Gelukkig! Begon me al zorgen te maken
Heeft iedereen zijn pakketje al binnen inmiddels?
Tijd voor een polletje
- Ja, maar nog geen fotoās geplaatst
- Ja en fotoās geplaatst
- Nee!
0 stemmers
Helaas is het Postnl toch nog niet gelukt. Ben de hele dag thuis geweest maar geen postbode gezien. Ben echt benieuwd of alle postbezorgers massaal in 2021 vrij gaan nemen want deze drukte is volgensmij enorm! haha.
@Lentex ben ik weer!
Ik zie dat je nu een bezorgdag en tijd kan kiezen in de postNL app. Zie jij dit ook?
Bij mij staat er dat ie bij postnl is, maar bezorgtijd is nog onbekend⦠ik kan ook niks kiezen
Ik zie het nu ook niet meer ā¦
Vind het echt heel stom⦠pakketje is nu al 5 dagen onderwegš¤¦āāļøā¦
Vind het echt heel vervelend!
Ik zie nu tussen 1115 en 1315
Ben dan als het goed is net thuis (ben tot 11 uur naar de fysio)
Maak je geen zorgen, Santa. Ik vind het echt niet erg hoor, het komt vanzelf goed
Als het goed is wordt ie vandaag bezorgd!
Hij is er
Hi Santa! Enig idee wanneer mijn pakket komt of kan je de track and Trace sturen?
Mijn pakketje is vandaag bezorgd! Helaas kon ik zelf niet thuis zijn maar mijn buren hebben het voor me aangenomen, dus vanavond is het zo ver!
Oh no! Ik zie inderdaad ook nog steeds ābezorgtijd nog niet bekendā, ik vrees dat het niet meer komt voor kerst dan. Sorry! Hopelijk vind je het pakketje uiteindelijk wel het wachten waard en heb je nog iets leuks om uit te pakken na kerst. Fijne feestdagen in ieder geval!
Komt helemaal goed! Ik heb alle geduld Fijne dagen!
Hee, heb je inmiddels het pakketje al ontvangen? Ik heb nog een aantal keer contact gehad met post NL via de robot chat en elke keer gaf ie aan dat het die dag nog bezorgd zou worden, maar ik vrees dat je nog niets hebt of wel?
Hoihoi! Nee ik heb hem inderdaad nog niet ontvangen. De bezorgtijd is nog op onbekend en dat lijkt ook niet te veranderen⦠toen ik zelf contact op wilde nemen zag ik dat dat helaas niet mogelijk was omdat ik niet de verzender ben. Heel bijzonder, haha. Ik hoop dat het pakketje boven water komt nu de dagen wat ārustigerā zijn
Oh jeetje ik wacht even totdat ik meer namen kan wegstrepen
Mijn Santa was @Geo !
Overigens van genoten om voor de eerste keer mee te doen & weet nu een beetje van hoe en wat voor de volgende keer
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee wie mijn Santa is! Mag ik een hint?