Rupauls drag race

ik heb de aflevering gewoon afgezet na tien minuten, is toch ieder jaar hetzelfde

ik kijk nu vooral uit naar de reünie

Ik ook! Mogen we ze niet hier gewoon delen in een spoiler?

Ik vond het ook nog wel een leuk nummer, vooral aquaria sprong er bovenuit! Ik vond Eureka heel teleurstellend, en opvallend dat de regie haar toch zo goed mogelijk in beeld probeert te brengen! Inderdaad wel een heel voorspellende uitkomst.

Van mij mag dat :woman_shrugging: Misschien als we er duidelijk bijzetten waar de spoiler overgaat? En als iedereen het er mee eens is, natuurlijk.

1 like

Ik vind de vergelijking met seizoen 7 wel grappig.

Aquaria = Violet. Jonge fashion queen die in het begin heel bitchy is, maar ‘leert’ om minder bratty te zijn.

Eureka = Ginger. Big Southern girl, campy. Krijgt kritiek op looks maar doet het over het algemeen goed in de challenges (hoewel ginger wel een stuk intelligenter is kuch)

Asia = pageantqueen die scherp uit de hoek kan komen, geen geduld heeft met mensen die volgens haar gebrek aan talent hebben. Talentvolle performer. Speciaal plekje in Ru’s Hart.

Kameron = Pearl. Knappe queen waar veel op gegeild wordt, die goede looks heeft, ‘uit haar schelp’ moet komen

4 likes

Dan hoop ik dat seizoen 7 zich herhaalt :’)

Ik zou het echt leuk vinden als er een Nederlandse/BENE versie zou komen.

2 likes

ik wil wel hosten

3 likes

Dat zou waarschijnlijk net zo net niet worden als alle andere Nederlandse versies van series though :confused:

Ik ga nu de reunie kijken en ik voorzie al zo veel drama dat ik live updates ga geven

Hier, heb mijn mening
  1. Zitten de finalisten altijd bij de reunie?
  2. VAAAAAAAAAANJIEEEE
  3. Miss Vanjie ziet er wel vet mooi uit
  4. Wie is de queen met een hoofd als van dat meiske uit The Ring??? WHO IS SHE
  5. Ben blij dat is Dusty’s stippen maar heel weinig heb hoeven zien
  6. Wat n lellike jurk van Eureka
  7. Ben blij Blair weer te zien, altijd zo mooi
  8. Kalorie ziet er ook niet uit sorry
  9. Ik heb het The Ring meiske nou al 4 keer gezien maar ik weet het NOG STEEDS NIET
  10. Heb echt niets met peagent queens sorry
  11. Love Monique’s makeup tho. Ze is wel weer vet irritant.
  12. “rare double save” ARE U SURE RUPAUL WANT WE ZIEN HET TOCH TE VAAK
  13. De makeup van Eureka ziet er ook heel raar uit??
  14. Ik hoop dat Kameron niet wint. Ik ben nog steeds voor Aquaria. Maar ik erger me ook aan die “fantasie elf” stijl die Kameron zo erg uitmelkt. Hallo heb je nog iets anders
  15. WIE IS HET RING MEISJE HALLO
  16. IT’S YUHUA. Denk ik
  17. Waarom is iedereen geween tegen Miz Cracker, ze is zo lief. Als iemand gemeen is tegen Blair word ik echt boos
  18. Stilte
  19. Wat een zinloze discussies allemaal. Zo veel ontkenning
  20. Are they finally done with Eureka?? Heb wel meer het idee dat de echte Eureka een beetje aan het licht komt
  21. Haha ok bye Felicia. Niks mis mee. Wat n zinloos drama
  22. Ben blij dat Asia zo voor The Vixen opkomt. Voor veel redenen. Ze is wel erg oranje.
  23. Wat een drama. Kan het nauwelijks volgen
  24. Jezus zo veel drama
  25. Zo veel “we’ll be right back”
  26. Het was Yuhua I was right
  27. Lijkt me echt kut als Asia toch zegt van “lol ja tis echt geen ster he”. Je hebt dan echt geen keus behalve zeggen dat je het niet meende. Overigens vind ik Miz Cracker wel een ster
  28. “not next time bitch”?? Cracker are u gonna beat her up
  29. IS SOMEONE GOING TO GET DOWN WITH KAMERON FINALLY
  30. Fuck off Kalorie
  31. Dusty is klaar met Kameron I love it
3 likes
Finale

James Manfield was zo fucking irritant en ze was er maar 5 seconden.

ik moest huilen bij dat ene history van drag race filmpje maar ik ben ook echt heel erg emotioneel, moest vanochtend al huilen bij een scene van glow. Ik zou niet weten waarom maar weten jullie dat ook weer.

je zou denken dat na 10 jaar de queens van seizoen 1 hun makeup wel zouden kunnen doen maar nee???
Maar vond het wel leuk om te zien.

