Series & Netflix #2

Ik loop nogal achter met de hype maar ik heb Dark seizoen 1 gekeken en het is echt een van de beste series die ik ooit heb gezien. Heerlijke Lost vibes ook
En ik heb geluk want seizoen 2 komt al bijna uit

5 likes

Ahhh, komt er eindelijk een tweede seizoen? Eindelijk een reden om het eerste seizoen terug te kijken. :grimacing:

Black Mirror seizoen 5:

Samenvatting

Ik heb hier ZO lang naar uitgekeken, dat ik wel een beetje teleurgesteld ben. Het waren toffe afleveringen om te volgen en interessanter dan de meeste dingen die ik de afgelopen tijd gekeken heb, maar ik heb de doemsfeer heel erg gemist. De afleveringen waren me iets te traag en positief, en de realiteit waarin ze zich afspelen me iets te normaal. Ik vond Smithereen de spannendste aflevering, heel goed geacteerd en hoewel voorspelbaar toch best vlot. Striking Vipers had in mijn ogen een groot potentieel om door middel van de hoofdpersonages thema’s als liefde en seksualiteit wat verder te ontrafelen, maar is in mijn ogen heel oppervlakkig gebleven. Ik vond de aflevering daardoor net iets te langzaam en oninteressant, hoewel mooi om naar te kijken. Wat Ashley Too betreft sluit ik me bij de anderen aan, het had zo op Disney Channel gekund. Leuk, maar zuur dat het ƩƩn van de maar drie afleveringen van het nieuwste seizoen van BM is.

3 likes

Staat niet gelijk het hele seizoen erop? Zoals de vorige keer? :open_mouth: Ik ga vanavond kijken!

Ik ga deze avond kijken.

1 like

Jaaa zo’n zin in! Een van de weinige series (samen met handmaid’s tale) waar ik echt echt naar uitkijk!

1 like
Big Little Lies S02E1

Ik vond de eerste aflevering van seizoen 2 nog niet zo boeiend, ben heel benieuwd hoe dit seizoen zich nog verder gaat ontpoppen, of het nog spannend wordt enzo. Wij weten natuurlijk alle details al…

1 like

Tales of the City is nieuw op Netflix en ik vind em tof! Het speelt zich af in San Francisco en gaat over een ā€œchosenā€ LGBTQ+ familie waarvan een aantal in groot huis wonen wat verdeeld is in appartementen.

Blijkbaar is het het vervolg van een serie uit 1993 die destijds flinke impact heeft gemaakt vanwege alle lgbtq content, wat toen nog nauwelijks op tv kwam.

1 like

Heeft iemand de serie slasher gezien? Ik kijk nu seizoen twee met het zomerkamp en het is echt zo’n lekkere ordinaire slasherserie, haha. Echt gore en dooie mensen, love it

Het is gebaseerd op een boekenreeks, kan ik ook aanraden, ik vond het iig fijn weglezen.

Ik ga nu beginnen aan Dark, ben benieuwd!

Good girls einde seizoen 2

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo omg nooooooooooooooo eeuwig zonde

2 likes

Ik heb nog maar een paar afleveringen van good girls S2 te gaan maar ik wil het niet afkijken want dan kan ik niet meer naar Rio kijken :tired_face:

1 like

maar hij leeft toch nog?

Ja denk t ook! Had t nog niet helemaal afgekeken.

Er stond een kerel bij de tramhalte naar me ter lonken en kreeg enorme Rio vibes :drooling_face::weary:

2 likes

Oke fijn. Ik dacht dat ik het verkeerd had begrepen!

Rio in real life? Bof jij effe!

Ik loop met m’n oppaskind over straat en ik kon alleen maar denken: ik wil seks seks seks met jou jou jou

2 likes

When they see us is echt super heftig :cry: ik heb echt m’n ogen uit m’n kop gejankt

ik denk ook dat hij nog leeft. Turner was niet echt subtiel tegen Beth met zijnā€ we’ll see how you do!ā€ Hij wilt absoluut Beth achter de tralies zien. Dus misschien kan Rio turner daarmee helpen.

1 like

Vind ik een van de beste series ooit, het is echt zó underrated! In het begin is het ingewikkeld door de grote hoeveelheid acteurs, maar zodra je het door hebt is het echt zo’n ontzettend goed doordacht verhaal! Over 2 weken komt eindelijk seizoen 2.

4 likes

Ik ben ook eindelijk begonnen met Orange is the new black, en het is superleuk! Ben ook blij dat ik nog zoveel afleveringen kan kijken nu

3 likes