Gewoon op wowpresentsplus!
Eens met je spoiler.
Vond het een leuke aflevering, beter dan de voorgaande seizoenen die zo langzaam begonnen. Kom maar op met aflevering twee
Ja leuk he! Vond het ook nice dat je de queens meteen goed leerde kennen. Helpt voor mij heel veel, meestal onthou ik namen pas vanaf de kwartfinale 
Kijken er nog mensen S14? En/of UK vs The World? 't Is wel een beetje overload, maar heb de eerste aflevering van UK vs The World vandaag toch maar gekeken, te nieuwsgierig, en vond het echt top. Alleen Monique Heart hadden ze er wel uit mogen laten
S14 is tot nu toe ook wel ok, paar toffe queens (Angeria, Willow Pill, Deja)
Ja allebei (of tenminste, uk vs the world moet ik nog starten deze week. Maar wat, Monique Heart eruit moeten laten? Ik vind haar zo iconisch juist).
Ik vind s14 echt verrassend leuk, toffe cast!
Ik vind haar zoooo vervelend…
Omg ik neem het terug, zo ONAARDIG
Spoiler afl 2
Samenvatting
Haha Baga Chipz zit ZO in haar weerstand wbt naaien. Zo herkenbaar hahah dat je iets gewoon NIET WILLLLT.
Ben verder extreem onder de indruk van Pangina ik love haar
Ik ben nog steeds bezig met de as6, want ik houd het echt allemaal niet meer bij joh, gaat zo snel met al die seizoenen hahaha
Zo onaardig deed Monique toch ook weer niet? Ja die beginopmerking was wel wat hard maar ze heeft winnaar spoiler Janey wel aan de winst geholpen met het idee Offf heb ik untucked gemist (is die er überhaupt, rent naar google)
Nee geen untucked idd! Ja ik poste dit ook aan het begin van de aflevering haha. Maar die attitude van haar hahahah oei ze voelt zich wel echt flink beter dan de rest heb ik het idee. Ben benieuwd hoe dat zich de komende episodes gaat ontwikkelen. Vind haar confessionals nog steeds wel heel grappig
jaaa het gevoel van ‘wat doe ik tussen deze amateurs’ krijg ik ook wel van haar! Maar heb beetje een zwak voor Monique sowieso. Had wel zoveel meer wel van Jujubee verwacht maar denk dat dat nog een staartje krijgt.
Aah de finale van seizoen 14 is zó vet! En ik gun het de winning queen ook erg.
Jaaa vond wel het afvallen van de anderen ineens wel erg snel gaan, maar mijn favorieten bleven over en ultieme favoriet won dus alsnog blij!
Ja he, vond ik ook.
ik had het bosco gegund ook en eigenlijk angie ook, maar willow en lady hadden een betere track record dan bosco iig en vond ze ook inspirerender/origineler. Daya betty zat bij mij vanaf het begin al in het verdomhoekje, ik haatte echt 90% van haar looks haha. Wel echt een heerlijk seizoen, lekker lang. En love dat Kornbread miss congeniality is, dacht dat Angeria dat zou worden eigenlijk! Nouja allemaal schatten en ze zitten allen in me hart.
Wel jammer dat dit topic niet echt leeft gedurende de series! Misschien hebben anderen ook zin om wat actiever te posten tijdens de All Winners All Stars? Kijk er zelf erg naar uit. Als je een cc hebt is een World of Wonder abbo echt chill en best betaalbaar!
Ja, ik vond het ook echt tof!
Ben ook erg benieuwd naar de komende All Stars. 20 mei begint het alweer. Jinx & Raja ![]()
Ik denk dat het echt next level gaat worden. Het geld dat die meiden hebben joh ![]()
Staan deze seizoenen al ergens op een streamingsdienst? Ik heb al heeel lang niks nieuws meer gezien van dragrace ![]()
Ik downloadde het, dus geen idee. Iig World of Wonder lijkt me? Ik ga dinsdag op vakantie, ga denk ik die eerste twee afleveringen van All Stars winners voor in het vliegtuig bewaren. Zo’n zin in!
Ja gewoon World of Wonder, is legaal
————
Voor wie rooten jullie? Ik weet het nog niet