Rupauls drag race

Ik denk dat het wel meevalt dat queens nee zeggen, voor de meesten is het de ideale manier om terug hot te worden en een booking van 10K per nacht te krijgen voor een tijd, pakt vanaf seizoenen ouder dan 8 dat dit het geval is. De enigen die echt expliciet nee zeggen voor zo ver ik weet zijn Shea en Kim, wat ik heel goed begrijp van hen. Kim is niet per se goed in drag race en Shea hebben ze gewoon al eens te hard genaaid.

Ze zijn wel heel bewust geweest met Gia ja, ik weet niet of je haar veel volgt maar ze heeft ook meegedaan aan The Switch wat een latin reality tv serie is met drag queens (leedvermaak) waar alles draait rond low blows en drama incasseren, beetje op dezelfde manier als dat ze op het moment de pot aan roeren is. Haha.
Het transgender gebeuren is eigenlijk tamelijk complex, vind ik zelf toch. Maar ik vind persoonlijk dat ze wel een plaats hier heeft. Zeker in de VSA is het heel relevant met Marsha P Johnson, het gezicht van Stonewall die zelf een transgender drag queen was.

1 like
Iemand aflevering 4 al gezien?

Wat was Latrice zuur en pretentieus zeg, ik had dat echt niet zien aankomen eigenlijk? Ik vond Manila vond ik ook stom doen. Ze komt zo onoprecht over.

2 likes

Ik ben toch gezwicht en ben aan het kijken. Ik vind Monique veel leuker dan verwacht (vond haar niets in haar seizoen tbh), maar ik snap inderdaad ook niet waarom Gia er is??? Heel haar rol in episode 2 is zo onnodig. Vreselijk. Maar goed ik zou ook wel drama schoppen als ik ervoor betaald kreeg

unpopular opinion: ik vind farrah altijd wel schattig. Niet echt getalenteerd maar schattig. Ik root voor trinity. Maar ik weet nu al dat dit weer een teleurstellend seizoen gaat worden (zoals de laatste jaren ;-; ). Zolang ze dat kut idee van vorig jaar maar niet herhalen

1 like

Ik ben het best met je eens wat betreft Farrah, ik weet niet waarom, maar ik vind haar gewoon leuk. Niet getalenteerd, maar ze weet wel hoe ze er goed uit moet zien.
Op youtube volg ik trouwens een kanaal waardoor ik iedere week ongeveer weet wie er in de bottom en top zit of zelfs eruit gaat. Waarschijnlijk weet ik ook al wie de winnaar is :nerd_face: Vind ik best chill, want ik kan dan veel relaxter kijken ofzo

Kan ik me voorstellen! Ik blijf me waarschijnlijk gewoon semi ergeren hahaha. Maar ik weet voordat ik kijk wel wie eruit gaat elke keer dus dat is ook iets :’)

Precies hiermee eens.

Ik vind Trinity het leukst.

2 likes

Ik kijk niet meer. Ben er helemaal klaar mee. Vind het echt jammer. :frowning:
Misschien maar weer beginnen aan s2

Ik vind het ook niet zo’n boeiend seizoen maar ach, het is goed als achtergrondgeluid! Ik root voor Valentina of Trinity!

Oh, besef net dat ik gisteren ben gestopt met kijken naar aflevering 4 net voor de kritiek van de judges. Maar ik weet wel al wie eruit gata, denk ik. Straks verderkijken.

oh ik vind het juist wel een goed seizoen zo ver :smile:

3 likes

Ik wil je alleen even zeggen dat ik fan van je ben, want: LoL!

1 like

Oh ik zie dit topic nu pas! En ik vind het echt geweldig. Heb toch zeker een aantal oneliners die niemand snapt aan drag race over gehouden.

2 likes

Moest wel eens gniffelen bij die verwijzing naar ASMR.

1 like

Leuke mini-docu!

(Geen nieuwe info waarschijnlijk voor jullie maar toch interessant.)

1 like

Ik ben dol op Farrah, ze is lief en een beetje onnozel en ze ziet er altijd prachtig uit. En ik vind dr hulpeloze gekreun aandoenlijk.

2 likes

toevallig gisteren gezien!

1 like

Wie heeft episode 6 gezien?

Samenvatting

Man, wat zou ik me vreselijk gevoeld hebben bij het idee er plots uitgegooid te worden door een reeds geëlimineerde queen! Ik had al verwacht dat ze Farrah en/of Latrice terug gingen halen, en had ergens ook wel een double win verwacht. Maar ondanks de lichte voorspelbaarheid zat ik toch op het randje van mijn stoel. Vond dat alle queens die nog in de race zaten het goed deden, maar vooral Naomi’s lipsync was hypnotiserend!

7 likes
Samenvatting

Ik heb net gekeken! Ik was echt onder de indruk van Naomi inderdaad, en ook valentina weet me dit seizoen te verrassen. Hardop gelachen toen jasmine haar padded bootyshake vergeleek met die van trinity :joy:

7 likes

@jigglypuff @paraplu

Aflevering 6

Helemaal eens met jullie! Ik vond het ook een spannende aflevering. Ik ben al Naomi fangirl sinds haar seizoen dus ik ben echt blij dat ze het zo super doet nu!
Ik vond het wel apart dat de lipsync van monique en latrice ineens een double win was. Het lijkt er echt op dat ze Valentina niet kwijt wilden en latrice eigenlijk ook niet ofzo. Want ik vond dat er de vorige keer ook echt wel een winnaar gekozen had kunnen worden.

3 likes
Ep 6

Woooooooooooow dit was zo’n goede aflevering, echt ongehoord, zo heb ik ze in seizoenen niet meer gezien. Wat was Naomi mega goed. Ik vind monique ook veel sympathieker worden

4 likes

Zo veel lol gehad om deze serie! Is er nu een nu seizoen gaande? Netflix heeft hem mij nog niet aanbevolen, of is die daar nog niet op te zien?