Het laatste seizoen komt er bijna aan. Ik vond de eerste seizoenen wel het leukst.
Vooral het seizoen met mijn girlcrush Ruby Rose
Het laatste seizoen komt er bijna aan. Ik vond de eerste seizoenen wel het leukst.
Vooral het seizoen met mijn girlcrush Ruby Rose
Ik begrijp er nog steeds helemaal niks van en vind het daardoor ook héél erg stom. Kun je misschien in een spoiler uiteraard wat uitleggen?
Ik hoor iedereen er eigenlijk juist positief over praten! Met uitzondering van @Luzarl hierboven dan haha. Heb ook echt zin in seizoen 2.
Inderdaad ingewikkeld al die dubbele personages, ik ben nu bij aflevering 4! Het lijkt een beetje op stranger things nu, wel heel leuk
Pfoe⊠even nadenken en zelf weer wat opzoeken, is voor mij weer een tijdje geleden Maar dat fris ik mân geheugen alvast op voor het volgende seizoen straks.
Ten eerste heb ik destijds echt wat aan deze reddit post gehad:
https://www.reddit.com/r/DarK/comments/7lyeoc/all_the_characters_of_dark_in_all_three_time/
Is een hele stamboom gemaakt van alle karakters, wat hun relatie tot elkaar is en vooral heel handig: je ziet alle personages in de 3 leeftijdsfasen!
De hele serie draait om 3 generaties die allemaal met elkaar verbonden zijn, met 33 en 66 jaar geleden, die via het grottenstelsel van de stad bereikbaar zijn. Wanneer personen uit de stad door deze grot gaan, komen ze terecht in het verleden. Ze kunnen dus ook hun vroegere zelf zien (als ze toen al leefden), of hun ouders toen ze jong waren, etc. Wanneer ze naar die tijden terugreizen kunnen ze personen uit die tijd of het heden beĂŻnvloeden (waardoor alles weer anders kan zijn als ze terugkeren naar hun eigen werkelijkheid/leefjaar).
Ja die essentie snap ik wel, maar bijv bij die dode kinderen was het mij gewoon zeer onduidelijk wie ze waren en hoe ze daar kwamen. En die vreemde man met al die tattoos bijvoorbeeld. Ik ga die reddit maar eens lezen. Het frustreerde me tijdens seizoen één zo dat ik het niet snapte dat ik ook niet weet of ik zin heb om alles nog een keer te gaan kijken.
Aha, ja dan zou ik even op Reddit gaan lezen. Er zijn ook andere subreddits waar echt per aflevering gediscussieerd wordt en uitgelegd wordt wat er nou eigenlijk gaande was, ook wel handig.
Ja misschien heb ik gewoon niet goed opgelet hoor, kan ook. Maar ik vond het echt verschrikkelijk ingewikkeld
Dark vond ik ook een hele ingewikkelde serie . Snapte ook helemaal niks van, wie wie is. Ga denk ik die reddit wel lezen, want wil seizoen 2 wel zien.
Je moet inderdaad echt goed opletten, niet âsecond screenenâ of zo tijdens het kijken. Het helpt misschien ook als je een stamboom erbij houdt, maar pas dan op met spoilers (ook al heb je het al gezien, maar als je het nog eens gaat kijken en het toch niet meer weet bedoel ik haha). Ik heb even gegoogelt een volgens mij geeft deze geen echte spoilers (rode lijntjes zijn relaties/verhoudingen tussen de families): http://davidklein.de/dark/Netflix_Dark_Families_nospoiler.png
Ook @Norma
The Handmaidâs Tale raakt me echt in mijn hart, vind dit zoân bijzonder goede serie
Heb eergisteren mân Videoland account weer geactiveerd special voor handsmaid, maar ik kan me er nog niet toe zetten. Ik vind het zoân heftige serie.
Ik moet er echt emotioneel stabiel genoeg voor zijn, zeg maar.
Ja, dat snap ik wel
Ik kijk trouwens gratuit via flixtor.to
Black Mirror seizoen 5 afgekeken maar ook ik ben teleurgesteld. Ik vond het maar moeilijk, vooral bij de laatste aflevering, om mijn aandacht er bij te houden. Jammer.
Hier hetzelfde! Ik heb tot nu toe wel alles gezien, maar kon ook echt maar één aflevering per dag kijken, ik vind het zo heftig! Het blijft ook nog zo lang nazweven zeg maar. De aflevering van vandaag was ook weer janken
Ik zag dat Younger seizoen 6 begonnen is #teamjosh
Zit er half over na te denken om over te stappen naar Ziggo voor Movies & Series XL (HBO!), maar het is wel echt een flink stuk duurder dan Telfort zeg, pff.
Vind Ziggo ook een heel stuk duurder. Kijk hbo via mijn broertje. Geeft ik dan 10 euro per maand. Ken jij niet iemand met Ziggo? Kan je het misschien ook zo doen
Net eens de trailer van Black Spot opgezocht, ziet er goed uit! En grappig dat het in het Frans zone blanche heet, had zone noire verwacht haha.
De omschrijving doet mij denken aan Ennemi Public, ook een Belgisch-Franstalige serie over een vermoord meisje in een (bos) dorp in de Ardennen
Ben 20 min bezig aan When they see us en al zo verdrietig ⊠zoveel onrecht geeft mij oprecht buikpijn