Ik ben ook nog blanco… en dat terwijl mijn Santa zo enorm haar best gedaan heeft! Ik ga nog heeel hard nadenken en even kijken wie er een beetje overblijven Of een hint?
Volgens mij was @Jeminae mijn Santa! Nogmaals super bedankt
Edit: weet ff niet waarom dit een antwoord is op jou @Blush haha sorry
Ik dacht eerst dat @360 mijn Santa was haha, maar toen deed ik het deurtje in die prachtig versierde doos open en dat ik daar @Findus staan, toch?
Sorry lieve Santa. Ik heb nog geeen idee wie je bent. Zit er een hint verstopt in het gedicht?
Heujjj de eerste bevestiging
Yes! Hopelijk heb ik mijn eerste Secret Santa goed volbracht
Jaaa nogmaals bedankt! Je eerste keer meedoen was zeer zeker succesvol
Ik heb echt geen idee… mag ik een hint lieve Santa😇
Hoi @Dommel
Ik kijk in alle topics wat rond, vaak wel op de achtergrond. In kleurplaten en boeken steek ik regelmatig mijn snavel.
Kijk maar eens in het kleuren voor volwassenen topic rond, ik denk dat je er dan wel achterkomt!
Hopelijk vond je je cadeautjes fijn, dit was mijn rijm!
Yeees! Zo leuk! Fijn dat ik je eindelijk persoonlijk kan bedanken. Ik ben echt onwijs blij met je pakketje, je hebt ontzettend leuke dingen voor me uitgekozen!
Lieve Bourbon,
Jouw Santa is terug te vinden in het rijk der dieren.
Maar je zult je fantasie nodig hebben want in de echte wereld zie je mij niet voorbij zwieren.
Ik ben er zeker van dat jij mijn Santa was haha. Het raadsel was goed op te lossen. Nog heel erg bedankt voor de lieve cadeautjes.,
Als mijn Santa ook zin heeft in een hint…
Jaaaaa! Vond het heel leuk om voor je te winkelen.