor hahaha
@Evenveel nou eigenlijk kon ze ook echt niet meer na dat foundationfiasco teruggevraagd worden, maar ben ook wel benieuwd gezien ze goede vrienden met Fred is
Nee joh geeft niet, mn eigen schuld hoor hahaha
@Evenveel nou eigenlijk kon ze ook echt niet meer na dat foundationfiasco teruggevraagd worden, maar ben ook wel benieuwd gezien ze goede vrienden met Fred is
Ik ben voor Vivaldi en vind the Countess ook mooi (of hoe heet ze?) maar ik vind Tabitha echt the bomb
Jaa Tabitha, lekker nuchter en humor!
Ik haat corona. Ik keek juist naar drag race voor de reunie. Maar nu is dat helemaal niet meer zo dramatisch
Spoiler aflevering 10 all stars
silky nutmeg ganache met dat barbie nummer… echt de MEEST LEGENDAAARISCHE performance ooit vertoond mijn god wat goed haahaahha
Puur speculatie dit hoor, maar ik denk / hoop dat ze gewoon naar hun publiek hebben geluisterd. Aan de reacties bij het vorige seizoen te zien zat de Queer community gewoon niet op Nikkie te wachten, want geen binding etc. Ik denk dat ze daar gewoon op hebben ingespeeld.
Wat is de nederlandse variant toch vreselijk
die snatch game. Mijn god cringefest
Dat het commentaar bij een queen alleen maar over gewicht/afkleden gaat. En “Hoe groter de pruik hoe kleiner de buik” really Fred?
Dit klinkt eerder als iets wat Bastiaan van Schaik in 1890 in Hollands Next Top Model zei
Omg echt zo ja
Love Tabitha trouwens 
Ik vind Tabitha echt vreselijk 🥲 maar Snatch Game was ook weer mweh. Ben wel erg benieuwd naar UK seizoen 3!
Nieuwste aflevering NL
“omdat de lipsync slecht was”?? Pardon! Yvie rockte die lipsync gewoon, maar ze wilden haar eruit hebben. Triest zeg, ze had die lipsync sowieso gewonnen gewoon. En ik vond dat ze ook een beetje genaaid was met die rolstoel, lastig hoor.
Ik ergerde me echt al drie afleveringen aan haar dus wat mij betreft heel erg terecht! En daarbij, drie lypsyncs op rij met telkens hetzelfde trucje (iets uittrekken, nu maar de schoenen omdat niks anders uit kon??? + altijd maar dezelfde bewegingen enzo… )
Gaaaaap, byeeeee. 

Envy Peru doet het nu! Ziet er inderdaad heel mooi uit 
Ah ik vind de aflevering met familie en vrienden altijd zo leuk! Ik smelt echt bij de vriend van Vanessa 
Hoi! Gaat er héél toevallig iemand naar Drag-a-Snack zondag in Paradiso?
Hier had ik eerder over willen weten! Klinkt te leuk maar kan helaas niet 
Omg juicy deze afl
Jaaa hè! Snapte de uiteindelijke keuze van Fred echt totaal niet alleen.
Heeeeeeel juicy maar vond de uitkomst wel heel onterecht daardoor! Valsspelen = oprotten gewoon