Rupauls drag race

Ik hoop het ook, maar net als jullie heb ik er ook weinig vertrouwen in. Wanneer gaat het uitgezonden worden, ergens in januari toch? Ben overigens niet zo’n fan van Jasmine, vind haar een beetje irritant. Maar Latrice yaaaaaaas :raised_hands:t2:

Waarom komen de all stars seizoenen niet op Netflix?

De premiere is 14 december!

1 like

Yes, sneller dan gedacht!

1 like

Waarom vonden jullie de afgelopen seizoenen dan zo stom? Ik ben mee eens dat seizoen 10 niet zo was, omdat geen een van de queens mij aansprak qua stijl, maar voor de rest is het altijd wel leuk.

En wat betreft AS4, ik ben zooo blij dat Valentina erin zit. Ik vind het al vermakelijk puur om naar haar te kijken. Manilla en Latrice mogen idd echt wel terugkomen! Ben stiekem ook best blij om Farrah Moan, al weet ik 100% zeker dat ze niet gaat winnen

Haha wow jij omschrijft echt precies wat ik ook denk!!

Ben beetje drag race moe ook. Het is al een tijdje hetzelfde terwijl de wereld door ontwikkelt. Als je naar een echte drag show gaat is alles veel inclusiever en creatiever. Van voorloper naar achterlopen vind ik het… maar goed, drag is ook gewoon meer mainstream aan het worden, dus dan gewoon voor het geld blijven gaan met drag race…

Edit: Kim Chi en Shea Coulee hebben nee gezegd tegen AS4, dat is wel jammer want die zouden perfect zijn geweest.

3 likes

Ja die had ik echt graag terug gezien!

1 like

@Evenveel en @SissyThatWalk ik ben wel benieuwd naar waarom jullie Kim Chi graag in een AS seizoen zouden willen zien haha. Ik vind haar juist heel saai eigenlijk. Ze heeft echte super goeie make-up skills maar verder kan ze niet dansen, zingen, acteren. Niet eens goed op hakken lopen. Ze heeft niet echt een act ofzo. Vond haar in S8 best saai.
Ze is wel lekker droog!

Verder vind ik het echt nog wat te vroeg voor een nieuw seizoen All Stars. Ben wel heel blij voor Manilla en Latrice, zij verdienen echt een tweede kans.

3 likes

Er komt trouwens ook nog een kerstspecial, op 7 december, waarbij 8 Queens meedoen voor de titel van ‘Drag Race Xmas Queen’.

De Queens die meedoen

Trixie Mattel
Shangela🎉
Eureka O’hara
Mayhem Miller
Kim Chi
Jasmine Masters
Latrine Royale
Sonique

Ben hier stiekem meer excited voor dan voor AS4.

1 like
Samenvatting

Als er gerechtigheid bestaan in het Rupaul universum krijgt Shangela eindelijk een kroon ja. Heb je meegekregen dat Rupaul heeft uitgesproken dat hij het niet eens was met de beslissing van de jury in AS3? Denk dat zij liever Shangela als winnares hadden gezien. En ja het is niet lastig om een hekel te krijgen aan Eureka, nu drie ‘seizoenen’ achter elkaar krijgt ze een rol, beetje too much. Los van dat ze racistische trekjes heeft en dergelijke…

1 like

Nee dat is wel zo. Denk ook niet dat zij all stars ooit zou winnen. Maar ik vond haar gewoon ook wel lekker droog en best down to earth. Plus een kans om zichzelf te bewijzen, want daar vind ik all stars wel het podium voor.

Omg ik vind Eureka zo irritant met haar ‘PTSD’

7 likes

Ik mag toch hopen dat Shangie deze keer wel wint ja. En Eureka is echt een van de meest irritante queens in drag race history. Idd met 'r PTSD @Flamoes, seriously, je hebt je knie geblesseerd, geen oorlog overleefd oid, get over yourself :roll_eyes:

Van mij mag Valentina er in AS4 als eerste uit, die kan ik ook niet uitstaan, nikszeggend saai wezen. En daarna Farrah Moan om dezelfde reden. De rest vind ik wel leuk eigenlijk, ben wel benieuwd, hoop dat het deze keer niet zo’n fiasco wordt…

2 likes

Ik keek gisteren aflevering 2 van S10 terug en omg Eureka en die knie en dat gehuil. Echt tenenkrommend.

3 likes

het is allemaal veel te voorspelbaar, te geproduced om nog interessant te zijn

2 likes

ik heb s10 nog steeds niet herbekeken omdat zij er in zit

1 like

Haha ja jij en @Zemraluani hebben wel gelijk over Kim Chi hoor. Maar ik vind haar looks gewoon geniaal dus gewoon persoonlijke voorkeur vanaf mijn kant denk ik.

Ik ging trouwens vandaag die nieuwe Netflix serie Super drags kijken (met stemmen van Willam, Shangela en Ginger Minj), maar hield het maar 10 min vol haha. Iemand nog langer doorgekeken?

1 like

Nee ik ook niet. Vind het echt een beetje te flauw.

Ik kijk nu seizoen twee en ik vind het echt leuk. Iedereen heeft ook lekker zichtbare lipliner en lichte lipstick.

2 likes

http://foreverdogproductions.com/fdpn/podcasts/race-chaser/ nog een tip als je Alaska en/of Willam leuk vindt, ze praten iedere week over een aflevering van de serie

3 likes