Schrijftopic

Jup, ik! Ik vind de community wel fijn. :slight_smile:

Je kunt gebruikmaken van diensten (persklaarmakers, redactie etc) voor extra geld. Verder is er 10 keer per jaar een write-up ergens in Nederland (plaats wisselt) waar je samen gaat schrijven. Er is een forum waar je met al je schrijfvragen terecht kunt. Verder heb je masterclasses over verschillende onderwerpen en is er regelmatig een themamaand.

1 like

Hmm, klinkt wel goed. Toch eens over nadenken dan :slight_smile:

1 like

En voor mezelf is het ook gewoon een stok achter de deur, dus dat is ook wel fijn :smiley:

1 like

Ik heb zelf geen ervaring met writerscommunity, maar mijn beste vriendinnetje is heel erg into schrijven en heeft er een abonnement op. Ze is zelf vooral erg te spreken over het forum en masterclasses!
Lijkt me zelf ook wel leuk, maar ik twijfel zelf ook nog! Omdat het toch weer 10 euro is haha. #gierig

1 like

Haha, ja dat heb ik dus ook een beetje, maar aan de andere kant, het klinkt idd goed. En je kunt het per maand opzeggen zag ik, dus als het niks voor me is dan zit ik er geen jaar aan vast.

Proberen kan altijd :slight_smile: Ik vind het wel een fijne groep persoonlijk. Maar bijvoorbeeld een vriendin van mij vindt het te duur.

:heart_eyes: Heerlijk gevoel dit. Versie 1 van deel 2 is af :tada:

3 likes

Heerlijk!

Ik ga deze of volgende week, als het in huis weer echt klaar is, eens aan de slag met die boekplanner, vond dat het er erg goed uit ziet.

Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar waar heb je die boekplanner gevonden? :slight_smile:

Ik heb hem als recensie-exemplaar gekregen, maar hij is onder andere te koop bij bol.com en op boekplanner.nl

1 like

Ziet er goed uit!

Ja, de planner lijkt me echt fijn om mee te werken, en het boekje is echt heel motiverend.

Meer mensen hier die mee gaan doen met Camp NaNoWriMo in juli? :smiley:

Ik heb er een mail over gehad en ik overweeg het wel, maar heb me er nog niet echt in verdiept. Hoe werkt dat precies? Ik lees ook iets over ‘cabins’ die je deelt met anderen, hoe moet ik dat zien?

Je kunt je opgeven voor de cabins, maar dat hoeft niet :slight_smile: Dan zit je met een groepje (max 12) mensen op een soort prive forumpje waar je alles kunt bespreken. Je kunt met bekenden, maar ook met volslagen onbekenden. Je hebt verschillende filters zoals bijvoorbeeld iedereen rond dezelfde leeftijd.
Verder kun je tijdens Camp je eigen doel bepalen en ook werken in uren bijvoorbeeld in plaats van dat je 50.000 woorden moet schrijven.

Oke, en los daarvan is het eigenlijk hetzelfde als het ‘echte’ NaNo? Klinkt wel interessant, misschien een goede stok achter de deur!

Ja, eigenlijk wel, al is Camp veel minder populair. Er worden ook maar amper bijeenkomsten gehouden bijvoorbeeld.

1 like

Tnx, ik ga er eens naar kijken, ik denk dat ik wel mee wil doen :slight_smile:

Dat is niet de goede manier he :stuck_out_tongue:

Ik vind het zelf altijd een goede stok achter de deur en kan er nu wel eentje gebruiken, want op het moment komt er zo weinig uit :frowning:

Ah vervelend is dat he… Stok achter de deur kan ik ook wel gebruiken idd

Het lijkt mij wel leuk om mee te doen, ik heb alleen nog nooit met NaNo mee gegedaan en het is ook al een tijd geleden dat ik iets geschreven heb :rofl: