Rupauls drag race

Jaaa dit luister ik ook! Ben benieuwd als ze gaan praten over hun eigen seizoen.

Ik heb net kaartjes besteld voor The Christmas Tour!! :heart_eyes: Mega veel zin in. Hier nog iemand die ook gaat?

Rustig hier! Maar Willam heeft net op insta gepost dat ze meedoet met Allstars 5! :heart_eyes:

Of was dit al bekend? Haha

1 like

Kak ik ben te goed gelovig. Wishful thinking misschien ook wel haha!

3 likes

Wie kijkt er AS4? Ik ga straks de eerste aflevering kijken, denk ik.

Waar kijk je het? Ik wil het ook gaan kijken maar weet niet goed waar. AS4 heb ik toen via een link van hier gevolgd maar daar tripte m’n laptop constant van, kreeg de hele tijd een virusmelding.

Ik heb net hier gekeken!

fuzzconews is altijd heel snel met torrents

Ja, net afl 2 gezien!

Spoiler

Vind tot nu toe de twee die eruit zijn terecht, maar ik hoop echt zo hard dat Gia er volgende aflevering uit gaat. Wat een rotmens.
En ik hoop dat Manila wat meer gaat laten zien, love her, maar ze was echt zo meh in de challenge…

1 like

Ik heb ze ook allebei gezien! Ik vind het tot nu toe leuker om te kijken dan as3. Iedereen is wat meer oprecht voor zover dat kan.

Samenvatting

Ik moest vorige aflevering ook echt hardop lachen door latrice.
Gia mag er van mij ook wel uit.
Een ik vind Naomi Smalls altijd erg leuk maar hou nu ff op over je benen.
En ik vond monet in s10 zo leuk maar nu valt ze me een beetje tegen. Iedereen valt een beetje in herhaling. Hou op met je sponsjes. :joy:

1 like

De derde aflevering is al gelekt blijkbaar! Hier issie

toch even in spoiler

https://youtu.be/S6wJZDDTSm4

1 like

Ik heb ook net aflevering 2 gezien.

Samenvatting

G-g-g-Gia, G-g-g-go away!!!

3 likes

Ah leuk dit topic is weer omhoog!
Ik ben trouwens naar die Christmas Queens special geweest 2 wkn geleden. Waren er toevallig nog meer van hier?

Ik heb er nog steeds gemengde gevoelens over haha

Ik heb ook de eerste 3 afleveringen gezien. Ben ‘verbaasd’ over hoe leuk ik Manila vind, gelijk in de eerste aflevering dacht ik al yasssss. Heb de eerste drie seizoenen en eerste All Stars nog niet gezien dus was alleen maar bekend met haar van twitter/insta maar ze is zo leeeeuk.

Ik root voor Naomi en Trinity dit seizoen :balloon: En Manila ook.

1 like

Naomi heeft me echt verrast, had echt zo’n persoonlijkheidsloos idee bij haar, alleen pretty face (alhoewel de lippen echt té zijn). Maar vind haar verbazingwekkend leuk! Ik ben een beetje verliefd op Manila, hoop dat zij wint. En ik vind Latrice ook echt awesome.

@360 Hoezo gemengde gevoelens?

3 likes

Sowieso heb ik een mega leuke avond gehad, dus dat was top. Alles was lekker over the top en veel ‘inside’ Jokes die ik leuk vond. Maar de show an sich was echt heel rommelig. Weet noet hoe de productie precies geregeld was maar zo te zien moesten alle Queens voor hun eigen kostuums en volgens mij zelfs choreo, promotie etc zorgen. Ze deden alleen aan het begin en eind met zijn allen samen een nummer. Verder was alles individueel en zat er best veel verschil in de kwaliteit. Jiggly bv kan gewoon écht niet dansen en stond tijdens het playbacken alleen maar een beetje met haar lange blonde haren te zwaaien haha!

2 likes

Gia Gunn identificeert zichzelf toch als een transgender vrouw? Ik dacht namelijk dat je van Rupaul dan niet mee mocht doen. Of mag het wel als je al eerder in de show hebt gezeten?

(Niet dat het mij uitmaakt. Ik weet eerlijk gezegd niet waar ik sta in die hele discussie omdat ik er te weinig van weet.)

Afl2

Ik vind het zo terecht. Al is het alleen maar omdat Farrah een soort van ‘dreigde’ dat als Valentina haar zou kiezen ze misschien geen vriendinnen meer konden zijn. Goed dat ze daar niet aan toegegeven heeft.

1 like

Gia is trans ja, en waarschijnlijk enkel gevraagd om Ru wat goede publiciteit te geven op dat vlak wat ook broodnodig was/is.

Met dit seizoen ben ik het eigenlijk beu dat ze wéér duidelijk filler materiaal hebben gecast, als je All-Stars wilt gaan doen moet je ook zorgen dat het allemaal All-Stars zijn die allemaal vanaf het begin kunnen strijden. Niet Jasmine en Farrah. Gia brengt tenminste nog drama. Oh en ik zou Monet en Monique niet dit seizoen gecast hebben, ze waren nog maar een half jaar aan het touren.

1 like

Veel queens die wel ‘all stars materiaal’ zijn willen geloof ik zelf niet mee doen. Maar goed ik vind 4 AS seizoenen tegenover 10 normale seizoenen ook echt veel.

En het is reality tv dus ze zullen wel tegen Gia gezegd hebben: je mag meedoen als je drama maakt.

Ik ben blij dat ze mee mag doen (imo is het raar dat je als transgender vrouw niet mee mag doen maar goed zoals ik al zei: wat weet ik er van) en ik vind de drama ook wel vermakelijk. Beter dan jenkende Farrah.

Ik ben tot nu toe voor Manilla of Naomi en mijn vriend is voor Latrice.

Ik houd ook wel van drama, maar ik vind Gia gewoon gemeen, waardoor ik het drama niet vermakelijk vind. Ze had ook drama kunnen maken zonder de mean girl uit te hangen.

4 likes