Secret santa 2023 collage- en fototopic

Lieve Santa, mn pakje is binnen!
Heel misschien weet ik wie je bent.

Zo cute deze

Wilde even proeven, wel erg toepasselijk.

Bedankt Santa!

23 likes

Awww die disclaimer op de doos.

4 likes

Er is iets misgegaan met mijn pakketje🥲 hij werd zojuist bezorgd, gericht aan Whistle, maar er zaten alleen een paar handdoekhaakjes in. Denk dat het etiket van mijn pakket is losgeraakt en op dit pakket is terechtgekomen, zat namelijk nog een label onder. Heb al contact met PostNL dus hopelijkk gebeurt er een wonder en vinden ze ‘m alsnog.
Tenzij mijn Santa besloot me handdoekhaakjes te schenken, dan heb ik niks gezegd.

3 likes

Aaah nee wat balen! Hopelijk kunnen ze hem vinden.

1 like

Wat een lieve kat! :smiling_face_with_three_hearts: En een leuk pakket!

3 likes

Whaaa Santa wat een fantastisch pakket! Ik kwam precies thuis toen de pakketbezorger voor de deur stond. Dus kon meteen uitpakken.

Zoveel cadeautjes!

Samen met mijn kleine hulpje alles uitgepakt:

Dankjewel lieve Santa! Ik ben mega blij met je pakket. Die boeken zijn fantastisch! Ga ze in mijn vakantie lekker lezen. En de recepten :heart_eyes:. Zoooo leuk. Het kleine hulpje was ook erg blij met zijn cadeautje. De stickers zijn gelijk in gebruik genomen.

Bonusfoto van mijn hulpje met zijn stickers

30 likes

Heeft hij nou Goofy op zijn gezicht? Dat is ook een manier om jezelf onherkenbaar te maken.
Ik bespeur nú langzamerhand een trend van recepten onder de Secret Santa’s. Blijkbaar kunnen een aantal van ons goed koken/bakken en hebben een leesbaar handschrift

1 like

Hij heeft alle stickers op zijn gezicht geplakt :sweat_smile:.

12 likes

Logisch. Doe ik ook regelmatig

3 likes

Lieve Santa,
Dankjewel voor je pakketje. Ik vind het helemaal leuk :smiling_face_with_three_hearts:
Hopelijk gaat het oké met je (gezien je briefje erbij) :heart::heart:

Ik ga even nadenken over de hints, die spotify code is echt goed bedacht :clap: edit: hahaha ik weet het al. Thanks Santa!

22 likes

Gisteren mijn pakketje ontvangen, bedankt Santa!

Dat huisje waar de cadeautjes in zaten is echt heel cute! En leuk te lezen dat je bij lokale winkeltjes bent geweest. Slim ook om wat van je eigen Qwixx spellen te nemen! Als je de namen van deze varianten nog voor me hebt kan ik de spelregels even googelen :blush:

Aan de hand van de hint weet ik denk ik wie je bent! Had het al in een spoiler gezet maar even weggehaald :grimacing:

24 likes

Lieve Santa, ik heb vanavond mijn pakketje uitgepakt en ik ben er echt heel blij mee!! Alles vind ik zo leuk uitgekozen. Jouw inpak skills zijn ook echt heel goed. De boeken lijken mij heel leuk en spannend.

De leuke versieringen heb ik bewaard, ben echt benieuwd waar je deze hebt gekocht!

Heel erg bedankt … Ik weet nog niet wie je bent :thinking:

28 likes

Raden doen we eigenlijk pas als iedereen zijn pakketje heeft gepost :grimacing:

1 like

Ja ik twijfelde al haha oeps, heb het even weggehaald!

2 likes

Lieve Santa, mijn pakketje heb ik net opengemaakt en ik ben er echt zo blij mee!
Zo lief ook dat je speciaal dat huisje hebt gemaakt omdat ik van miniatuurdingen hou, heel mooi!
Bloembollen en zaadjes ga ik zeker planten (rode zonnebloem lijkt mij geweldig!) Lampje is al aan het opladen in de zon, spel ben ik heel benieuwd naar en die paddestoeltjes is echt precies wat ik leuk vind!
Echt heel erg bedankt!

48 likes

Lieve Santa,
Mijn pakket is vanmiddag bezorgd en ik kon mijzelf niet bedwingen, dus ik heb het meteen open gemaakt :grin:
Wauw wat een enorm leuk pakket heb je samen gesteld. En het is zo mooi ingepakt!
En Santa heeft ook nog bij elk cadeau een gedicht gemaakt. Was echt een plezier om uit te pakken! :star_struck: (en je hint was gelukkig niet te ingewikkeld, dus je identiteit heb ik kunnen achterhalen haha)
Dankjewel lieve santa! :grin:

Kijk even hoe leuk, past ook allemaal bij elkaar

Alles wat je hebt uitgezocht vind ik echt ontzettend leuk, ik voel me heel erg verwend :blush:
Ik heb voor vanavond meteen een bad sessie ingepland haha. Het badschuim vind ik erg lekker en ik ben ook erg benieuwd naar dat zakje met winters badzout.
De mok heeft echt een lekker formaat :ok_hand: dus daar ga ik heel veel thee uit drinken :grin: (witte thee met fruit smaak vind ik erg lekker, dus die thee valt zeker in de smaak!)
De koekstekers met de voorletters van mijn kinderen :face_holding_back_tears: vind ik echt lief. Daar gaan we heel wat koekjes mee maken. En eindelijk een afkoelrek zodat ik ook een goede plek heb om baksels te laten koelen! :blush:
Een boek met allemaal kleur-op-nummer bloemen, dat lijkt me dus echt heerlijk om 's avonds even uit mijn hoofd te komen. En ornamenten voor in de boom, om zelf te beschilderen :grin: dat ga ik zeker doen!

detail foto's

31 likes

Lieve Santa,

Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik echt mega blij ben met je pakketje en dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg. Je hebt er zóveel moeite in gestoken en dat waardeer ik echt heel erg dus ik begin alvast met de eerste DANKJEWEL :smiling_face_with_three_hearts:. Die kerst giraf :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:!

De cadeautjes vind ik stuk voor stuk geweldig! De boeken had ik nog niet en ben ik heel benieuwd naar. Ook de spelletjes had ik beide nog niet in mijn, toch best uitgebreide, collectie en ga ik met veel plezier uitproberen binnenkort. De kaars ruikt heerlijk, de chips is altijd goed en de biertjes kende ik nog niet dus zijn een mooie toevoeging voor mijn Untappd. De houten giraf vind ik ook echt ontzettend leuk en heeft al een mooi plekje in mijn woonkamer.
Nog een keer héél erg dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts:

64 likes

Lieve Santa, mijn buurman kwam net het pakket brengen wat daar al 2 dagen lag zonder dat ik het wist :joy:

Ohhhhh, wat heb je alles superleuk uitgezocht! Alles is echt perfect mijn smaak en had ik zo zelf kunnen kopen (van het verpakkingsmateriaal tot de cadeautjes). Meeeeeer dan geweldig, super bedankt! :smiling_face_with_three_hearts: de kaars staat al in de kandelaar te branden en ik heb uiteraard al wat van de chocola gegeten. Het bordje wil ik alleen maar naar kijken, haha echt schattig :fried_egg:

Ik heb alleen geen idee nog wie je bent… daar moet ik nog even over nadenken.

Dank je wel!! :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Omg dat ei bord🥰

12 likes

Ahahahahaah jaaaa zo cute

2 likes