Neeee zo oneens met de uitslag
Ik was vanaf begin voor Puni!
Aaah ik kan hiermee leven, maar was eigenlijk voor Puny. Vond Vanessa minder sympathiek. En doodvermoeiend dat onder alles wat zij zei zo’n dramatisch muziekje werd gemonteerd. Dat deed echt af aan haar boodschap.
Ik weet niet of het aan de edit lag, maar ik vond deze aflevering echt nog extra ongemakkelijk vergeleken met andere. Grappen die niet landden, slechte timing…
Wederom boos, wat een slecht seizoen
En doorrrr met UK S3E01
Finale
Sorry maar hoezo heeft Vanessa die lipsync gewonnen, door de tietschilden weg te gooien
?
Ik was sowieso voor Puny maar Keta had ook mogen winnen. Vivaldi hadden ze echt weg moeten sturen met die mobiel vind ik.
En Famke Louise was ook zo cringe, weet ook niet zo goed welke artiest ze beter hadden kunnen kiezen maar de drag queens waren meer artiest dan zij
Heeft iemand hier We’re Here gezien? Geen idee of je het bij Ziggo kan kijken of niet, aangezien het van HBO is, heb zelf KPN haha. Is het leuk?
Ik vind Silky vreselijk, maar Rudemption All Stars 6 spoiler de Barbie lipsync was legendarisch, Jan had overigens wel moeten winnen hoor 
Edit, nogmaals Rudemption: omg en nu ook gewonnen van Pandora Boxx, wat is Ru’s obsessie toch met Silky, pleaaaase laat Eureka nu winnen, die vond ik AS6 niet eens heel irritant haha, dus dan liever Eureka 
Edit 2: 
thanks Eureka
Ik vind Silky top, vond de opzet van die battles ook wel raar. Win je 6 (? Weet het niet meer, tijdje geleden gekeken) lipsyncs, komt er iemand die 1x wint en dan lig je er alsnog uit. Hadden dat beter misschien anders kunnen aanpakken. Maar blij voor jou dat Eureka door ging hahaha
Ja vond ik ook hoor! Ik vond Silky in haar seizoen gewoon vreselijk irritant (net als Eureka, maar in AS6 viel het dus reuze mee haha). Toen ik aan AS6 begon en zag dat Eureka én Silky meededen, dacht ik wel even van ooooh boy gaan we weer hoor. 🥲
Spoiler UK S3e05
Oei wat jammer dat Charity eruit ligt, had wel meer willen zien van haar. En ik vind Scarlett heeel onsympathiek deze aflevering. Verder is Choriza mijn fav, ZO grappig. Ella Vaday vind ik ook leuk, Kitty Scott Claus ook, Krystal vind ik doooodsaai
Met alles eens!
Ik snap niet dat Ru/de jury elke keer zo lyrisch over Krystal is, ze is alleen looks en amper persoonlijkheid. Ben heel benieuwd hoe dat volgende week in Snatch Game gaat. Heb daar wel echt zin in!
Jaaaa me too! Volg je ook canada?
Nee, alleen US en UK, dat is wel genoeg. Heb 1 afl van eerste seizoen Canada gezien, en 2 van Australië, en vond beiden zo kut dat ik niet meer verder heb gekeken 
Hahah oh die vond ik juist wel echt heel leuk allebei
UHHHH heeft iemand deze week al UK gezien
Jaaaaa! Mijn god dit seizoen is een train wreck
Omg echt he!
Samenvatting
Ben echt sad om Choriza. En stom dat ze hiervoor een onterechte double save deden en nu een onterechte double elimination
Yay seizoen 14!
Ik vind Kornbread en Willow Pill heel leuk so far!
Waar kijk jij t? Zin in!