Dat deed rupaul toen wel in een bepaald seizoen
Mega onterecht dat Vivaldi mocht blijven, kan echt niet
Maar ze is ‘art’
Ja nogal
Ik loop nog heel erg achter maar HOEZO wint Vivaldi snatch game? Het was geen imitatie van Nikkie Plessen maar van Elise die Nikkie Plessen nadeed.
Wie vond jij beter?
Ik vond niemand echt fantastisch heel eerlijk, maar het was natuurlijk een double win dus keta had ook gewoon kunnen winnen, vond haar ook wel oké (al ken ik die ze nadeed niet haha)
Aaah ik ben zo voor Keta en van mij had vivaldi ook naar huis gemogen
Huh?!! deze uitslag
Dit was (voor mij) echt duidelijk de winnaar?
Tering oneerlijk
Huhhhh wat?? Ik had echt verwacht en ook wel gehoopt dat Vanessa eruit zou gaan. Ben nog steeds voor puny
Same. De acteer challenge zou zogenaamd zo zwaar wegen ??? Nou dat deed ze niet bepaald goed en vond die Nijntje ook niet zo geweldig als Fred dat vond
Wat erg dit
Ik ben echt pislink!!!
Waarom iedere keer zo’n ingestudeerd stukje aan het begin, vervelen ze zich achter de schermen ofzo. En waarom krijgt Vivaldi zoooveel zendtijd? Ik ben haar heel zat.
Okee nu het einde kijken en ff live meetypen
Waarom the fuck doet mijn spoiler het niet. Ah nu wel
Samenvatting
Waarom zijn ze puny zo aan het slaughteren als ze het gewoon top heeft gedaan? Die nijntje was geen porem. Ik denk dat ze gewoon een reden zoeken om MLP eruit te gooien. Oh grap ze wint gewoon! Ben wel benieuwd waarom jullie dan zo verontwaardigd zijn.
Okee wtf WAAROM zit de jury zo fakking diep in Vivaldi’s aars??? Hou toch op man Keta had moeten winnen. Kappen hoor
Wel gruwelijk dat famke louise in de finale zit
Ik kan niet wachten op dat gruwelijke hahaha dat wordt fantastisch
Vanesse zag er wel fantastisch uit, maar haar lyrics waren echt zo saai “ik ben nu een vrouw en jij zegt wauw”. Ik heb het gevoel dat zij meer gekozen is omdat haar verhaal mooi was en zij zich heel zacht opstelde, al kwam het lelijke er wel uit tijdens die ruzie met Vivaldi. Ik vind dat Puny had moeten winnen!
Ik ben echt in shock
Tijdens de aflevering wilde ik echt 100 dingen hier zeggen maar ik ben het gewoon allemaal vergeten. Meh
Oh update weet het al
Ik word echt niet goed van dat er de hele tijd tegen vivadi wordt gezegd “oh je bent nog zo jong” en “oh je weet er nog niks van” dan denk ik ?!?!?!?! Wat?!?!?!? Zie je dr staan ?!?!?!?!?!