Heb uiteindelijk vandaag rond 't middaguur te horen gekregen dat de scriptie zelf voldoende is. Dus morgen verdedigingsgesprek via Teams en dan ben ik hopelijk geslaagd
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, succes morgen!
Dankje!! Heb nog totaal geen zenuwen, wat zeldzaam is bij mij, dus heb er wel vertrouwen in eigenlijk
Dat klinkt al goed! Gaat sowieso lukken
Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen! Ik ben bijna klaar met mijn scriptie en hoef alleen nog wat kleine dingetjes aan te passen. Nu moet ik van mijn begeleider een pakkende titel verzinnen, maar ik kan nergens op komen⊠Iemand een idee?
Mijn scriptie gaat over de ondersteuning van kinderen in de leeftijd van 8 tot 12 jaar die getuige zijn geweest van partnergeweld. Beroepsproduct is het opzetten van een lotgenotengroep.
Ik ook
Ik ben een ramp met SPSS. Kennen jullie wellicht iemand of een bedrijf die me hierbij kan helpen?
Het is in het Nederlands en ik heb nu helemaal geen titel haha. Er staat nog heel groot onderzoeksverslag bovenaanđ De onderzoeksvraag is: Welke ondersteuning hebben kinderen in de basisschoolleeftijd van 8 tot 12 jaar die getuige zijn van partnergeweld nodig van schoolmaatschappelijk werkers?
âSteun bij een veilig levenâ (/ bij een veilig kinderleven)
âHuiselijk geweld: signalen en een effectieve aanpak voor kinderenâ
âAanpak en ondersteuning voor kinderen: partner geweldâ
âHoop kan groeienâ (wat breder)
Ik roep eigenlijk maar wat maar misschien krijg je er inspiratie van!
Oh super lief!
Ik heb verschillende kindfactoren (moedertaal, cito, leeftijd, etc) & de kenmerken van een tekst (woordlengte, aantal zinnen, etc) en mijn doel is om hiermee te gaan kijken wel kindfactoren invloed hebben op de schrijfvaardigheid.
Bijvoorbeeld: schrijft een kind met een andere moedertaal een kwalitatief minder goede tekst?
Ik weet gewoon even niet waar te beginnen
Ik heb vandaag de comments op mijn concept scriptie gekregen. Merk dat ik naast die comments niet echt veel extra aanpassingen wil maken omdat je hierna helemaal niet meer hoort of het goed is (want de volgende keer is final). Heeft iemand anders die struggle ook?
Interessant onderwerp! Ik doe onderzoek naar dit onderwerp en ben zelf scriptiebegeleider, maar heb even geen inspiratie voor een titel, haha. Als algemene tip wil ik je wel meegeven dat de titel echt informatief moet zijn. Dus niet âSamen staan we sterkâ ofzo, haha. Vaak werkt het goed om âKorte titel: langere ondertitelâ te doen zoals de voorbeelden die @Santeria geeft!
Ah daar heb ik veel aan, thanks!
Wow heb voor het eerst feedback gekregen op mijn onderzoeksvoorstel en ik heb dus mega veel comments gekregen overal op Schrok er van. Volgens mij moet ik serieus alles veranderen, echt een ellende
Ik heb een GO gekregen voor het eindgesprek! Dat betekent dat ik een voldoende heb gekregen voor de scriptie! Zo onwerkelijk en ik ben zĂł ontzettend blij!
Ja is zeker zo! Maar toch schrok ik er wel van hoor
Heb zonder duidelijke reden een voorgevoel dat wij op dezelfde opleiding zitten hahaha. Studeer je aan een hogeschool dat begint met een S?
Hahaha ja klopt!! Je voorgevoel klopt, wat grappig zeg!
De scriptie is ingeleverd