Ja ik heb er zeker iets aan gehad! Ik heb de laatste feedback van mijn begeleider gehad en er is nog wel werk aan de winkel, maar het komt hopelijk goed!
Wauw!! Wat super goed joh, gefeliciteerd!
Ik volg nog een honours programma en die verdediging is eerst, dus was/ben daar nog mee bezig. Vanaf morgen ga ik mij richten op mijn afstudeerverdediging!
Dankjewel!
Wooow wat goed, gefeliciteerd! En ook knap dat je het gered hebt tegelijkertijd met je stage
Ik heb mân scriptie vandaag ingeleverd dus nu
Haha nee dat was ik niet, die hoop heb ik lang geleden opgegeven. Maar thanks!
Net even een mental break down gehad en lopen janken op de wc van de VU
Lucht wel op haha
Awh moet je nog lang?
Pff ik begin nu wel zenuwachtig voor mân cijfer te worden. Ik heb het vorige week maandag ingeleverd en ik wil een 8 om cum laude af te studeren, maar ik weet dat mân tweede lezer super streng is. Ik denk niet dat het gaat lukken, maar dat zou echt zonde zijn want ik sta nu wel gewoon een 8 voor mân vakken. Ik wil dat ze opschietennnn
Ja ik wil de final draft op 15 aug inleveren
Ik zit vast op mân analyse, ik weet precies wat ik moet doen, maar als ik hem run krijg ik resultaten die niet kĂșnnen kloppen
Wat vervelend! Op mijn universiteit (Leiden) is er een mogelijkheid om bij zoân scriptiepunt om informatie te vragen, misschien dat dat een idee is als dat kan? Of anders je begeleider mailen?
Ja het ding is dat ik bang ben dat ik een lager cijfer krijg als ik haar te vaak advies vraag. Ik ga me idd aanmelden bij scriptie hulp op de universiteit en vanavond gaat een vriendin even naar mân code kijken⊠hopelijk kom ik dan wat verder
Ah ja herkenbaar idd, weet niet of dat echt meetelt in je cijfer maar toch. Succes iig!
Ik heb vorige week de volledige eerste versie ingeleverd en krijg donderdag feedback. Feedback moet ik binnen een week verwerken en dan definitief inleveren en nog presenteren.
Wat balen joh! Flauw ook dat die regels zo verschillen per universiteit, hoewel een 8.1/8.2 ook echt een super mooi gemiddelde is.
@En_17_Anderen het ding is dat ik precies weet wat ik moet doen maar dat het niet goed zit in mân code, en dan zou ik de hele dataset op moeten sturen en daar wordt niemand gelukkig van (en is ook verboden ). Maar ik ga er vanavond met een vriendin naar kijken en volgende week heb ik een afspraak op de uni hiervoor dus ben wel wat hoopvoller!
btw waar ga jij werken na je afstuderen? Zag dat je dat ergens postte, ben wel benieuwd want volgens mij zitten wij een beetje in dezelfde richting!
Ik had dus een vet âonbetrouwbareâ test en toen kwam ik erachter dat ik wat variabelen was vergeten te hercoderen en nu is ie gewoon goed betrouwbaar omg zo blij. Wel zonde van mân middag haha
Sorry wilde dit even kwijt want als ik dit thuis vertel gaapt iedereen me aan van âhuhâ
@MakeFezHappen Hoe ging je gesprek uiteindelijk?!
@En_17_Anderen OMG wat mega mega goed, gefeliciteerd zeg! Echt heel erg knap.
Ik ben nu mijn scriptie aan het schrijven. Ik weet alleen nooit zo goed wanneer ik mijn begeleider moet mailen voor feedback. Ik denk niet dat hij nu precies weet waar ik mee bezig ben haha. Maar ik heb ook een beetje faalangst.
Ik heb ook altijd het idee dat het nergens op slaat wat ik aan het schrijven ben, al weet ik dat ik wel gewoon veel heb gelezen en onderzoek heb gedaan. Ik hik er echt tegenaan.
Ik lever het per hoofdstuk in (ongeveer eens per maand dus), dan heeft de begeleider ~6 kantjes om te lezen. Vind dat wel fijn, dan heb ik genoeg tijd om te schrijven en kan ik op tijd terug gefloten worden als ik te veel van het onderwerp afdwaal. Heb zelf ook het gevoel dat ik poep schrijf, stel daardoor nu al 2 dagen het inleveren uit
Ik heb feedback gekregen op mijn scriptie en het wordt een voldoende maar niet een hoog cijfer. Mijn begeleider zei letterlijk dat er ik niet veel tijd meer in moet steken omdat het toch niet veel hoger wordt . Vind het op zich niet erg dat het niet zoân hoog cijfer wordt maar ik heb nooit echt feedback gekregen dat ik niet goed bezig was. Heb nu tot 21 juli om feedback te verwerken. Ga er twee dagen aan zitten en dan ben ik er klaar mee.
Oh dat is frustrerend⊠Maar in ieder geval een voldoende! Ik heb ook geen fijne begeleider, dus ik herken je frustratie.
Ja, vind het wel jammer maarja ben wel blij met een voldoende. Geeft jouw begeleider ook weinig feedback? Moet je nog lang aan scriptie?