Kameron’s reveal was natuurlijk te verwachten maar vond haar nieuwe outfit op zich wel leuk. Asia had echte vlinders in dr tieten??? Maar niemand merkt dat toch??? Vond het n beetje vreemd. Was niet verbaasd dat Kameron won

Eureka’s reveals waren wel beter dan die van Aquaria.

GVD NOG EEN BOTH STAY WAAROM DIT

GVD NOG EEN VRIENDJESPOLITIEK MOMENT. HAVE YOU NOT LEARNED FROM ALLSTARS 3. Maar vind Monet wel een prima keus. Zeker voor Miss Congeniality. Hou van Blair en Miz Cracker maar had die al helemaal niet verwacht.

Vind Kameron nog steeds niet sympathiek

Ik heb dezelfde laarzen als die Aquaria aanheeft in de final lipsync maar alles wat zij er mee doet durf ik echt niet, al is het maar uit angst om die laarzen te verpesten

Ben wel tevreden met de uitkomst. Denk dat Eureka er niet blij mee is. Maar ja op zn minst heeft de meest sympathieke queen gewonnen.

2 likes
Samenvatting

Wat een deceptie van een finale zeg? Ik vond aquaria terechte winnaar. Ik vond het echt tergend om naar te kijken, niemand lip syncede echt? Het was trucje hier en ooh Kameron de zogenaamde lip sync koningin die - shocking - een spagaat en een dead drop deed. En Eureka bewees hoe slecht ze eigenlijk wel niet was. En die vlinders van asia :joy:. Terechte winnaar. Eureka had ook gewoon af moeten vallen hoor tegen aquaria? Kon ze anders haar big girl pakkie niet aandoen ofzo?

2 likes

ben benieuwd of ze gaan toegeven dat heel deze formule belachelijk is en stoppen met het tournament

1 like

Er komt sws nog een allstars 4 toch? Of bedoel je alleen stoppen met deze vorm van een finale?

ik bedoel de formule van de finale ja, die constante twists en sensatie dingetjes zorgen alleen maar voor afbraak aan kwaliteit

er zou al een nieuw all stars seizoen in productie zijn trouwens. Het lijkt erop dat we vanaf nu ieder jaar twee seizoenen gaan krijgen…

2 likes

Ja ik geloof dat ze 4 juli gaan filmen (weet niet of dat officieel bevestigd is) want op basis van die datum wordt er nu gespeculeerd wie er mee gaat doen. Sommige queens hebben vanaf dan geen gigs meer bijvoorbeeld.

Ik vind allstars altijd veel leuker dan de normale competitie maar misschien is dat biechtwaardig.

2 likes

De deelnemers van all stars 4 zijn bekend:
Monét X Change
Latrice Royale
Trinity Taylor
Farrah Moan
Valentina
Monique Heart
Jasmine Masters
Naomi Smalls
Gia Gunn
Manila Luzon

Naomi Smalls is een van mijn favorieten dus daar ben ik blij mee :two_hearts:
Hopelijk wordt het seizoen nog een beetje wat :thinking:

Ik vind er best wat leuke namen tussen zitten maar ik denk eigenlijk nog steeds dat het niks gaat worden. Maar misschien zijn mijn standaarden nu wel zo laag na de laatste drie seizoenen dat het toch weer leuk wordt :sob:

3 likes

Ja ik heb precies hetzelfde. Vond de afgelopen drie seizoenen echt stom. Met 10 als dieptepunt dus hopelijk kan het alleen maar beter gaan :sob:

Ik ben nu trouwens seizoen 2 aan het kijken dus gelukkig heb ik tot seizoen 6 nog wat te doen.

1 like

Ja ik heb dit ook inderdaad. Sowieso ook na de vorige editie van all stars (en seizoen 10) heb ik er weinig vertrouwen in.

1 like