Rupauls drag race

Samenvatting

Ja absoluut! Maar in de aflevering daarvoor was ze door Manila en Monet gekozen om eruit te gaan, alleen wonnen zij allebei/kwam de plottwist

1 like

Ja er is nu een vierde all stars seizoen bezig! Ik heb tot nu toe alles op YouTube gekeken (maar weet niet of dat nu nog kan). En deze site word hier weleens aangeraden om terug te kijken: https://fuzzconews.blogspot.com/2018/12/rupauls-drag-race-all-stars-s04.html

1 like

Op Netflix staan 10 seizoenen! Ik geloof de eerste 2 niet… :thinking: Maar ook de Allstars seizoenen en untucked staan niet op Netflix. Maar bedankt voor de link, ik ga het proberen zodat ik deze toch kan zien!! :smirk:

1 en 3 tot 10 staan erop geloof ik :stuck_out_tongue: of tot 9

Netflix noemt het gewoon seizoen 1 t/m 10 maar dat klopt inderdaad niet helemaal :thinking:

seizoen 2 bestaat niet blijkbaar :woman_shrugging:

tyra

7 likes

Heeft iemand hier seizoen 1 gezien? Ik wil wel maar kan gewoon echt niet door die vaselinefilter heen kijken.

1 like

Ik! Gelukkig ben ik meteen begonnen bij 1 dus qua kwaliteit kon het daarna enkel beter worden.

2 likes

Haha ik vanaf seizoen 2, maar daar had ik al echt moeite met de lip liner. Alleen is het programma zelf wel echt leuk, leuke queens en leuke opdrachten.

Nee ik heb alles gezien vanaf S2 haha.
*de normale seizoenen dan

Haha ik keek laatst weer eens seizoen 2 en het verschil is gewoon echt zo groot vergeleken met de latere seizoenen. Iedereen in van die mega korte jurkjes, dikke lipliner, slechte pruiken. Maar qua opdrachten en persoonlijkheden is het wel een leuk seizoen.

2 likes

Wat is jullie favoriete seizoen?

  • Seizoen 1
  • Seizoen 2
  • Seizoen 3
  • Seizoen 4
  • Seizoen 5
  • Seizoen 6
  • Seizoen 7
  • Seizoen 8
  • Seizoen 9
  • Seizoen 10
  • All Stars 1
  • All Stars 2
  • All Stars 3
  • All Stars 4

0 stemmers

Ik probeer het, maar geez. Die filter is echt heel erg. Maar sowieso alle looks bijna. Drag is wel echt flink gegroeid de afgelopen 10 jaar

1 like

Dit zijn de deelnemers van seizoen 11 alweer:


Echt niet normaal toch hoe snel die seizoenen zich opvolgen? In maart begint het alweer.

Vanjie is weer terug haha maar ik denk dat dat nog weleens tegen kan vallen (met hoe spectaculair haar vertrek was, weet niet of ze daar overheen kan).

3 likes

Zo respect dat je deze lijst kunt maken, ik kom er niet helemaal uit. Maar heb ook niet alles gezien. Het eerste seizoen dat ik heb gekeken is 7 en die vond ik daardoor ook echt leuk.

Maarre 3 nog niet gezien dus ik weet wat me op mijn brakke zaterdag te doen staat.

2 likes

Ik ken ze verder allemaal niet maar ik zie:
1 O’Hara
2 Davenport
1 Montrese en dan denk ik toch wel: wordt er ook nog buiten ‘familieleden’ van voormalig queens gecast?

Voor het zelfde geld zijn ze heel goed hoor en neem ik dit later terug maar nu denk ik vooral: gaap.

2 likes

Haha seizoen 9 onder 1, ouch.
Ik vond seizoen 9 ook kut, maar heeft ons wel Trinity the Tuck en Valentina gegeven.

4 likes

Wat een saaie queens allemaal. Ik vind dat iedereen steeds meer op elkaar gaat lijken, niemand heeft echt meer een super unieke look.
Alle jonge queens zijn Aquaria look-a-likes.

2 likes

Ja ik heb er ook niet echt vertrouwen in, ze lijken ook extreem veel op elkaar. Misschien is dat de shoot hoor, maar dan nog.

1 like