Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Ja misschien want mindere drukke periode voor mij​:laughing: komt goed. Ga gewoon meekijken en genieten :wink:

Playbunny :flushed::flushed:

1 like

Hoi,

Ben ik de enige die er last van heeft dat ik mijn berichtje (lootje) niet kan lezen? Ik kan zeg maar zien dat ik bericht heb ontvangen, maar als ik er op klik heb ik een leeg vak.

Bedankt voor de tip!

Ho Ho Ho,

Mag ik in dit topic mijn vragen stellen?
Of zeggen jullie van “mij niet bellen”

6 likes

Zo enthousiaste santa! Jij bent er op tijd bij. Dit topic is eigenlijk voor het posten van de collages en straks pakketjes. Vragen kun je in het vragentopic stellen!

Ok verplaats ik hem even, dat is zo gedaan.
Ja deze Santa heeft er zin in, gaan met die banaan!

9 likes

Dankje nog voor de herinnering en ook @Chesirecat. Sorry, het is niet gelukt. Ik doe graag volgend jaar mee.
Succes en veel plezier allemaal! Ik kom tzt wel even koekeloeren wat ik gemist heb.

1 like

Ik loop nu naar de winkel om nog even op de valreep mijn pakket in te leveren, heb nog 20 minuutjes de tijd. Maar zooooo benieuwd wat de ontvanger ervan vindt! Even een mooie foto van het maanlicht buiten. Echt zo’n kerst gevoel nu!

9 likes

Openen mocht direct toch? Alleen raden nog niet volgensmij

Helemaal fout gelezen inderdaad! Ik heb mn berichtje weg gehaald, sorry!!
@Madelief super leuk pakketje, vind vooral de tekening/schilderij mooi met de hand of is dat toch een boek.

3 likes

Ik schrok even van je bericht. Dacht dat je bedoelde tot uiterlijk gisteren versturen. Maar je bedoeld (hopelijk) op de valreep tot sluitingstijd denk ik?

1 like

Haha denk het wel, volgens mij hebben we tot 20 december om te versturen (@Chesirecat @Jeminae klopt dat?)

1 like

Dat klopt inderdaad!

1 like

Jaaa de winkel sloot om 20.00 dat bedoelde ik sorry :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ik heb een onwijs leuk pakket gekregen!!! Dankjewel lieve secret santa! We hadden het met het hele gezin uitgepakt, onze kleine meid (5 jaar) zei oh deze kerstman is zo lief haha, mama zullen we straks de thee samen drinken?
Heel veel dank🤗


42 likes

Lieve santa,

Wat een geweldig pakket!

Ik was er een beetje van ontdaan, want 2021 is niet mijn jaar. Maar dit geeft de burger weer moed!

Met warme sokken aan mijn voeten en een biertje in de hand zeg ik doei tegen 2021 en alle trammelant. Ik ga nog puzzelen op wie je bent want dat is voor mij nog onbekend. :female_detective:

PS. Het was wel geinig om de woorden ‘ja ehh het pakket staat denk ik op naam van Leverworst’ tegen de meneer van het pakketpunt uit te spreken.

50 likes

Wat leuk de eerste pakketjes al!

Ik heb vandaag mijn pakketje binnen gekregen. Hij stond vanaf dinsdag in mijn PostNL app, maar woensdag was hij vertraagd en heb ik hem handmatig naar vandaag verplaatst zodat ik zeker weten thuis was. Ik vond het een beetje ongemakkelijk om bij de buren om een pakketje voor Dancingqueen te moeten vragen hahaha. Ik was wel al super benieuwd sinds ik zag dat het pakketje onderweg was dus ik kon niet wachten hem vanmiddag te openen.



Er zat een super leuk doosje in met daarin de cadeaus! Heel leuk gedaan en dat doosje staat nu mooi onder de kerstboom.



In de doos de ingepakte cadeaus, een Harry Potter anzichtkaart en allemaal losse zakjes thee en lekkere chocolaatjes.



Ik ben echt zoooo blij met mijn cadeautjes! Lekkere chocolade, zure matten & thee. Ook een mooie nagellak, die kleur had ik nog niet en komt zeker van pas met de kerst! En tot slot een lekkere body butter en showergel van The Body Shop. Heeel erg bedankt lieve Santa :smiling_face_with_three_hearts:. Ik weet alleen niet of ik een hint heb gekregen over wie je bent, maar dan moet ik misschien alles nog eens goed bekijken.

31 likes

Lieve Dancingqueen, op de achterkant van de kleine kaartjes (sneeuwpop, kerstboompje etc) staat iets geschreven en daar staat ook op welk cadeautje de hint bevat! :slight_smile: Liefs van je Santa.